Kalsarikänniketju

  • 5 239 077
  • 66 672

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Avasin just Jack Daniel's single barrelin ja väitän, että normi Jack on parempaa... Tosin ostin sen pelkästään sen takia, että vois juoda Jack Danielsi'ä "hienommasta kannusta"

Jack Danielssista mulla ei ole kuin yksi sana: hyi saatana.

Balvenie sen sijaan maistuu, kyllä kyllä. Ja toinen gurmee-alkoholi: Pirkka III-olut.
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Jep, Jaska on noin. Itse olen oluista nauttinut S-market-Prisma akselin Discoveryista. Maistuu kyllä. Nyt tosin viron Sakua suoraan tölkistä. Cheers!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mites arvon kalsarikännäilijät, saatteko aamulla nukkua pitkään vai kaadetaanko teille kahvit sänkyyn?
Eiköhän pennut tule pomppimaan mahan päälle siinä 6.47. Arkena niitä ei saa ylös millään, kun kouluun pitäisi mennä.

Kovin agressiivisia nuo saksalaiset.
Ei kai. Kyllä mie lasken vuodet 1914-18 ja 1939-45 lähinnä rauhaan pakottamiseksi tai itsepuolustukseksi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kyllä sitä taas huomenna muistaa että humala on lainattua onnea huomiselta... Noh jos tämä flussa edes paranisi tällä leijonalla.

Kyllähän humala leijonalla paranee, silloin kun peto lonkkaasi syö et muista koko flunssaa ollenkaan. Huominen on huominen ei sitä etukäteen auta arpoa. Paha olo on silloin varmempi kuin Tukiaisten alastonkuvien katselun aikaansaama jälkitila. Lonkerot rules.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksi täällä on näin hiljaista? En usko olevani ainoa päihteiden oikeinkäyttäjä kuitenkaan.
Et ole et. Väärinkäyttäjistä tulee ensinnä mieleen ne ralliurpot ja formulatampiot, jotka ruiskuttelevat kallisarvoista alkoholia pulloistaan taivahalle. Ikään kuin viina kasvaisi puissa, saatana.

Sabbath tulee ensi vuonna, se ainoa oikea. Siksi tämä. My name is Lucifer, please take my hand...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ilmankos Jyppi kyntää kuin valtra kivistä peltoa.
Noh noh, kivet on jo hankalan alun jälkeen nostettu ja nyt traktori elää ja voi hyvin. Siinä ei kauheasti pelleily auta kun narrit ja kissaeläimet jäävät pyörän alle.

Mutta se irvailusta ainakin toistaiseksi, arvelin laittaa teille soittoon seuraavan biisin Turmion Kätilöt Tirehtööri.
Tirehtööri on niitä harvoja hyviä Kätilöiden biisejä. Nostan siis lakkia Teille.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Et ole et. Väärinkäyttäjistä tulee ensinnä mieleen ne ralliurpot ja formulatampiot, jotka ruiskuttelevat kallisarvoista alkoholia pulloistaan taivahalle. Ikään kuin viina kasvaisi puissa, saatana.
Sehän se! Kunpa pääsisi mekanikoksi johonkin F1-talliin. Tai siis voittavaan talliin. En minä muusta tiedä, mutta siinä korokkeen edessä olisi kiva olla suu auki kun sampanjaa lentää.

Minen Sabbathia vielä jaksa kuunnella. Se tarvitsee aina oikean mielentilan.[/QUOTE]
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olin negatiivinen, anteeksi. Hyvitän, annan ääneni rakkaudelle.

Ihan saa.. eikun erittäin hieno kappale tuo. Ainut mikä hämää on tuo laulajan ulkonäkö. Se näyttää ihan siltä vitun Ylpöltä, joka pitäisi kiduttaa kuoliaaksi ja mielellään mahdollisimman hitaasti.

No nyt mie olin taas negatiivinen. Ei maha mittään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös