Pekka Pälvikalju
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NYR
8. olut menossa. 3. jalkapallo-ottelu menossa. Veikkaustietämys vinossa, koska vedot menee päin hevonkukkua.
Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi..
Löytysköhän kylpylän allasosastolta meille "draftattavia"?
TUU POIS SIELTÄ!PUHU ASIAA!
Pyrin ainakin, siis minä ja itse, välttämään venäläisiä korkeilla vuoroilla. Katotaan nyt, jos ei saa matoa koukkuun, niin ota rasvat ja kynttilät mukaan. Improvisoidaan Aarne jotain.
Risto D on ihana mies! Muistan jo seiskaluokalta kun raaputtelin hänen nimeään pulpetin kanteen ja fantasioin meistä kahdesta. Siitä, että tuo Mikkelin jukuripää tulisi Keski-Suomeen ja veisi minut kauas pois. Kauas Espanjan lämpöön jossa oltaisiin vain me kaksi. Olisi vain Risto ja minä. Mutta niin ei saa olla... *Huoh*
Minne on ammattijuopot hävinneet? Syksy korjaa satoaan.
Tämä on taivahan tosi. Sillon kun oikeasti viina vie, harvemmin keskustellaan tämän kaltaisissa ketjuissa. Mutta hyvä että meille wannabeillekin (tämä on USA:ta) on edes joku paikka.Ammattijuopot eivät pidä melua itsestään.
Mutta hyvä että meille wannabeillekin (tämä on USA:ta) on edes joku paikka.
Tottakai, maasta se pienikin oksentaa ensimmäisen kerran. Vai miten se meni...Unohtamatta meitä siloposkisia maksanpilaamisen aloittelijoita.
Laittoman Mustin ystäville löytyy aina kunnioitusta täältä! Mutta jos Karhusta et pidä, on sinussa jotain onkelmaa.Wfannabe I am? I wanna be somebody, be somebody soooon!!!! Karhu on paskaa, mutta parempaakaan ei ole nyt saatavilla.