Kalsarikänniketju

  • 5 291 221
  • 66 740

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Eikö ole merkillistä?

Jokunen vuosi sitten juttelin yhden frendin kanssa ja siinä syksyllä kertailtiin kesän tapahtumia. Kertoi käyneensä maalla ja oli kuulemma ihan siistii. Kyselin, että missäspäin... - No Mustikkamaallahan me ( aivan umpi kalliolainen, joka ei todellakaan liiku pois kotimaisemista), mutta kävi nyt siis kokeilemassa millaista on käydä maalla...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse asiassa enää ei pääse. Nyt on kesämökkini Joensuun alueella, kun se vielä viisi vuotta sitten oli jonkun muun kuin Joensuun alueella. Eikä ole jalaksilla mökkiä hinattu senttiäkään mihinkään suuntaan. Eikö ole merkillistä?
Vaihtoehtoinahan on Kiihtelys- ja Tuupovaarat, Riäkkylä sekä Eno, jonka Uimaharjun taajaman lähellä toivottavasti mökkisi ei sijaitse - siis, jos omistat hajuaistin.

Syynä siis nämä kuntaliitokset.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jokunen vuosi sitten juttelin yhden frendin kanssa ja siinä syksyllä kertailtiin kesän tapahtumia. Kertoi käyneensä maalla ja oli kuulemma ihan siistii. Kyselin, että missäspäin... - No Mustikkamaallahan me ( aivan umpi kalliolainen, joka ei todellakaan liiku pois kotimaisemista), mutta kävi nyt siis kokeilemassa millaista on käydä maalla...

Eikö tuollainen extremeurheilu ole melko vaarallista? Siellähän on puita ja kiviä ja muurahaisia ja leikkaamatonta nurmikkoa ja kaikkee...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se on kuule raha, mikä siellä haisee.
Niinhän ne paikalliset tuppukylänsä lemua tuppaavat puolustelemaan. Kumminkin siinä vaiheessa kun minun lompakkooni raha ehtii, on sen tuoksu yleensä lähes olematon. Eli pitäkööt löyhkäävät fyffensä kaikin mokomin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niinhän ne paikalliset tuppukylänsä lemua tuppaavat puolustelemaan. Kumminkin siinä vaiheessa kun minun lompakkooni raha ehtii, on sen tuoksu yleensä lähes olematon. Eli pitäkööt löyhkäävät fyffensä kaikin mokomin.

...Sanoo mies, joka asuu Rantakylässä. Siinähän se on jalostusketju hienoimmillaan, kun metsät kaadetaan pois rumentamasta maisemia, keitetään pahanhajuiseksi selluksi, josta tehdään paperia, josta painetaan seteleitä meille kaikille lompakot täyteen. Eiku...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
...Sanoo mies, joka asuu Rantakylässä. Siinähän se on jalostusketju hienoimmillaan, kun metsät kaadetaan pois rumentamasta maisemia, keitetään pahanhajuiseksi selluksi, josta tehdään paperia, josta painetaan seteleitä meille kaikille lompakot täyteen. Eiku...
Yhtään puuta en tunnusta kaataneeni enkä selluakaan ole keitellyt. Serkkupoika tosin keitteli mutta Pankakoskella, ja yhden pensaan vasta alkuviikosta poistin pihastani Rantakylää rumentamasta (itikkapesäkekin oli, ja ihan riippumaton vieressä). Joten ehkä mie olen pikkuisen syyllinen kuitenkin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vitun ameebat yeeaahh. Jos nyt P-Arjalaa ylistetään, niin sanottakoon, että tylyin paikka on Käsämän Teboil. Paska paikka kaikilla mausteilla.
Zu hai!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä olen aina ollut sitä mieltä, että tähän maahan olisi perustettava Arjalaisen Kulttuurin Edistämissäätiö. Meeppäs tuota ehottamaan julkisesti, niin kohta on putkaalinnaavankeutta tarjolla. Samaan aikaan päästetään vapaaksi murhamiehiä ja -naisia kuin lehmihaasta laitumille. Kele.

Ilta jatkuu tutunomaisin virvokkein. Ainakin on nautittava ensin votkaa jäillä ja sen päälle kenties Karjalan olut.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Yhtään puuta en tunnusta kaataneeni enkä selluakaan ole keitellyt. Serkkupoika tosin keitteli mutta Pankakoskella, ja yhden pensaan vasta alkuviikosta poistin pihastani Rantakylää rumentamasta (itikkapesäkekin oli, ja ihan riippumaton vieressä). Joten ehkä mie olen pikkuisen syyllinen kuitenkin.

Viittaukseni koski osiota "tuppukylä", ei niinkään puitten kaatelua, jota sitäkin eittämättä Rantakylässä huligaanien toimesta esiintyy, muiden rakennelmien kaatelun lomassa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
AKE-rulez. Onko se sitten nykyään synti ja häpeä olla pigmentiltään ns. vaaleaihoinen? Tähän sitten kaikenmaailman valkoisen miehen taakka latteuksia...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Etyylialkoholi vaikuttaa hienomotoriikkaan tuhoisasti. Tarkoituksenani oli lyhentää tuo Arjalaisen Kulttuurin Edistämissäätiö AKEksi, mutta pyhä humala muutti AKLksi. My bad.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Etyylialkoholi vaikuttaa hienomotoriikkaan tuhoisasti. Tarkoituksenani oli lyhentää tuo Arjalaisen Kulttuurin Edistämissäätiö AKEksi, mutta pyhä humala muutti AKLksi. My bad.

No nyt aukes. En tosin ole ollut (vielä) töissä Arjalaisen Kulttuurin Edistämissäätiössä, ehkä joku päivä. Tuo "rulez" taas tulee senkaltaisesta demografisesta slangisanastosta, joka ei ehkä ole ihan kontekstissaan puhuttaessa arjalaisuudesta. Että sillä minä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä on helvetinmoinen savotta edessä, kun aloittaa oluen juomisen vasta kahdeksan aikaan illalla. No, kiukku on keksitty.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Viittaukseni koski osiota "tuppukylä", ei niinkään puitten kaatelua, jota sitäkin eittämättä Rantakylässä huligaanien toimesta esiintyy, muiden rakennelmien kaatelun lomassa.
Pikkukaupungin lähiössä asuminen kihahtaa tunnetusti tukkaan helposti.

Tiedättehän nykyisin kaupoissa työharjoittelevien nuorten päällä olevat "Tutustun työelämään" -paidat? No, mie ajattelin seuraavaa kapakkireissua varten painattaa "Tutustun yöelämään" -version. Siinä voisi olla kuva ördäävästä herrasmiehestä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pikkukaupungin lähiössä asuminen kihahtaa tunnetusti tukkaan helposti.

Tiedättehän nykyisin kaupoissa työharjoittelevien nuorten päällä olevat "Tutustun työelämään" -paidat? No, mie ajattelin seuraavaa kapakkireissua varten painattaa "Tutustun yöelämään" -version. Siinä voisi olla kuva ördäävästä herrasmiehestä.

Tämähän on päivitetty versio ravintola-alan opiskelijoiden keskuudessa jo pitkään tunnetusta "Yössäoppimisesta".
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tämähän on päivitetty versio ravintola-alan opiskelijoiden keskuudessa jo pitkään tunnetusta "Yössäoppimisesta".

Mie oon messissä, vai miten siällä teilläpäi siten sanotaan, että ottaa osaa.

Kyä se maailma onkin hieno mesta. Kalsarit jalassa, kylmää olutta ja omilla terasseilla. Juutuubi tarjoo ja mää niinku oon nauttivinani. Macin kaiuttimet ei tuota häiriöö, edes.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös