Kalsarikänniketju

  • 5 291 286
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyä se maailma onkin hieno mesta.
Onneksi on, kun ei hirveästi ole takataskussa vaihtoehtoja. Täällä on kärvisteltävä saatana, kun sattui syntymään. No, Suomikin on ihan OK noin 2 kuukautta vuodesta, ja nyt on se hetki.

Otamma sille siis sihi-juomaa.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
iltaa

mäkin pääsin katteleen tätä osastoa pitkästä aikaa, kesän omatoimisia olen kuitenkin tehnyt. Olin töymatkalla etelähelsingissä ja missasin ekan junan kotii.
oli pakko käydä oluella ja junamatkan jälkeen on aika juoda tuliaiset
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Otamma sille siis sihi-juomaa.

Jäin kelaan, että onko sulla Aku Ankka kesken, mutta sit niinku hiffasin, kun uuden avasin. Sihiseehän se.

Osaakko muuten lausua sen hulama-testin:

"Itkeskeletkö yksiksesi, yksiksesikö itkeskelet"

Tuo on tosi helppoa siinä 3-3,5 promillessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jäin kelaan, että onko sulla Aku Ankka kesken, mutta sit niinku hiffasin, kun uuden avasin. Sihiseehän se.

Osaakko muuten lausua sen hulama-testin:

"Itkeskeletkö yksiksesi, yksiksesikö itkeskelet"

Tuo on tosi helppoa siinä 3-3,5 promillessa.
Hyvin huomattu. Akua siteerasin siinä.

Osaan mie nyt, mutta promillet on vasta jossain yhden ja kahden välillä. Kolmessa ja puolessa sanavarastostani löytyy kymmenkunta sanaa. Kalja, taksi, perkele, nälkä, tissit, höpöhöpö, soita Paranoid, kossuvissy, miksh en pääse sishään?


Ja samantien perusasioiden äärelle: Dumari ja Rannanjärvi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ville Leino teki kuuden vuoden sopimuksen Buffaloon. Kaveri tienaa tuosta ajasta 27 miljoonaa dollaria. Vittu, Ville Leino? Otetaan vaikka sille.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ja samantien perusasioiden äärelle: Dumari ja Rannanjärvi.

Hyvä, hyvä on! Meillä on täällä menossa Watersin muistelot, kevään keikasta johtuen. Kohta ollaan pienissä häissä ja Jare ja WilleGalle.

Ookko muutens huomannut, että jotenkin se vittuilu on hiljentynyt. On hyvä olla mestari. Saa nauttia hiljaisuudesta.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Ookko muutens huomannut, että jotenkin se vittuilu on hiljentynyt. On hyvä olla mestari. Saa nauttia hiljaisuudesta.

Tavallaan se on hyvä, mutta lätkää suuremmin seuraamaton porukka muistaa tältä vuodelta vaan maailmanmestaruuden, ja teidän mestaruus jää unholaan. Omasta mielestäni sm-liiga mestaruus (8kk) on kovempi suoritus kuin mm-kulta (2 viikkoa) ja sitten se seuraava vaihe on Stanley joka vaatii vielä enemmän pelejä

taas tämä on mnun mielipide eikä se välttämättä ole puolueeni mukainen
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tavallaan se on hyvä, mutta lätkää suuremmin seuraamaton porukka muistaa tältä vuodelta vaan maailmanmestaruuden...

Jännä juttu, mutta mulle ei jäänyt muuta mieleen, kuin SM-11. Ja niille, joille jäi vaan mieleen MM, niin sanon, että ihan hyvä teille. Teistä kuullaan seuraavankerran , kun Jokerit järjestää kynsienlakkauksen mestaruus-skabat. Niille tää ei ole elämä ja uskonto.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän kannattamansa seurajoukkueen mestaruus menee helvetin lujaa ohi maajoukkueen menestyksestä. Kuitenkin suosikkijoukkueeni kanssa maajoukkueella oli ennen tätä kevättä saman verran mestaruuksia. Ihan kiva oli mm-kultaa voittaa, mutta eihän tuollainen pettymystä peitä. No, onneksi HIFK vei mestaruuden, vaikkei Jere siellä olekkaan vuosiin pelannut.

Vituttaa vieläkin 90-luvun alku, ja etenkin Teemu Selänne. Vittu mikä jätkä. Kauhean kokoinen Olli Jokinenkin sillä kuulemma on.

Musiikkia: Eppu Normaali - Balladi kaiken turhuudesta

Oltiin yhtyeestä mitä mieltä tahansa, niin tarina kappaleessa on hieno.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Jännä juttu, mutta mulle ei jäänyt muuta mieleen, kuin SM-11. Ja niille, joille jäi vaan mieleen MM, niin sanon, että ihan hyvä teille. Teistä kuullaan seuraavankerran , kun Jokerit järjestää kynsienlakkauksen mestaruus-skabat. Niille tää ei ole elämä ja uskonto.

Toivottavasti ymmärsit mun viestin oikein, eli mielestäni suurempi arvo sm kullalle

muttakun kaikki ei seuraa hokia muuten kun testitelkkarista
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
aika tylysti täällä teilataan yritykset aiheuttaa keskustelua.
kaksi viimeistä viestiäni teilattiin molemmat yhdellä lauseella

jos haluatte voin suositella jotain kivaa biisiä kaikille jos se on täällä tarkoitus

ja sanokaa vaan jos ette halua että yritän saada keskustelua aikaan, mulla on hyvä kalsarikänni menossa ja olisi kiva haastella muiden kohtalotovereiden kanssa

sori vaan saatan olla vähän humalassa
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Ajattelin näin ohimennen liittyä seuraan kun illan olosuhteet kerrankin sallivat tällaisen rietastelun. Juomana olut, pukukoodia noudattaen.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
ajelin muuten tänää junalla siitä teidän hallin ohi, se on vissii harvoja halleja Suomessa joihin pääsee suoraan junalla.

Tervetuloa mukaan
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
aika tylysti täällä teilataan yritykset aiheuttaa keskustelua.
kaksi viimeistä viestiäni teilattiin molemmat yhdellä lauseella

jos haluatte voin suositella jotain kivaa biisiä kaikille jos se on täällä tarkoitus

ja sanokaa vaan jos ette halua että yritän saada keskustelua aikaan, mulla on hyvä kalsarikänni menossa ja olisi kiva haastella muiden kohtalotovereiden kanssa

sori vaan saatan olla vähän humalassa

Omasta puolestani sen verran ettei ollenkaan ollut tarkoitus dumata sun mielipiteitä. Oli tosiaankin aika yks'oikoinen ja tyly vastaus, mut ainakin ihan rehellinen.
Kyllä kai täällä tyypit keskusteleekin suht normisti, mä väistyn ihan suosiolla taustalle kun oon tällanen tökstöks-tyyppi.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jumalauta että raastaa syvältä silmiä tuo nimimerkki ScottStevensin auliisti käyttämä iso alkukirjainmattomuus.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joku on pahoittanut ScottStevensin mielen, varokaa päätänne, siinä on Jerekin kovilla kun se tulee puun takaa.

Minä en tule puun takaa, sen sijaan humala kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös