Kalsarikänniketju

  • 5 246 608
  • 66 704

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kävin koiran kanssa lenkillä ja tuli vastaan sellainen venäläinen tyttö, että oksat pois. Onneksi koira päätti jäädä juuri siihen kohtaan haistelemaan maata vai mitähän teki, suhteellisen huikea ilmestys. Tissit täydellistä luokkaa ja perä kunnossa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olenko ainoa kellä on tapana napata myös sunnuntaisin, jos lauantaina ottaa? Tietysti pitää hieman säännöstellä, mutta ei nyt vielä sentään kun kello on puoli neljä iltapäivällä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mukavaa, että täällä on joku muukin. Kello on nyt kuitenkin vasta 18:14, joten vielä voi suoda itselleen parisen kaljaa. Sitten laitetaankin pää tyynyyn ja sanotaan hei hei heinäkuu. Hiukan tekee mieli ruokaa, sitä himoa ei ainakaan hillitse vieressä tuleva Sokkokokki. Illalla tulee Anthony Bourdain, joten sitä ennen on ruokailu suoritettava. Kävisikö syömässä, toisaalta ei oikein ole täällä mitään, joten täytyy hakea tarvikkeita, jotta onnistuisi itse tekemään jotakin, hmm.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Ihmettelenpä kuinka kännissä musiikkimaku muuttuu huomattavasti normaalia laajemmaksi. Enpä muista esimerkiksi koskaan kuunnelleeni Xzibitiä selvinpäin, mutta humalassa on pakko tunnustaa tämänkin artistin nerokkuus.

Spämmätään vielä linkki loistavan metalliyhtyeen loistavan kappaleen loistavaan musiikkivideoon: Eluveitie - Thousandfold
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Jos kesäloman alkamisen kunniaksi pienet tumut. Hellraiseria (II) tietokoneelta ja olutta pakastimesta. Kuinka kauan olut muuten kestää pakkasta, ennenkö jäätyy?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viimeisiä oluita varmaankin tässä enää naatitaan, sitten kaupasta sapuskaa, tuoppi olutta pubissa ja kotiin ruokailemaan sekä nukkumaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä tässä taas kokeilen, että mitenköhän maistuisi. Oli jo toiset trefit saman misun kanssa, alkaa olla vakavaa jo..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voi teitä onnekkaita joilla on nainen...
On joo. Ja neljä lasta, kaksi koiraa, 102 neliötä, dieselauto ja reilu sata tonnia velkaa. Olisi pitänyt vaan runkata.

Vittu mitä porukkaa täällä. Puhuvat vain naisista. Mistä minä löydän naisen? Asun maalla.
Meet sinne lammashakaan 49 numeron kumisaappaissa. Laten takajalat kun isket saappaanvarsiin niin ei ota ritoloita kesken rakkauden aktin.

Rupeenpa kattomaan Copa Americaa kohta, Brasilian ½-välierä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koska perjantaita ei lasketa viikonloppuun ja viikonloppuna kuuluu jurritella, niin juovunpa tänään.

Siskoni pieni poika pääsi tänään kotiin sairaalasta. Kerrankin siis kehtaa juoda iloon.

Rupeenpa kattomaan Copa Americaa kohta, Brasilian ½-välierä.

Jaksaisikohan sitä telkkarin avata vai tyytyisikö tähän näyttöön.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Yksi lapsi, 149 neliötä, kolme autoa ja velkaa niin paljon ettei kehtaa sanoa. Niin ja on se nainenkin, ainakin toistaiseksi.

Ei lapsia, 46 neliötä vuokralla, ei autoa, ei velkaa sentin vertaa. Eikä ole tosin naistakaan. Tällä viestillä ei ole pointtia, koska tämä on kalsonkikänniketju.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei lapsia, 46 neliötä vuokralla, ei autoa, ei velkaa sentin vertaa. Eikä ole tosin naistakaan. Tällä viestillä ei ole pointtia, koska tämä on kalsonkikänniketju.

Kaksi lasta, kaksio jonka neliöitä en tiiä, alivuokralla. Vanha auto. Liikaa lainaa, nainen siellä, toinen täällä. Juon karhua.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siirryin mulkoilemaan naisten potkupallon mm-finaalia. Vaikka taso pelissä saattaa joitakin haitata, niin ainakin tässä tapahtuu helvetisti. On se hyvä, että Setan naisjaoston kokouksia järjestetään myös kesäisin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Voi perse sentään miten hienoa on istua mökillä ja juoda viinaa. Laineiden liplatus, kuun silta ja vodkabattery. Melkein täydellinen hiljaisuus.

Mokkulakin toimii, mutta läppärin akku on kovilla. Onneksi on invertteri.

Huomenna raksahommia ja Kukko Exporttia Etelä-Helsingistä maahantuotuna. Lopuksi Aito-kiukaan löylyt ja pulahdus Suomenlahteen.

Tästä ei fiilis parane.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jumaliste että osasi olla tuhnu Brasilia. Ihan oikein että putosivat. Vittu, joku vuoden 1982 jumalainen joukkue on kuin eri planeetalta näiden nykyisten mölöjen rinnalla. Pelaavat kuin joku vitun Belgia tai Pohjois-Irlanti.

Kyllä oli Paraguayn veskarikin liekeissä, mutta silti väitän nyt että Copan vie Uruguay. Ja olen kuitenkin väärässä, kuten usein.

Loppui tuo mekkala kaupungilla päin, onneksi. Ja nyt kaikki ituhipit, Bostik-punkit, heviurpot ja rastauunot suunnistaa sitten kotiinsa minun kaupungistani, ok? Evil on laki Savon itäpuolella.

Toisella silmällä taidan möllötellä vielä Chile-Venezuelaa. Korville sen sijaan voisi tarjoilla vaikka Niilo-setää. Hirveä Niilo-kuuri päällä just nyt, tiedä miksi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mä tässä kuuntelisisin Bad Relikioniasisi. Kusisisitsä jos mä pörisisin ku sä kualisisit. Vai surisisitko sä, häh?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No mä tässä kuuntelisisin Bad Relikioniasisi. Kusisisitsä jos mä pörisisin ku sä kualisisit. Vai surisisitko sä, häh?
Generator oli hyvä ja Recipe For Hate vielä aika hyvä. Sittemmin en oo jaksanut. Olutta jaksan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Musiikki vaihtui Therapyyn. Osaatko Evil noin etä-etelä-suomalaisena kertoa, että mitä tuo tukholmaksi puhuttu uutinen Jerestä tuolla HIFK-osiossa tarkoittaa? Tuleeko Jere jälleen HIFK:n tai kentien Kuhdan reisille?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Musiikki vaihtui Therapyyn. Osaatko Evil noin etä-etelä-suomalaisena kertoa, että mitä tuo tukholmaksi puhuttu uutinen Jerestä tuolla HIFK-osiossa tarkoittaa? Tuleeko Jere jälleen HIFK:n tai kentien Kuhdan reisille?
En mie tiedä. Ei ruotsi ole kieli vaan puhevika.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Täälä ollaan joojoo. Ollaan oltu monena iltana kyseisen ketjun arvoisissa kuoseissa, mutta jotenkin ei ole tullut kirjoiteltua. Eri foorumeita tässä selailen ja Lostin viitos tuotantokauden loppua katselen aina vähän väliä.

Musiikkiakin kuuntelen ja suomalainen Juha Vainio -Kotkanpoikii ilman siipii from youtube soi luureissa.

Ps. Evilille terkkuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös