Kalsarikänniketju

  • 5 246 574
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vein joku tunti sitten kaikki reissussa rähjääntyneet kamat pesuun, eli kaikki kalsarit. Nyt joutuu täällä La Ramblan nurkilla kuluttamaan aikaa. Seitinohuet siis hankintaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ihminen on sitten kaunis, kun se grillaa ilta-auringon valossa ilman paitaa ja kaljoittelee siinä ohessa. Ainakin tämä ihminen. Ainakin tuntee olonsa kauniiksi.

Käykö tässä nyt siten, että ryyppään siis itseni kauniiksi ja naiseni hauskaksi? Tasa-arvoa lienee se.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo koko päivän oon tissutellut. Kahdeksas kalja on kohta loppumassa. On se vaan niin mahtava fiilis kitata kaljaa. Tulee paljon halvemmaksikin kun esim. joku linnanmäki tms.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vasta? Itselläni kymmenen Karhua juotu ja vielä kaksi jäljellä.. Aloitin joskus kahden jälkeen päivällä ja näin pitkällä ollaan.. Pullosta maistuu paremmalta kuin tölkistä.. Se on totuus.. Vai mitä mieltä asiantuntijat ovat? :)

Mainitsepa yksikin olutbaareissa ym. myytävä laatuolut jota myytäisiin purkeista. Kyllä se on fakta että lasipullosta - tai tuopista kalja juodaan silloin kun siitä halutaan nauttia, kännääminen on asia erikseen.

Toki purkeissa on puolensa jos snobbailu unohdetaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo mikäs tässä kaljaa maistellessa. Pari leffaa oon samalla katsonut nauhalta, tosin välillä on pitänyt pistää pauselle ja mietiskellä. Noh. Perjantaina taas Tallinnaan. On se kyllä kumma paikka kun kaikki murheet ja huolet unohtuu.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
No, on tääkin... Päätin aamuviideltä alkaa tinttaamaan kalsareita, vaikka piti vain ottaa pari unilääkkeeksi :P
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Eipä tässä touhussa oikeen mtn järkeä ole! Vaihteeks viimesen yövuoron jälkeen taas unensaanti hankalaaa joten tässä sitä taas ollaan ja kiskotaan himassa uuutta rakkauttani eli kuivaa omenasiideriä. Illalla tarvisi jaksaa vielä baariinkiiin lähtee, mutta saa nähdä mimmonen on kisakunto tänään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
OStin laivalta sen verran juotavaa, että päätin vähän koeajaa ostoksiani, kun risteilyllä en edes maistanut alkoholia. Jäljellä olisi reipas 2 litraa viinaa, joten voi loppua ilta kesken. No, ei se haittaa, kun huomenna on työpäivä kuitenkin. Liekö muita karpaaseja paikalla?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo meitsihän täällä. Ulkona istuskelen. Kuusi kaljaa oon juonut, mutta ei vieläkään oikein auta krapulaan. Onkohan mussa jotain vikaa.. Yks lutka ehdotteli tänään tapaamista, mutta ei siinä olis enää sitä jännitystä kun mä oon jo kerran nähnyt sen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onkohan mussa jotain vikaa.. Yks lutka ehdotteli tänään tapaamista, mutta ei siinä olis enää sitä jännitystä kun mä oon jo kerran nähnyt sen.

Mikäs jännitys niissä yleensä on? Sekö, että yllättääkö sutenööri eli parittaja kesken kaiken ja vie hengen ja rahat?
Pari olutta täälläkin ja olo on kuin teinillä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joo meitsihän täällä. Ulkona istuskelen. Kuusi kaljaa oon juonut, mutta ei vieläkään oikein auta krapulaan. Onkohan mussa jotain vikaa.. Yks lutka ehdotteli tänään tapaamista, mutta ei siinä olis enää sitä jännitystä kun mä oon jo kerran nähnyt sen.

Saattaa olla mahollista, että akka tulee käymään, jonka olen nähnyt jo jonkun kerra ja siinä on jännitettä tarpeeksi, vaan todennäköisesti ei tule ja sitten juon yksin. Notta perkeles, mikä onkaan mesta missä tarkemmin luuraat. Nim. ainakin melekeen naapuri.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäs jännitys niissä yleensä on? Sekö, että yllättääkö sutenööri eli parittaja kesken kaiken ja vie hengen ja rahat?
Heh. Eikun se on oikeasti aina jotenkin tosi jännää nähdä millainen tyttö siellä oikein on. Siihen vaan jää jotenkin koukkuun.

Notta perkeles, mikä onkaan mesta missä tarkemmin luuraat. Nim. ainakin melekeen naapuri.
Täällä keskustan suunnilla tyttöjen kinttuja katselen. Sun kans pitää kyllä joskus ottaa kaljaa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös