Kalsarikänniketju

  • 5 241 701
  • 66 676
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Risto D on ihana mies! Muistan jo seiskaluokalta kun raaputtelin hänen nimeään pulpetin kanteen ja fantasioin meistä kahdesta. Siitä, että tuo Mikkelin jukuripää tulisi Keski-Suomeen ja veisi minut kauas pois. Kauas Espanjan lämpöön jossa oltaisiin vain me kaksi. Olisi vain Risto ja minä. Mutta niin ei saa olla... *Huoh*

Onneksi on olutta, Viru valgeeta ja musiikkia. Kai tää tästä.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Missä on se Väinö? Ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Väinö on! Minne on ammattijuopot hävinneet? Syksy korjaa satoaan.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Wfannabe I am? I wanna be somebody, be somebody soooon!!!! Karhu on paskaa, mutta parempaakaan ei ole nyt saatavilla.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Unohtamatta meitä siloposkisia maksanpilaamisen aloittelijoita.
Tottakai, maasta se pienikin oksentaa ensimmäisen kerran. Vai miten se meni...

Wfannabe I am? I wanna be somebody, be somebody soooon!!!! Karhu on paskaa, mutta parempaakaan ei ole nyt saatavilla.
Laittoman Mustin ystäville löytyy aina kunnioitusta täältä! Mutta jos Karhusta et pidä, on sinussa jotain onkelmaa.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Onkelmia on, mutta parasta paskaahan se. Joskus muinoin ennen ja vanhaan vuosia sitten maistui paremmalta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Onkelmia on, mutta parasta paskaahan se. Joskus muinoin ennen ja vanhaan vuosia sitten maistui paremmalta.
No tämä sinun olisi pitänyt sanoa heti. Näin itseoppineena kotitsykologina kaikki maistuu aina nuorena paremmalta. Mopolla ajaminen, bensan imppaaminen, Karhun juominen, ihmispillun nuoleminen... Kaikki oli nuorena kivempaa. Mutta sinä olet tulossa saatana vanhaksi! Näin se käy kaikille. Mutta nyt tähän loppuu tsykologian (tm. RD) kurssi.

Nyt jatkuu JYPin pelin kolmas erä. Mukava katella lätkää pitkästä aikaa. Siltä varalta että jotain se kiinnostaa, niin täältä näkee jonkinlaisen Führerin selostuksella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Missä on se Väinö? Ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Väinö on! Minne on ammattijuopot hävinneet? Syksy korjaa satoaan.
Tuolla alla jonkun muun, siitä näkyy perse ja suu. Siellä, siellä se vaimo on.

Ammattijuoppo taasen on tässä. Viikonloppuna on sienestetty (tuloksekkaasti), syöty saalista ja juotu alkoholeja, katsottu futista ja opetettu tytär apupyöristä pois. Muuten laiskoteltu ja nyt juon vinaa (sic) ja pidän kivaa.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Hyvä veli Evil! Nyt on Mies. Meilläpä kuopus lähti kouluun. No ei tänään, minä lähdin metsään. En sieneen. Sienet on kyllä hyviä, varsinkin herkkusienet. Huomenna, jos luoja suo, vaimo saa kyytiä. Ja Riki Sorsaa taustalle: linkki biisiin
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No mitäpä Jomppa? Mites hurisee? Joko olet pillua saanut?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ottakaatten olutta, minä juon punkkua ihan homona. Tatti- ja kantarellikastikkeita olen väsäillyt koko päivän, ja vaimon mielestä niihin kuuluu viini joten sitäpä ostin sitten. Keith Floyd -meininki on ollut päällänsä, eli ruoanvalmistusalkoholeista en ole tinkinyt.
 
No mitäpä Jomppa? Mites hurisee? Joko olet pillua saanut?

No mitäpä minä. Sain verkkopankkitunnuksetkin jo toimimaan ja sitä rataa. Yhden laskunkin jo maksoin ja samalla siinä lähetin Kelalle rahahakemuksen. Ei se sittenkään ollut niin vaikeaa. On se vaan perkeleen tylsää vain olla ja miettiä kun ei töitäkään ole. Ensimmäiseksi ajattelin kysyä jos paikkakuntani Sahalla olisi käyttöä kaltaiselleni puunkasaajalle. Puuseppä kun siis olen. Kokemustakin on Sahalla työskentelystä, että sen puoleen ei pitäisi ongelmia siinä hommassa olla. Olin siis työharjoittelussa Sahalla ammattikoulun listoilla ollessa ja palkkaa tuli 500e kahden kuukauden työssäoppimisen ajalta. Muut amikset tuskin ansaitsivat yhtään mitään siltä kahden kuukauden jaksolta.

Pillua en ole saanut mutta ei se nyt edes ole ollut mielessä lähiaikoina.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pillua en ole saanut mutta ei se nyt edes ole ollut mielessä lähiaikoina.
Helvetin hienoa! Siis kun olet jotain toimintaa löytänyt. Btw, (se on amerikkaa, ja tarkoittaa suunnilleen blääää). Ite ajattelin aina etten vois ikinä tykätä suomalaisesta akasta sillä tavalla. Mutta kun tapasin meksikolaisen...Sillon kaikki muuttu. Kokeile itekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös