Kalsarikänniketju

  • 5 290 716
  • 66 740

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen ihastunut erääseen työpaikkani naishoitajaan. Olen kuitenkin liian nössö tekeväni asialle mitään.

Mitä, jos hän vastaisi treffikutsuni kieltävästi? Se vaikuttaisi työmotivaatiooni? Kuinka negatiivisesti?

No, jos positiivisesti, niin... ;)
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Pitäähän sitä muunkinlaisia mielipiteitä tuoda esiin. Jätä rauhaan, elä yksin. Se ei satu niin paljoa pitkällä tähtäimellä. Tai sitten käyt panemassa ja jätät siihen. Unohdat sen hulluna olemisen. Keneenkään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Netti oli hetken poikki. Melkein sivistyin tuona aikana. Toivottavasti yhteys ei enää koskaan pätki.

Ehdin tuona tiedottomuuden aikana soittamaan melkein koko Pink Floydin tuotannon läpi Kazoo-pillillä. Tässä parempi versio eräästä juuri soittamastani kappaleesta: Pink Floyd - Mother (Live 1980)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viikon paras hetki ja vituttaa. No se on kai normaalia meille suomalaisille. Tai sillä se ainakin selitetään. Juo lisää niin ei vituta enää ollenkaan niin paljon.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Netti oli hetken poikki. Melkein sivistyin tuona aikana. Toivottavasti yhteys ei enää koskaan pätki.

Ehdin tuona tiedottomuuden aikana soittamaan melkein koko Pink Floydin tuotannon läpi Kazoo-pillillä. Tässä parempi versio eräästä juuri soittamastani kappaleesta: Pink Floyd - Mother (Live 1980)

Minä jo ehätinkin aattelemaan, että nyt se kuoli. Menit sitten kelevoton ajattelemaan omilla aivoillasi? Eipä saapi tehdäpi sellaistapi nettiaikanapi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt joku oikeesti hyvä biisi ton tuntemattoman potilaan lisäksi?
Ei mitään jerevillegallea yms.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mites on Jere Keitele tänävuonna? Nappaako Ian Andersonin hullu huilumies?

Itseäni kiihoittavat kovastikin nämä Mingus & Zappa -tribuuttikonventiot, eivät vaan valitettavasti, vaikkakin ymmärrettävästi, satu samalle illalle.

E: Viimevuotinen Wayne Krantz ei oikein lunastanut odotuksia, varsinkin kun tämä jäi kuulematta: It's No Fun Not To Like Pop
 
Viimeksi muokattu:

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Olen nyt vähän väärässä ketjussa huutelemassa, koska kolme keskaria ja pari viskipaukkua eivät täytä missään määrin kalsarikännien kriteereitä. Tästä huolimatta, kiitos heteroystävällisestä kulttuuriteosta! Tykkäsin!

Ole hyvä vaan. Koska Pori on oikeasti mainettaan parempi paikka, ja täältä tulee yllättäviä yrittäjiä monellakin saralla, niin tarjoan sulle vielä tämän.

Enjoy!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös