Kalsarikänniketju

  • 5 241 496
  • 66 676
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No kyllä No Prayer..., Fear of the Dark ja Dance of Death ovat selvästi huonompia kuin Number.
Mutta Number oli kuitenkin ensimmäinen jolla Dickinson lauloi. Joten ilmeisesti Di'Annon lähtöön kuoli koko bändi. Ei sillä, Di'Anno on perkeleen kova laulaja hänkin, mutta huono kusettamaan valtiota.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Maidenin (Dickinsonin ajan) huonoin levy on Maidenin viimeinen hyvä levy? Näin ne mielipiteet vaihtelee. Minulle tuo viimeisin on iskenyt kaikista koviten. Sitä ennen Seventh son ja Piece of Mind olivat aikalailla samoilla viivoilla. Mutta tämä uusin on vaan niin perkeleen hieno teos!
Täytyy myöntää, että tätä viimeisintä en ole edes kokonaan kuullut. Seventh sonilla ja Piece of Mindilla on kieltämättä kummallakin hyviä biisejä, mutta silti itelle ne kaksi ensimmäistä ja se Number of.. on kokonaisuuden kannalta parhaita. Tosin Number of the Beastilla on aika helvetin huonot soundit, minun mielestäni.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lemmy-dokkari on muuten yksi mikä on tullut tilattua kännissä. Tosin se on niitä mitä olisi tullut tilattua myös selvänä. Motörhead on maailman paras rock bändi!
Se on nimenomaan juuri sitä. Kuten Lemmy itse sanoo, "we play rock'n'roll". Ei Motörheadilla ole mitään tekemistä hevin eikä varsinkaan metallin kanssa. Paistinpannu on metallia. Motörhead on nopea, äänekäs rock'n'roll-bändi.

Mulla muuten ei ole Lemmy-leffaa hyllyssä. Puute, johon on saatava korjaus. Toki olen sen nähnyt, Joensuun kirjasto on hieno laitos. Maksaisin mielelläni vaikka vähän enemmän veroja, jos tietäisin että ne kymmenykset menee kirjastolle.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Täytyy myöntää, että tätä viimeisintä en ole edes kokonaan kuullut. Seventh sonilla ja Piece of Mindilla on kieltämättä kummallakin hyviä biisejä, mutta silti itelle ne kaksi ensimmäistä ja se Number of.. on kokonaisuuden kannalta parhaita. Tosin Number of the Beastilla on aika helvetin huonot soundit, minun mielestäni.
Ok, kelvannee komitealle selitykseksi. Pidät siis enemmän rokkaavasta Maidenista, kuin metallisesta.

Se on nimenomaan juuri sitä. Kuten Lemmy itse sanoo, "we play rock'n'roll". Ei Motörheadilla ole mitään tekemistä hevin eikä varsinkaan metallin kanssa. Paistinpannu on metallia. Motörhead on nopea, äänekäs rock'n'roll-bändi.
Motörhead ei nopea ole missään tapauksessa, mutta rokkia se on. Sinänsä erikoista, että yleensä odotan bändeiltä jonkinlaista muutosta levyjen välillä, mutta Motörheadilta odotan vain Motörheadia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näin siis olkoon. Hänen kanssaan en halua alkaa väittelyyn.
Ei kukaan halua. Mie haluaisin kyllä jutella Lemmyn kanssa historiasta, sodista, maailmasta, ihmisyydestä, musiikistakin... Helvetti, miten sitä dokkaria katsellessaan toivoo että istuisi siinä sohvalla sen Paulin, Lemmyn pojan paikalla. Vittu, kun minunkin faija olisi Lemmy eikä Erkki.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ei kukaan halua. Mie haluaisin kyllä jutella Lemmyn kanssa historiasta, sodista, maailmasta, ihmisyydestä, musiikistakin... Helvetti, miten sitä dokkaria katsellessaan toivoo että istuisi siinä sohvalla sen Paulin, Lemmyn pojan paikalla. Vittu, kun minunkin faija olisi Lemmy eikä Erkki.
Näin hyvinkin! Etenkin sodista olisi Lemmyn kanssa mukava jutella.

Perkele että minulla on isä. Vieressä on pullo viskiä ja kirja, jotka pitää huomenna viedä hänelle. Kumpa olisin ollut orpo.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Perkele että minulla on isä. Vieressä on pullo viskiä ja kirja, jotka pitää huomenna viedä hänelle. Kumpa olisin ollut orpo.
Minusta tuli puoliorpo 14-vuotiaana, kun Erkki otti ja ampui itsensä. Ei sekään mitenkään mieltäylentävää ole varhaisteinille. Toisaalta sillä sai oikeuttaa kaikki sekoilunsa. Aika paljon putkareissujani, ulos sammuskelua, auktoriteettien vastustusta ja kaikenlaista pään sekoittamista katseltiin sormien läpi, "kun se on kokenut niin kovia". Otin siitä kyllä kaiken irti, ja faijan ratkaisun olin tiennyt jo muutaman vuoden ennakkoon. Näki sen siitä, että niin käy.

