Kalsarikänniketju

  • 5 290 744
  • 66 740

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole tullut muistaakseni muutamaan vuoteen käytyä millään festareilla. Muistelisin, että edellisen kerran kävin samana kesänä Provinssissa ja Ilosaaressa. Provinssista en muista oikeastaan mitään, taisi siellä olla Nick Cave ja minä. Ilosaaressa sitten esiintyi hyvinkin jurrinen minä. Parempi jättää nuo hommat ne hyvin osaaville.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eipäs Jere vastannut. Olen meleko varma, että se kuitennii stalkkailee tätäkin ketjua taas. Nytkin. Rapparit.

E: Nyt mie lähen kannuttamaan. Hokasin just, että eihän tässä talossa ole ketään muuta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei ole tullut muistaakseni muutamaan vuoteen käytyä millään festareilla. Muistelisin, että edellisen kerran kävin samana kesänä Provinssissa ja Ilosaaressa. Provinssista en muista oikeastaan mitään, taisi siellä olla Nick Cave ja minä. Ilosaaressa sitten esiintyi hyvinkin jurrinen minä. Parempi jättää nuo hommat paremmin osaaville.

Minä kävin viime vuonna Wanajafestareilla.
Festarit menivät poliisin mukaan hyvin, mutta olin se ainoa jonka kertoivat olleen "haitaksi". En ymmärrä.

Tänä kesänä menen Wanajan lisäksi ilmaisfestareille eli Ämyyn.

Mihinkään festareille mistä ei lähtökohtaisesti pääse kotiin nukkumaan en lähde.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä kävin viime vuonna Wanajafestareilla.
Festarit menivät poliisin mukaan hyvin, mutta olin se ainoa jonka kertoivat olleen "haitaksi". En ymmärrä.

Eli poliisit eivät ymmärtäneet hyvän nousuhumalan päälle.

Ihmeellisesti ketju hiljeni. On se perkele, että nousuissa höpistään ja jurrissa mökötetään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Ihmeellisesti ketju hiljeni. On se perkele, että nousuissa höpistään ja jurrissa mökötetään.

Vitut täällä mitään mökötetä. Miehän sanoin, että lähen kannuttamaan. Ei ihan vielä riitä koordinaatio soittaa yhtäaikaa "JazzSoloPattern" repeatilla ja kirjoittaa samalla Jatkoaikaan. Harjotellaan, josko se joku päivä...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihmeellisesti ketju hiljeni. On se perkele, että nousuissa höpistään ja jurrissa mökötetään.

Tai sitten ihmiset eivät ymmärrä kalsaroinnin perimmäistä tarkoitusta ja ovat karanneet baariin. Se olisi kyllä kalsarikänniketjun väärinkäyttöä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vitut täällä mitään mökötetä. Miehän sanoin, että lähen kannuttamaan. Ei ihan vielä riitä koordinaatio soittaa yhtäaikaa "JazzSoloPattern" repeatilla ja kirjoittaa samalla Jatkoaikaan. Harjotellaan, josko se joku päivä...

No oli täällä jokunen muukin paikalla aiemmin kuin myö kolme. Mannerin Petralla on muuten paremmat kannut, kuin sinulla olohuoneessa.

Tai sitten ihmiset eivät ymmärrä kalsaroinnin perimmäistä tarkoitusta ja ovat karanneet baariin. Se olisi kyllä kalsarikänniketjun väärinkäyttöä.

Mielestäni tuo menee samaan kastiin sen kanssa, kun poliisit kaatavat alkoholia viemäriin. Törkeää alkoholin vääriinkäyttöä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Minä kävin viime vuonna Wanajafestareilla

"Vänäjä"

Kerran krapulaisena lauantaina olin kuskina, 2008 paikan päällä liekehtimässä. Ensi live-kosketus PMMP:n, Stam1na oli kova. Sturm und Drang ei ollutkaan covereineen ihan paska.

Eilen liikunnallisten suoritusten ja aurinkoisen kelin myötä tän kesän ensimmäinen "olutta terassilla" fiilis. Tänään liikunnallisten suoritusten ja saunan jälkeen kaljaa koneeseen Lamb of God -dvd:n inspiroimana. Todennäkösesti lyhyt ja ytimetön baarireissu edessä, mutta nautin vielä hetken omasta kivasta oluen ja hyvän musiikin parissa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistäs sinä tiiät, mitä kannuja minun olohuoneessani on, nyt kun olen yksiksein kotona?

Josko erehdyin ja sieltä löytyy Iittalaa.

Taitaa muuten olla totta, että Ono pilasi Beatlesin. Tässä vertailen Abbey Roadia ja Lennonin Imaginea, ja pakko on huomata, että ensiksi mainittu on edelleen huomattavasti parempi levy.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Josko erehdyin ja sieltä löytyy Iittalaa.

Taitaa muuten olla totta, että Ono pilasi Beatlesin. Tässä vertailen Abbey Roadia ja Lennonin Imaginea, ja pakko on huomata, että ensiksi mainittu on edelleen huomattavasti parempi levy.

Onhan nuita nahkahousuja olohuone väärällänsä, mutta ei se silti tuohesta ole minunkaan kyrsä.

Mikä Baetles? Onko se joku naamavoide tai sellainen?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Tulihan se Wall of Death koettua Kirjurissa. Jotku väitti pliisuksi, itte hetken olin kyllä huolissani niskanikamieni puolesta väen pakkautuessa selkään.

Aivan loistava tekele Blacken the cursed sun tuo nimikkeensä puolesta assosiaation yhteen Juicen loistavaan kappaleeseen. Aika jännä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei saatana pitäisi mennä tuonne "Seuraavan hallituksen kokoonpano" -ketjuun. Alkaa naamasuonet pullistelemaan siihen malliin, että siihen ei voiteet auta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tossa illalla seisoin reilun tunnin tuolla ulkona vesisateessa ja join kaljaa. Kyllä täällä kotona on kivempaa. Koffia kaadan suuhuni ja mietiskelen. Samalla surffaan netissä ja sivusilmällä katselen telkkaria.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On todennettava tähän, että oli minulla kunnia olla Siekkareiden ensimmäisellä keikalla Joensuun Kaupunginteatterissa ns. Backstage-statuksella vuonna 1982. Meinasin saada kotona selkääni, kun kävi ilmi, että olin siellä ollut, enkä läksyjä lukemassa.

Yksi sana: Kade.

Ympyrä voisi olla lähellä sulkeutua Ilosaaressa tänä kesänä, jos osaavat tähän lopettaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli kunnia aikoinaan tuntea Pasi. Mies oli Joensuusta, ja hänellä oli 70-luvun loppupuolella tapana mennä koiransa kanssa kuuntelemaan ystäviensä harjoituksia treenikämpän ulkokuistille. Tuo harjoitteleva bändi oli Hassisen Kone.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös