Kalsarikänniketju

  • 5 291 221
  • 66 740

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sillä tavalla käveli pitkä Kääpiö Joensuuhun, kuten Uuno Turhapuro käveli, kun saapui ensi kertaa Helsinkiin. Etukeno kuin mäkihyppääjällä ja sadesäällä vettä keuhkolihaksissa, niin että.

Ovat isot festivaalit viikonloppuna tällä seudulla. 76000 lestaa Lumijoella. Jos tuota sinne menisin provoilemaan, vaikkapa huomennatänään perjantaina, niin olisin kai aika pian muilutuksen kohteena ja loppukesän elelisin lasta kädessäni. Taikka sitten joku lestaneito rakastuisi ja ensi suvena pitelisin lasta kädessäni.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Käyhän Nimetön lestastelemassa vaan. Mie jätän tänäkin vuonna kaikki festarit käymättä. Tuon meidän Ilosaarenkin; taisin käydä joka kerta välillä 1987-99, vaan tällä vuosituhannella olen viitsinyt vain kerran paikalle. Ei jaksa. Nyt pitäisi olla jo sellaiset esiintyjät, ettei näillä ole varaa.

Vittumaista muutenkin, kun kaupungissa on festarit. Joka paikka täynnä punkkia ja ituhippiä ja muuta inhimillistä saastaa. Tatuointia ja nenärengasta. Hyi saatana. Ei silloin viitsi kaupungille, pysyn Rantakylässä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nyt täytyy sanua, jotta olinpahan eilen illalla niin tuhannen juubassa, ettei tullunna mittään palstan lukemisesta, saati kirjuuttamisesta. Sainpahan silti lempeä, ihme kyllä.

Lähiökaupasta hain juuri hiukan syömäpalaa sekä loiventelin tuoksua, jota nyt nautiskelen. Kohta heitän grilliin uiskentelevia nakkeja ja uneksin paistellessani.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen sotkeutunut ranskalaistyyppisen seitinohuen päiväkännin seitteihin klassisella "yksi loiventava krapulaan"-tavalla. Vitun kesä, vitun kesäloma, haistakaa kaikki vittu.

Ei vaan, ihan hauskaa tämä on. Kuten sanonta kuuluu, jokaisella on ristinsä kannettavaan ja jokaisella, toistan jokaisella, on puoliksi syöty rullakebapinsa jääkaapissaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
On se nyt perkele, kun humalaista ihmistä ruvetaan kiusaamaan työasioilla perjantaina tähän aikaan juuri loman alettua. Otanpa sille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Freddietä tulin tänne varta vasten kiittämään: Lauren Graham.

Kiitos!

Ja niin. Oluseni, oluseni, ette minua hyljänneet. Pakastimessa oluseni odottavat ja minä odotan vain tovin ja sitten avataan rallatuksen tie!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Freddietä tulin tänne varta vasten kiittämään: Lauren Graham.

Kiitos!

Ja niin. Oluseni, oluseni, ette minua hyljänneet. Pakastimessa oluseni odottavat ja minä odotan vain tovin ja sitten avataan rallatuksen tie!

Tokihan autan miestä mäjessä, tässä tapauksessa siis naista. Ennenkuin ajan sen lasista mäjelle.

Tosin oon jo sevverran vanaha mies, että tuon Grahamin stalkkaaminen alkaa tuntuu melkein pedofilialta. Nättihän se kyllä on, ei siin mitn.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lauren on syntynyt Honolulussa vuonna 1967. Sehän on siis sua vanahempi eli iäkkäämpi eli ossaisi opettaa seksitemput.

Kuinka helevetin vanahoja akkoja sie harrastat?!

Pitäskö tuota muka uskoa? No Amerikassa kaikki on vissiin paremmin, vanhatkin akat näyttää nuoremmilta.

No kun kerran kysyit, niin egyptologia on viime aikoina ruvennut kiinnostamaan...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No kun kerran kysyit, niin egyptologia on viime aikoina ruvennut kiinnostamaan...
Olisin viitannut juuri tuonne tässä viestissäni ellet olisi kerennyt samoille sektoreille...

Tämän viestini jälkeen alkaa pämppäys. Kerran oli niin jano, että join kuusi olutta 12 minuuttiin. Aikaa otin siksi, koska piti olla eräässä paikassa tietyllä kellonlyömällä, oli vartti aikaa juoda. Tämä tapahtui vapun aatonaattona v. 2005 paikassa, jonka nimeä en enää muista - Joensuussa kuitenkin. Aavarantahan se oli eikä minun järkkärinä passannut siellä juoda, paitsi mahassani jo olevia. Sitä oluen juomista tuossa ajassa ja tuon määrän kutsutaan nykyisin meidän piireissä Käyttäjänimettömän cooperiksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olisin viitannut juuri tuonne tässä viestissäni ellet olisi kerennyt samoille sektoreille...

Tämän viestini jälkeen alkaa pämppäys. Kerran oli niin jano, että join kuusi olutta 12 minuuttiin. Aikaa otin siksi, koska piti olla eräässä paikassa tietyllä kellonlyömällä, oli vartti aikaa juoda. Tämä tapahtui vapun aatonaattona v. 2005 paikassa, jonka nimeä en enää muista - Joensuussa kuitenkin. Aavarantahan se oli eikä minun järkkärinä passannut siellä juoda, paitsi mahassani jo olevia. Sitä oluen juomista tuossa ajassa ja tuon määrän kutsutaan nykyisin meidän piireissä Käyttäjänimettömän cooperiksi.

Tähänkö tapaan (Leijona huikalla)?

British Museumissahan sitä on maksullista tarjolla, jos lahjoo yövartijan ja osaa viheltää silleen niinkuin Kill Billissä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muuan mies ruukasi kotokunnassani joka perjantai jokseenkin samalla kellonlyömällä eli kello 17.30 juoda Kossunsa juuri tuolla tavalla kertakulauksella. Tapahtumapaikkana oli muuannen kioskin piha, joten kai se vähän retostelikin siinä samalla, ei saanut lämpöä ja kehuja kotonansa kai. Liekö vaivasi impous vaiko toista pihheys mutta lopputulos lähes sama, kummassakohan tapauksessa nöyryytys suurempi, en tiedä. Kyseinen mies kuoli sitten juuri ennen eläkeikää, että osasi kansantaloutta ajatella toisin kuin nuo terveysintoilijat, jotka ovat vain riesana ties kuinka pitkään.

Niin, voihan sitä harrastaa museoita monelta kantilta ajateltuna... kyldyyriä se on aina. Ketjua pystyyn vain: "Jatkoajan museoharrastajat"... Tai no, onhan meillä jo tuo naisasiaketju.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin, voihan sitä harrastaa museoita monelta kantilta ajateltuna... kyldyyriä se on aina. Ketjua pystyyn vain: "Jatkoajan museoharrastajat"... Tai no, onhan meillä jo tuo naisasiaketju.

Tässä yhteydessähän olisi pelkästään luontevaa puhua "museoajoneuvoista", kait.

Nyt aukes viinipullo. Tästä muuten mitään tule.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä yhteydessähän olisi pelkästään luontevaa puhua "museoajoneuvoista", kait.
Brysselissä on komean iso museo, sotamuseo, ja siinä vieressä iso automuseo. Siellä automuseossa en ehtinyt käydä, koska piti lenkkeillä ja silmämunatkin kovina iskeä erästä 11 sekunnin neekeripikajuoksijatarta.

Punaviiniä juon aina jos viiniä juon mutta tällä säällä kokeilisin valkoviiniä. Muuan Jatkoajan nimimerkki juotti pääsiäisenä 2011 yhden pullon valkoviiniä, se oli ihan kelpoa, ainakin valmiiksi kännissä juotuna. Chateau Jaubertie on tuo merkki.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Punaviiniä juon aina jos viiniä juon mutta tällä säällä kokeilisin valkoviiniä. Muuan Jatkoajan nimimerkki juotti pääsiäisenä 2011 yhden pullon valkoviiniä, se oli ihan kelpoa, ainakin valmiiksi kännissä juotuna. Chateau Jaubertie on tuo merkki.

Valkoviiniä joisin, jos olisi, mutta joku kelevoton on viinikellarini tyhjentänyt valkoviineistä näköjään. Joten on tyydyttävä tässä hetkessä punaviiniin. Jahka rouva kotiutuu, niin siirtymä tapahtuu kuohuviiniin, joka sekin on kylläkin punaista tänään.

Huomenna lähden Joensuuhun ja sieltä sitten mökille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Punaista kuohuviiniä, en ole koskaan nähnytkään semmoista.

Tässä ilmoitan, että olen koodinrikkoja - en kodinrikkoja kai sentään - lähden kaupungille tästä nytten sitten.

Sempaloikaa te täällä, jotka täällä. Epäilen kosolti, että moni suuntaa vittuvatupassinsa kohden ulkoilmassa tapahtuvia juomisia päin ja riekkuu siellä. Minun päämääräni on olla kello aamuyöllä jonkun Satu Tuomistoa kauniimman naisen haarovälissä laulamassa pimspaloora, tuo puhuva vako...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tässä ilmoitan, että olen koodinrikkoja - en kodinrikkoja kai sentään - lähden kaupungille tästä nytten sitten.

Boldaus mun, mutta laittaa miettimään, että kuinka paljon siellä oikein kusetetaankaan, kun jätetään optio mahdollisuuksille...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Punaista kuohuviiniä, en ole koskaan nähnytkään semmoista.

Tässä ilmoitan, että olen koodinrikkoja - en kodinrikkoja kai sentään - lähden kaupungille tästä nytten sitten.

Sempaloikaa te täällä, jotka täällä. Epäilen kosolti, että moni suuntaa vittuvatupassinsa kohden ulkoilmassa tapahtuvia juomisia päin ja riekkuu siellä. Minun päämääräni on olla kello aamuyöllä jonkun Satu Tuomistoa kauniimman naisen haarovälissä laulamassa pimspaloora, tuo puhuva vako...

Jos ilta etenee, kuten suunnitellut olet, niin saattaahan sinusta tulla se i-kirjaimenkin siitä etiketistä hukannut.

Punaista kuohuviiniä
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Boldaus mun, mutta laittaa miettimään, että kuinka paljon siellä oikein kusetetaankaan, kun jätetään optio mahdollisuuksille...
No jos nyt vaikka joskus paneskelen jotakin, jonka sinkuksi luulen ja se ketale ei sitä sitten olekaan ja omantunnontuskissaan sitten kotonansa miehellensä kertoo, että nyt kävi näin, niin enhän minä näistä voi takuuseen mennä. Toki kunnon mies stalkkaisi potentiaaliset kohteet hyvissä ajoin etukäteen mutta meillä amatööreillä tämä on tällaista puuhastelua.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Huomenna lähden Joensuuhun ja sieltä sitten mökille.

Siis Jojensuuta kauemmaksikin pääsee? Loppuu mun tomtomissa ymmärrys; sinne ei varmaan pääse edes julkisilla!

Sulla mahtaa olla hyvät vaelluskenkät, joten onnea ja menestystä Neuvostoliitossa matkailuun.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Siis Jojensuuta kauemmaksikin pääsee? Loppuu mun tomtomissa ymmärrys; sinne ei varmaan pääse edes julkisilla!..

Itse asiassa enää ei pääse. Nyt on kesämökkini Joensuun alueella, kun se vielä viisi vuotta sitten oli jonkun muun kuin Joensuun alueella. Eikä ole jalaksilla mökkiä hinattu senttiäkään mihinkään suuntaan. Eikö ole merkillistä?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No jos nyt vaikka joskus paneskelen jotakin...

Vittuako tässä nyt selittelemään; laitahan 'jos' sana jokaiseen asiayhteyteen ( yhdyntään yksin tai jonkun kanssa) , niin ei tule sitten pettymyksiä aamulla..

-Siispä jos olen edellisenä yönä stalkannut jotain narttua, niin..
-Jos mulle on tullut pakottava tarve tyhjentää pari ylimääräistä tulevaa insinjööriä jossain bussipysäkillä, niin...

Ei tarvi sitten aamulla selitellä. Otahan optio kaikkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös