Kalsarikänniketju

  • 5 246 013
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Luulen että Johan af on itsepäivittyvä malli. Samoin kuin Timo T.A. ja sen rouvakin, ja Timo on sentään prinssieversti ja meedio-alalla. Itse en saa minkäänlaisia viestejä, harmi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
*Köh* ihan uteliaisuuttani kysyisin, miltä se mahtaa tuntua, kun on Saatana vehkeessä *köh*? Lienetkö paholaismainen rakastaja tuolloin?
Luulen että hommiin käydessä tuntuu aladobilta ja muuna aikana parruttaa niin että selkäruodossa vihloo. Sehän vasta saatanallista olisi. Kannattaa pitää vehkeistä huolta. Kylähulluketjussa muistellaan folio-olioita, en tiedä auttaisiko kääräisy kiiltävää.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuulin tuossa juuri että artisti Jukka-Poika on antanut joskus ammoin pojalleen nimen Hampus :) Tyyyylikästä, sanon minä.

Nyt kun perheenäitien mielestä Suomi-reggae on kiva juttu, niin samaan aikaan huuli pyöreänä ihmettelevät miksi moinen on tapahtunut tuon söpön pikku hipin toimesta. Vaikka heppu on tehnyt kivoja rallatuksia tyyliin "Siviiliuhri" ja "Hamppukaupunki". Katsotaanpa nyt että alkaako perheenäidit paheksumaan moista hulluttelua, vai antavatko äänensä dullan puolelle?

Tämähän on yhtä kaikki kannabiksen voitto, eikö niin? Nyt kun sen äänenkannattaja on arkipäivää ja muutenkin ihana jätkä, niin kai porukka tajuaa että kukka on kiva? :)
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Tuossahan on minun mielestä hemmetin hyvä biisi. Arttu Harkkikin jaksaa vielä tehdä musiikkia...
Arttu Harkista tuli välittömästi mieleen Vito ja Viton ohjelma, jonkanimeäenolisiedesmuistanut.
Jollain tavalla kaipaa takaisin tuohon aikaan, kun ikää oli vähän reilut 10 vuotta.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Terveiset Kyröskosken pärskeestä niinku ihan oikeesti. Cuba Libre ja kolmosolutta, naisia voisi olla hieman enemmän, yksikin riittäisi. Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi..
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pari vaan.

Siinä sivussa kuuntelen Aknestikin Unohtumattomia Takapuolia osa 2.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Ai sullakin on secord Kyröskosken pärskeet? Niin on muuten mullakin. Perinteisillä kesäjuomilla mennään iltaa. Vähän heikkoa on tosiaan toi naispuolinen edustus näissä kauden alun taktiikkapalavereissa, mutta pysyyhän fläppitaulut paremmin käsissä.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Naisista ei tosiaan mitään havaintoa, onneksi olutta riittää. Yritin päivän säätiedotusta katsoa, mutta eihän tästä saanut mitään irti: Ely ja sääennustus viikonlopulle

nuck; otetaan toisemme jos ei muuta irtoa?
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Joo, ei tosta Elyn säätiedotuksesta tosiaan mitään selvää saanut. Onneksi on sentään kirkkaampaa sineä taivaassa.

Löytysköhän paikallisen kylpylän allasosastolta meille "draftattavia"?
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Löytysköhän kylpylän allasosastolta meille "draftattavia"?

PUHU ASIAA!

Pyrin ainakin, siis minä ja itse, välttämään venäläisiä korkeilla vuoroilla. Katotaan nyt, jos ei saa matoa koukkuun, niin ota rasvat ja kynttilät mukaan. Improvisoidaan Aarne jotain.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
PUHU ASIAA!

Pyrin ainakin, siis minä ja itse, välttämään venäläisiä korkeilla vuoroilla. Katotaan nyt, jos ei saa matoa koukkuun, niin ota rasvat ja kynttilät mukaan. Improvisoidaan Aarne jotain.
TUU POIS SIELTÄ!

Joo, en mäkään venäläisiä ala usein korkeilla vuoroilla draftaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
NYR
Kahtesti olen venakkonaisen kanssa ottanut painimatsin ja ihan kivaa oli, eikä maksanut mitään. Kortsukin hajosi toisella kerralla eikä tullut etes mitään kuppaakaan. Sillä ekalla kerralla luulin jo pääseväni sellaiseen kaksykköseen mutta se toinen muija ottikin kuitenkin hatkat. Ja tapahtumapaikkahan oli noiruttu pohjanmaa eikä suinkaan Moskova tahi Petroskoi.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Nyt Pekka toi sun viestis ei yhtään helpottanut! Ei täällä ketään taaskaan ole, mutta ensi vuonna tullaan kuitenkin uudestaan. Miksi Pekka saa?
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Spoileri: Se on oikeesti Sakke!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös