Noh, onhan tässä jokunen tullut otettua. Hitto kun ei millään vielä malttais mennä nukkumaan, kun on niin hyvää musaa keksitty ja varsinkin kun on onnistuttu valmistamaan näinkin hyvää olutta.
Siis jos mä en tätäkään pulloa jois, niin tän varmaankin jois joku muu, ja se tulis mun sijasta onnelliseksi tästä kaljasta. Tavallaanhan tämä on valintakysymys, siis nautinko vai enkö nauti. Ööö, kumpaa nappia painan, pidänkö tänään hauskaa vai tylsää? Miksi olisin nauttimatta tätäkin kaljapulloa, jos kerta on mahdollisuus nauttia se.
Eilen menin kaverille espooseen, ja siellä tuli ryypättyä noin aamu kuuteen tai seiskaan asti. Tänään sit kun lähdin sieltä, hieman ehkä kurjassakin kunnossa krapulan takia, kun en sinne kaverillekkaan viitsinyt jäädä koko päiväksi nukkumaan, niin menin kiertelemään sinne läheiseen isoon kauppakeskukseen. Monesti kun krapulassa liikkuu jossain julkisilla paikoilla, niin tuntuu että vastaantulijat tuijottais, ja tänään tuo tunne oli taas aika voimakas. Vaikka enhän mä sentään mikään lordi oo.