Ei hitto, joka kerta sama juttu. Huomenna olis koulussa yks koe, enkä ole vielä aloittanut lukemista. Oli tarkoitus ottaa vaan pari kaljaa että keho rentoutuisi ja mieli rauhoittuisi, niin voisi paremmin keskittyä lukemiseen, mutta mites kävikään. Viides 0.5l kalja on nyt menossa, ja elämä on muuttunut viiden kaljan verran mukavammaksi. Vaikkei tota koulua mulla ole nyt kuin kahtena päivänä viikossa, ja niinäkin päivinä vain pari hassua tuntia, tuntuu ettei tolle opiskelulle oikein jää aikaa, vaikkakaan toisaalta en kait mä oikeastaan paljoakaan muuta tee kuin kaljottelen ja masturboin. Mä joudun kyllä muutenkin antamaan muille paljon tasoitusta, kun musta tuntuu että mä nukun pari tuntia pitempään kuin muut, ja monena aamuna on sen verran krapula, että sitä pitää potea sängyssä muutama tunti, ennen kuin on toimintakuntoinen. Plus sit tää saamarin jatkoaika, jota on joka hemmetin ilta pakko selata yötä myöten.
Nää lidlin tällaiset pitkän ja kapean malliset kaljapullot on aika ovelia, kun korkki lähtee pyörittämällä auki.