Shayne kirjoitti:Nó niin apinat. Neljä teistä on jo löydetty.
Toivotan tsemppiä ihan perkeleesti! Kesä tulee, päivät pitenee ja naiset vähentää vaatteita. Toivottavasti aika parantaa haavat.JustinCase kirjoitti:Vittu, ei se olo vaan ole yhtään sen parempi. Tai noh, olin kaverin luona vetämässä kunnon perseet kotona aloittelun jatkoksi. Tuli ajateltua ja juteltua kaikkea muuta. Mutta nyt kotiuduin, eikä tuo parisuhteen loppumisen surkeus tunnu helpottavan.... Noh, vielä muutama Screwdriver, ja ehkä uni tulee väkisin. Ja aamulla sama paska jatkuu.
Blackie kirjoitti:Toivotan tsemppiä ihan perkeleesti! Kesä tulee, päivät pitenee ja naiset vähentää vaatteita. Toivottavasti aika parantaa haavat.
Toivottavasti homma sutviutuu.
Netin keskustelupalstat on nimenomaan sitä varten, että voi anonyymisti avautua asioista.JustinCase kirjoitti:Joo, ensinnäkin en mä tänne säälipisteitä tullut keräämään. Kunhan nyt purkauduin. Mutta on se hienoa huomata, että tukea löytyy. Nyt ja aikaisemmissakin tilanteissa.
Kapo 00 kirjoitti:Loistava meininki päällä! nyt ei ole sitä pelkoa että korjaussarja menisi virityssarjan puolelle. Onneksi huomenna on iltavuoro eli muutaman olusen voisi ottaa ja sitten 12 tunnin päikkärit.
Jostain kumman syystä (Raaka viina ei sovi minulle!) kämppä oli kuin tykistökeskityksen jäljiltä. Puolitoista tuntia meni tuhoalueen raivaamiseen.
MISSÄS tollanen tarjous on/oli? Laatikolla tarkoitat varmastikin 24 tölkin pakkausta?Nurmijärven Peto kirjoitti:Hamstrasin tarjouksessa olevaa KARHUA 15e laatikko. Käytin tarjouksen ja ostin max määrän 5 laatikkoa talous.