Kalsarikänniketju

  • 5 290 592
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tarkoitinkin JUURI sitä kirkkoa, mistä ne hopeat vietiin aikanaan Hakkaraisen toimesta. Luulen, että melko monen kk-ketjulaisen näkökulmasta siihen kirkkoon on paljon jumalattomamman pidempi matka, kun mulla.

Eikun minä tässä ryhtyhin ikäänkuin semanttisessa mielessä ihmettelemään, jotta mikä se on se kirkkoon vievä jumalaton matka? Onko tie kirkkoon jumalallinen vai jumalaton, mikäli sinne mieli halajaa, lienee jossakin määrin uskonnonfilosofiaa (joka muuten sekin on sellainen ajatteluhimmeli, ettei paremmasta väliä) sivuava kysymys. Luulisin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt se perkele myrkyn plykkäs eräässäkin asiassa. