Kalsarikänniketju

  • 5 238 519
  • 66 669

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Son poijjaat ja tytöt sillä lailla että nyt on löytynyt oikeenlainen kalsarointijengi. Toinen toistaan härskimpää emäntää tuntuu lyöttäytyvän seuraan ja meno "kovenee". Prkl on sitä aivan väärissä piireissä liikkunu. Baari? missä pelaa lisää tätä nam!
 

TML

Jäsen
Sellainen urakka on koko viikon takana että nyt on pakko korkkasta parit pullot bissee kun saunastakin on päästy pois. Melkoinen viikko takana viime lauantaista lähtien, joten pakko tätä playoff-aikaa on juhlistaa parilla oluella. Ei kuitenkaan liikaa sillä hokia täytyy seurata tarkkana. Suhteellisen pitkä yö taas edessä, sillä noin viiteen mennään.

Ja ai niin, aika hyväähän tää kalja on.
 
Blackie kirjoitti:
Hetkinen! Mitä baariin menijät tekee kalsarikänniketjussa?
Se on kun ei vielä tiedä tuleeko tästä vaan kalsarikännäilyä vai pääseekö baariinkin. Luultavasti sitä otetaan vaan tässä paikanpäällä. Pakko kohta vaihtaa levyä, velipoika kuuntelee jotain helevatan solistiyhtye suomea.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämähän on nyt vallan vaiennut. Onko koko kansakunta suunnannut kohti baaria? Eihän se vääri ole baarissa istua, mutta kyllä kalsarit jalassa istuminen baarin voittaa.
 

J.Petke

Jäsen
Kuvernööri kirjoitti:
Nyt soi jo Justin Timberlake eli baariinhan tässä pitää kohta lähteä! :)

Tämähän on kalsarikänniketju.

Itse on tässä ilta tullut tissuteltua viiniä, olutta ja siideriä. Hienoa viettää tälläisiä päiviä kun ei ole kiire minnekään ja saa istuskella ihan yksin ja tissutella siihen tahtiin kuin tekee mieli. Ei tarvi stressata koska lähteä baariin ja ketä pyytää mukaan.

Musiikkia, juotavaa ja mukavaa seuraa(minä itse)
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Myös meikäläinen on mukana. Jos ei muuta niin lääkitsemässä itseäni kevät flunssasta.

Tällä hetkellä ollaan kalsarit jalassa, mutta kohta puoliinvanhojen merkkien mukaan iskee vilukohtaus, joten kalsarikännit pitää kirjaimellisesto lopettaa. Tosin lääkitseminen jatkuu verkkarit jalassa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Niin, miksikös kysyisin, kysyisinkö miksi.

Känni kannattaa aina.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
I'm still standing.

McGyver meni nakkikioskille: "Lihapiirakka kahdella nakilla"
Myyjä: "Siinä. 2.50."
McGyver: "En maksa."
Myyjä: "Et maksa, sähän ihme mies oot"
McGyver: "Niin olenkin..."
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Olen kyllä semmoiset sala-apinoiden kuninkaat vetänyt tässä viime viikkoina. Jari kurri -palkinto mulle. Kukaan ei tiedä mitään. Ei muijja, ei duuni, ei faijja. Ei naapurit (mitä nyt naamallani konttasin, ei nekään nähneet mitään sen jälkeen kun ammuin jäniskiväärilläni), Ja kaikki punaisia päin ajaneet, ovet on klommoilla kuin vatipäänne, joista kultaa ei huuhdottu koskaan.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Mitään en oo ottanut... ikinä... koskaan... hik
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kuutit

Nó niin apinat. Neljä teistä on jo löydetty.
 
Viimeksi muokattu:

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Voe perse. Kimmastuin ja kaivoin korvaani nni kovaa, että vertaa vuotaa pannahinen. Suorituksena vahvin ei ollut tuo.

Osasyyllisenä pitkähköt kynnet. leikkauspuimuriin.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Vittu, ei se olo vaan ole yhtään sen parempi. Tai noh, olin kaverin luona vetämässä kunnon perseet kotona aloittelun jatkoksi. Tuli ajateltua ja juteltua kaikkea muuta. Mutta nyt kotiuduin, eikä tuo parisuhteen loppumisen surkeus tunnu helpottavan.... Noh, vielä muutama Screwdriver, ja ehkä uni tulee väkisin. Ja aamulla sama paska jatkuu.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
JustinCase kirjoitti:
Vittu, ei se olo vaan ole yhtään sen parempi. Tai noh, olin kaverin luona vetämässä kunnon perseet kotona aloittelun jatkoksi. Tuli ajateltua ja juteltua kaikkea muuta. Mutta nyt kotiuduin, eikä tuo parisuhteen loppumisen surkeus tunnu helpottavan.... Noh, vielä muutama Screwdriver, ja ehkä uni tulee väkisin. Ja aamulla sama paska jatkuu.
Toivotan tsemppiä ihan perkeleesti! Kesä tulee, päivät pitenee ja naiset vähentää vaatteita. Toivottavasti aika parantaa haavat.

Toivottavasti homma sutviutuu.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Blackie kirjoitti:
Toivotan tsemppiä ihan perkeleesti! Kesä tulee, päivät pitenee ja naiset vähentää vaatteita. Toivottavasti aika parantaa haavat.

Toivottavasti homma sutviutuu.

Joo, ensinnäkin en mä tänne säälipisteitä tullut keräämään. Kunhan nyt purkauduin. Mutta on se hienoa huomata, että tukea löytyy. Nyt ja aikaisemmissakin tilanteissa.

Aikahan se on, joka parantaa. Mutta siinä on just se, että kun se vie aikaa. Totta puhut, että kesä tulee. Jotenkin sellainen olo, että kolmen vuoden tauon jälkeen menee taas aika lujaa. Toivottavasti.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
JustinCase kirjoitti:
Joo, ensinnäkin en mä tänne säälipisteitä tullut keräämään. Kunhan nyt purkauduin. Mutta on se hienoa huomata, että tukea löytyy. Nyt ja aikaisemmissakin tilanteissa.
Netin keskustelupalstat on nimenomaan sitä varten, että voi anonyymisti avautua asioista.

Joku kunnon nollaaminen kavereiden kanssa jossain festareilla kesällä, niin huomaa, että kyllä kaikki vielä kääntyy parhain päin. Uusi alku niinsanotusti.
 

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Mukana! Jo kolmatta kertaa tällä viikolla asiaa tähän ketjuun, mutta puolustaudun sillä että lomaa on ollut. Viimeisetkin laivatuliaiset kohtasivat luojansa ja muutenkin viinakaapin sisältö huvennut viikon aikana huomattavasti, mutta vielä ne viimeset pitää poistaa....
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
DIY (DoItYourself)?

Loistava meininki päällä! nyt ei ole sitä pelkoa että korjaussarja menisi virityssarjan puolelle. Onneksi huomenna on iltavuoro eli muutaman olusen voisi ottaa ja sitten 12 tunnin päikkärit.
Jostain kumman syystä (Raaka viina ei sovi minulle!) kämppä oli kuin tykistökeskityksen jäljiltä. Puolitoista tuntia meni tuhoalueen raivaamiseen.

Edit: Mitähän sitä on tullut tehtyä kun naapurit meinasivat tuolla pihalla tukehtua nauruunsa kun kävin roskapussin viemässä.

Edit2: Gott Sei Dank! Naapurit olivat osasyyllisiä "Tykistökeskitykseen" eli hyvät bileet täällä oli ollut...
 
Viimeksi muokattu:

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kapo 00 kirjoitti:
Loistava meininki päällä! nyt ei ole sitä pelkoa että korjaussarja menisi virityssarjan puolelle. Onneksi huomenna on iltavuoro eli muutaman olusen voisi ottaa ja sitten 12 tunnin päikkärit.
Jostain kumman syystä (Raaka viina ei sovi minulle!) kämppä oli kuin tykistökeskityksen jäljiltä. Puolitoista tuntia meni tuhoalueen raivaamiseen.

Hmm, norjaako tykitit vai mitä siellä tapahtui?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös