No tämä sinun olisi pitänyt sanoa heti. Näin itseoppineena kotitsykologina kaikki maistuu aina nuorena paremmalta. Mopolla ajaminen, bensan imppaaminen, Karhun juominen, ihmispillun nuoleminen... Kaikki oli nuorena kivempaa. Mutta sinä olet tulossa saatana vanhaksi! Näin se käy kaikille. Mutta nyt tähän loppuu tsykologian (tm. RD) kurssi.Onkelmia on, mutta parasta paskaahan se. Joskus muinoin ennen ja vanhaan vuosia sitten maistui paremmalta.
Tuolla alla jonkun muun, siitä näkyy perse ja suu. Siellä, siellä se vaimo on.Missä on se Väinö? Ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Väinö on! Minne on ammattijuopot hävinneet? Syksy korjaa satoaan.
Perkele, kalastajien lempibiisi!Ja Riki Sorsaa taustalle: linkki biisiin
Seppo Räty ja muut tullimiehet taasen lauleskelevat taajaan tätä.
Tottakai. Tosin en tiedä minne pyyhkisin sormeni nyt, kun alkaa olemaan aika ilkeä tuo Miss Suomien haju täällä. Mutta mitäpä Jomppa? Voisin minäkin kai yhden oluen ottaa.Saanen ottaa seurassanne kolme 56,8cl Karhua? Tai no miksipä en saisi, on sitä Karhua maistettu ennenkin.
No mitäpä Jomppa? Mites hurisee? Joko olet pillua saanut?
Helvetin hienoa! Siis kun olet jotain toimintaa löytänyt. Btw, (se on amerikkaa, ja tarkoittaa suunnilleen blääää). Ite ajattelin aina etten vois ikinä tykätä suomalaisesta akasta sillä tavalla. Mutta kun tapasin meksikolaisen...Sillon kaikki muuttu. Kokeile itekin.Pillua en ole saanut mutta ei se nyt edes ole ollut mielessä lähiaikoina.
Ja se on Jumalan vale :)Pillua en ole saanut mutta ei se nyt edes ole ollut mielessä lähiaikoina.
Mutta kun tapasin meksikolaisen...Sillon kaikki muuttu. Kokeile itekin.
Ite ajattelin aina etten vois ikinä tykätä suomalaisesta akasta sillä tavalla. Mutta kun tapasin meksikolaisen...Sillon kaikki muuttu. Kokeile itekin.
Temperamenttisiahan ne ovat... Mutta sen olen ainakin minä laittanut ilmaston piikkiin. Itekin olisin perseeseen ammuttu karhu jos joutuisin asumaan siellä vuosia. En tietenkään kaikille suosittele. Mulkkuja löytyy siltäkin suunnalta, mutta tuntuu siltä, että se mulkkuus ilmoitetaan heti alussa.Mulla muuan hyvä kaveri kihlautui taannoin meksikolaisen neidon kanssa. Onpa kyllä hauska ja (hyvällä tavalla) temperamenttinen nainen. Tykkäilen. En kyllä ole itse kokeillut.
Ja päivää vaan kalsarointiin, ajattelin juoda kotvasen verran lisää viinaa.
Once you go boy, you never go a girl.Once you go filipina, you never go back!
Ka, marssitaan sitten.Tähän väliin jotain rempseää marssimusiikkia. Pasila, olkaa hyvät.
En aio kuunnella tuota. Tiedän jo muutenkin, että Taunon rinnalla Ressu "Reddie Redford", "Esa Mäkelä" Redford on Taiteilija isolla Deellä.
Iso H? Onko se sukua sille Iso-H-Kana-Asunmaalle vai se Elastisen Kimmon kaveri? Tukiaisista en tiedä mitään kun isoeno-vainaan pellotkin on jo paketissa.Siirsin pelkurina tämän asiaankuuluvaan ketjuun. Alkaa tässä possessa jo Tukiainenkin kirjoittaa nimensä isolla H:lla, koska Hugh Hefnerillä on sama.