Laskelmoiva paska? No joo, myönnän.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Minusta tuli puoliorpo 14-vuotiaana, kun Erkki otti ja ampui itsensä...
...Kuinka tyhmäksi ihminen voi itsensä tuntea? Juuri näin tyhmäksi. Palstan hauskimpana ja huumorintajuisimpana ihmisenä varmaan ymmärsit "hassutteluni", mutta melko ääliömäinen heitto tuo oli näin jälkeenpäin ajatellen minulta. Pahoittelut kaikille teille, joilla ei isää ole. Anteeksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei mitiä, tästä on pitkästi yli 20 vuotta jo. Haavat arpeutuu.

Hassuttelun oppitunniksi saat Sladea!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eräs paikallinen levykauppias sanoi mulle vasta taannoin, että London Calling on paras levy ikinä. No, ei se ihan ole mutta kylläkin yksi parhaista.

Mie vaan tätä hippimusaa... On saatanan väärin, että Procol Harum tunnetaan vain siitä vitun rasittavasta Whiter Shade of Pale -laahauksesta, kun bändillä on kuitenkin katalogissaan tällaisiakin helmiä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eräs paikallinen levykauppias sanoi mulle vasta taannoin, että London Calling on paras levy ikinä. No, ei se ihan ole mutta kylläkin yksi parhaista.
Ei se minunkaan mielestä paras ole, ei ehkä 10 parhaan joukossakaan, mutta perkeleen hyvä ja merkittävä levy kuitenkin.

Mie vaan tätä hippimusaa... On saatanan väärin, että Procol Harum tunnetaan vain siitä vitun rasittavasta Whiter Shade of Pale -laahauksesta, kun bändillä on kuitenkin katalogissaan tällaisiakin helmiä.
Tämä on kyllä melodialtaan tuttu. En tiedä mistä, mutta on kuitenkin. Ei huono.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä on kyllä melodialtaan tuttu. En tiedä mistä, mutta on kuitenkin. Ei huono.
Pepe "raastinrautanaama" Willberg on ainakin tehnyt sen suomeksi. Nimellä Hermes. "Taas viestinviejää tarvitaan, laittaudun jo vartoomaan..."

Tässä se. Varoitus: alkää kuunnelko, jos olette hermoilevaa ja äkkipikaista ihmistyyppiä. Tää on aika perseestä. Sanatkin on muistaakseni Hectorin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pepe "raastinrautanaama" Willberg on ainakin tehnyt sen suomeksi. Nimellä Hermes. "Taas viestinviejää tarvitaan, laittaudun jo vartoomaan..."

Tässä se. Varoitus: alkää kuunnelko, jos olette hermoilevaa ja äkkipikaista ihmistyyppiä. Tää on aika perseestä. Sanatkin on muistaakseni Hectorin.
Tämähän se oli! Ei perkele, näinkö se kaappi-Wilbergius paljastuikin. Hävettää. Taas.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tuo on kyllä sellainen disability (kuten Juhani Tamminen sanoisi) ihmisessä, ettei siitä voi edes piikitellä. Voi vaan sanoa että parane pian.
Totta. Mutta voisi asiat olla vielä huonomminkin. Kun silmäni mä auki saan sä voisit olla lähelläin. Ei onneksi sentään.

Ei saatana, pakko laittaa jotain muuta. Perfect Day vie pepemäiset ajatukset pois. Vaikka sangriaa puistossa ei sekään ole miehen juttuja.
 

Kece

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa
oltiinpa tuossa oulun yhestä parhaimmista kapakoista juomassa. siellä oli raimo helminen ja muut ipan johtoryhmän jäsenet, noh ei meitä moiset kiinnostanu. tutustuttiin kaverin kans erääseen muusikkoon, joka on opettanu kristian meurmanin alallle, idolssista huolimatta. aivan saatanan hyvä oli soittamaan kitaraa se mies. nyt ollaan kotona ja pelekät bokserit jalassa juuaan lonkeroa ja noinkohan tuo pitää aamupäivästä rapula estää?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tiistaiset kalsaroinnit tässä aluillaan justiin. Tänään tuli käytyä lääkityksestä neuvottelemassa ja loppuviikosta tulee tarkempaa infoa, että saanko uuden lääkkeen nykyisen tilalle vai aloitanko näillä mitä minulle määrättiin.

Parit lonkerot juon pohjille ja sitten siirryn väkeviin. Ihan leppoista juoda näin arkipäivänä ihan huvin vuoksi, kun ei muutakaan tekemistä ole. Yöllä jos pysyy pystyssä, niin voisi NHL:ää seurailla taasen. Pari päivää ollut taukoa, kun on tullut vedettyä unta palloon.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäiset oikeat lomapäivät sitten viime kesän. Tässä oluoin ja juon saunaa samalla.

Melkein jo muutamassa kuukaudessa unohdin, miten mukavaa on hönötellä keskellä keskiviikkoa.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Tequila, raki ja Burana toivat helpotuksen infernaaliseen hammassärkyyn, ainakin toistaiseksi.

Tämän kunniaksi vähän hihhulimetallia; Theocracy - Absolution Day
Praise the Lord!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös