Kalsarikänniketju

  • 5 290 744
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vittu minä sanon taas tätä VR:n "palvelua". Yritin ostaa netitse lippua valmiiksi huomiseksi, jottei tarvitse aamulla kalpean valkoisemmassa sävyssä sinkoilla pitkin Matkakeskusta. Vaan eipä toimi VR:n nettikauppa kuin 06:00-23:30 välisenä aikana.

Miksi ei? Eikö se 300 kg painava kuulantyöntäjän näköinen virkailija istukaan läpi vuorokauden siellä lasikomerossa vastaanottamassa telegrammeja, joita teleyhtiö sinne kiikuttaa?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vittu minä sanon taas tätä VR:n "palvelua". Yritin ostaa netitse lippua valmiiksi huomiseksi, jottei tarvitse aamulla kalpean valkoisemmassa sävyssä sinkoilla pitkin Matkakeskusta. Vaan eipä toimi VR:n nettikauppa kuin 06:00-23:30 välisenä aikana.

Miksi ei? Eikö se 300 kg painava kuulantyöntäjän näköinen virkailija istukaan läpi vuorokauden siellä lasikomerossa vastaanottamassa telegrammeja, joita teleyhtiö sinne kiikuttaa?

Selvää syrjintää.
Miksi me yöllä hereillä olevat olemme huonommassa asemassa kuin aamulla aikaisin weetabixinsä kitusiinsa huitovat ihmiset?
Kysyn vaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi ei? Eikö se 300 kg painava kuulantyöntäjän näköinen virkailija istukaan läpi vuorokauden siellä lasikomerossa vastaanottamassa telegrammeja, joita teleyhtiö sinne kiikuttaa?

Eikö tuolta saa ostettua lippuja myös tekstiviestillä? Toisaalta VRn mulkut konduktöörit huomioiden harkitsisin tuotakin vaihtoehtoa tarkasti.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meen saatana pummilla kohta, jos ei yöihmisen raha kelpaa.

Eräs tyyppi matkusti 90-luvun alkupuolella Jyväskylästä Seinäjoelle junan tukkivaunussa, tukkien välissä tietenkin ja tyynyn kera. Perille pääsi ihme kyllä puristumatta paskattomaksi, ja taisi tuo vielä selvitä paikallisille festivaaleillekkin jollakin keinolla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vittuakos tässä kärväilemään. Taidan aukaista viinipullon ja odotella sen vajaa viisi tuntia, että saan sen vitun lipun ostettua verkkokaupasta.

Tässä on jonkinlainen Bon Voyage -ilmiö havaittavissa kyllä. V. 1991 Turkuun Blue Angels -keikalle lähtöä odotellessa (asuin silloin Espoossa) oltiin siinä imuroitu kohtalaiset tuubat ja yöllä tuli aivan helvetillinen ukonilma, ettei saanut nukuttua käytännössä ollenkaan. Samalla kaavalla näköjään...
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Kävin ostamassa lähibaarista tupakkaa. Eivät myyneet sitä merkkiä mitä poltan, joten haukuin ne taas kerran.

FF:n linkki viittaa moneenkin biisiin, mutta olisiko se kuitenkin....
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sen verran avaan tätä juttua, että 70-80 luvulla lentokoneista ja lentämisestä innostuneelle nuorelle miehelle Blue Angels ja Thunderbirds edustivat hienointa, mitä tässä maailmassa on olemassa. Vielä vuonna -88, kylmän sodan aikana, samana vuonna kun sain ajokortin (lentolupakirjan sain jo -86), oli täysin mahdotonta ajatella, että näitä ryhmiä ikinä nähtäisiin näin lähellä Neuvostoliiton rajaa. Neuvostoliitto kaatui, Blue Angelsin näin -91, ja tänään, 20 vuotta myöhemmin, on vuorossa Thunderbirds.

E: Sain ajokortin itseasiassa -87. Menin armeijaan -88.

E2: Tässä ei ole mitään poliittista, ei siinä iässä sellaisista paljon ymmärtänyt. Olin (ja olen vieläkin) yksinkertaisesti lumoutunut siitä tavasta, jolla lentokonetta voi lentää. Nykyään tällaisen pr-arvon ymmärtävät onneksi venäläisetkin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Taustoitan vielä lisää, että 80-luvulla silloinen Neuvostoliitto ei voinut sallia amerikkalaisten esiintymistä Suomessa, koska heillä ei ollut esittää mitään vastaavaa, joka olisi ollut "Superior". Nykyään onneksi on, Russian Knights.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nyt taas puhut asioista, joista minä en tajua suoraan sanottuna hevonvittuakaan. Jospa vaihdettaisiin vaikka viinanjuontiin, tai musiikkiin, tai kirjallisuuteen. Vaikka pilluun, voi helkkari. Siitäkin tajuan enemmän kuin lentävistä koneista.

Jim Dandy, tule ja pelasta!

Lainaan tähän Evilin viime yöltä, kun taas vähän intouduin... Vaihdetaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No niin, nyt olen siirtynyt taas kovan raudan maailmaan. Kotikoneeni langaton näppäimistö päätti lähettää järkeni nimittäin ulkoavaruuteen. Ainut mitä ehätin rekisteröimään oli tyhjiössä kaikuva huuto "meillä on jo täällä tällä nimellä yks".
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainut mitä ehätin rekisteröimään oli tyhjiössä kaikuva huuto "meillä on jo täällä tällä nimellä yks".

Selkeää portsariainesta. Portsarithan ovat helvetin mukavia, jos niille tarvitsee ainoastaan sanoa "terve". Ihme porukkaa. Koskaan en ole pihalle baarista lentänyt, mutta kerran oli lähellä, ja homma päättyi lentämiseen.
Olin paikallisessa hienostoravintolassa, Pommissa, ja vähän hönössä. No siinä oltiin istuttu jo monta tuntia ja juotu nautintoaineita. Sitten minulle ei enää kuulemma tarjoilla. No selityksien jälkeen minulle tarjoiltiin oikein talon tarjoaman salmiakkikossun kera. Tosin tuo viimeksi mainittu taisi olla liikaa, eli saatoin olla jo jurrissa. Pois lähtiessämme lensin valehtelamatta vajaa 10 metriä niiden portaiden avittamana. Kaiken huipuksi, tuo viinaa tarjonnut sikaniska katsoi pahasti ovelta.

Kaikenlaisia pääpipejä sitä onkin asiakkaita palvelemassa. Taisi katsella revaani.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Kaikenlaisia pääpipejä sitä onkin asiakkaita palvelemassa. Taisi katsella revaani.

Menepä Moskovassa hotellin respaan. Hämmästyttäviä asioita pystyy ihminen toiselleen viestimään kehon kielellä ilman sanallista kommunikaatiota. (No mitä vittua sinä siinä pyörit? Ai olet omasta mielestäs muka asiakas? Se on kuule sinun syytäs, että meidän pitää laittaa nämä pellepuvut päälle ja notkua täällä päivät pitkät mukamas töissä, kun muutakin voisi tehdä. Jaa asumaan tänne vai? Tuollainen hampuusi, älä unta näe. Anna nyt se passi että saan sen ajettua KGB:n tietokantaan, kyllä ne sinut hoitelee...)

"Good afternoon sir, may I have your passport?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös