Kalsarikänniketju

  • 5 236 838
  • 66 669

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Hei se oli vaan yksi kerta, kun mulla ei seissyt! Ja se johtui niistä sun panohanskoista. Yritä siinä nyt sitten kiihottua, kun kaveri alkaa vetämään jotain rukkasia käteensä.

Ai, sinä siis tiedät kuka ne mun hanskat on pölliny? Ei kai se vetänyt niillä rukkasilla käteen?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
"Älä uhoo!". Kukapa sanoo noin Väinö Linnan kirjassa tuntematon sotilas.

On tämäkin ilta. Kaksi ämmää ja yksi ihana neito kyselee minua kaupungille eli siis panemaan mutta minä juon nyt olutta kämpilläni enkä lähde minnekään.

Kyllä tämäkin viesti uho-saagaan menee. Uhotkaa enemmän kuin ilkeätte!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On tämäkin ilta. Kaksi ämmää ja yksi ihana neito kyselee minua kaupungille eli siis panemaan mutta minä juon nyt olutta kämpilläni enkä lähde minnekään.
Muista ruuvata ovikello irti, etteivät Muhammedin luokse tulevat vuoret häiritse.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Billu mainittu, kaikki siis hyvin.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Sentenced - End of the road. R.I.P. Miika Tenkula. Kaunista. Ja kaihoisaa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Eihän tätä ketjua kuitenkaan kukaan selvinpäin lue. Rush hour tai jottai.

Melkein tapoit minut naurunpyrskähdykseen. Lukee varmaan, muttei kirjoita. #35 maalialue, sulta aika hyvä heitto.

Ihan ookoo kasari, mutta vaatis enempi siipiä alleen. Ylitsepursuava iloisuus melodisesti on tän homman nimi. Vaadin silti saada lisää, kaverit!

The heat is on sitä oikeaa paskaa! Axel Foley & Co.! http://www.youtube.com/watch?v=PqPtdK3ysAE

Oikeestaan: POINTTINA ON LYÖDÄ WANG CHUNG! Löytyykö yhtään noin tiicistävää kasari-biisiä? Robert Palmer?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
tuhannen naisen kanssa maannut Mr. Lothar Iltalehden mukaan[/URL], jotta ei tunnistaisi kaikkia petikumppaneitaan. Mites on, Mr. Käyttis?
En muistaisi ulkonäöltä ainakaan puoliakaan, ehkä jopa noin 80 prosenttia. Nimiä en osaisi sanoa noin 80 %:sta. Siis edes etunimeä, eikä sitä ole kyllä aina kysyttykään.

Sain äsken viestin naiselta, jossa kerrottiin, että tarjolla olisi viiniä ja sympatiaa. No mitäpää teen. En mitään, nukun, lepään ja vitut vihellän, kun ei jaksa. Vissiin joku himonussija se.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...No mitäpää teen. En mitään, nukun, lepään ja vitut vihellän, kun ei jaksa...

Valhettelija. Jos nukkuisit eli lepäisit niin et olisi valveilla vastaamassa tahi kommentoimassa yht. mitään. Sen verran logiikkaa en ole opiskellut minäkin.

Viheltämiseen en ota kantaa. En yleensäkään ota kantaa, kantapala on niin kovin työläs järsittäväksi ja pahanmakuinen, varsinkin jos on jälkiuunileipää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Valhettelija. Jos nukkuisit eli lepäisit niin et olisi valveilla vastaamassa tahi kommentoimassa yht. mitään. Sen verran logiikkaa en ole opiskellut minäkin.
Voisin tässä unitilassa olla ja osata kirjoittaa. En tosin nyt ole unesssa mutta viittasinkin viestissäni siihen, että lepääminen ja nukkuminen mieluummin noin tulevina tunteina kuin joku nussinta jonkun naisen kanssa. Preesensiä ja futuuria tässä nyt sekoiltiin. Ihmeen nussintakeskeinen tämä maailma, kun mies vain haluaisi miettiä suuria, maalata ja olla rauhassa. Huutomerkki.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
No oon määki lukenu, mutta se kirjoittaminen tuntuu väärältä, selvinpäin. Jatketaan kasarilla Sonny is an undercover cop

Voi sviddulanväki! Silvennoinen&Kahilainen lasten kolikkokopterissa löi silmilläni. Hmm...aikasemmin laitoin jotain huumorista, mutta kyllä tää täyttää kaikki kasarikriteerit. Tallennanpa soittolistaan.

No niin, tuhoan luomukseni, siirryn seuraavalle vuosiymmenelle. En aluksi tiennyt kenen biisi on kyseessä, mutta suomalaista laatua, tottakai!

Ilman kuvaa: http://www.youtube.com/watch?v=2mg70CHFOLg
Kuvan kanssa: http://www.youtube.com/watch?v=xRtrQ1YrCzw (saa miehen kyyneeliin)

Okei,sen on säveltäny joku muu, mut ei se mitn. Kaljaa on ja baari on auki.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ihmeen nussintakeskeinen tämä maailma, kun mies vain haluaisi miettiä suuria, maalata ja olla rauhassa. Huutomerkki.

Panes maalaten sitten jotain pittoreskiä, jos kerran ryhdyt.

Ihmeelliseksi on nykymaailma mennyt, kun ei saa Internetin keskustelupalstallakaan enää rauhassa maata saati maalata. Aina on vähintään joku n. 4800 ihmistä kurkkimassa olan yli, että "mitä se nyt taas meinaa?"

Älä muuta virka. Panisin hymiön, jos osaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös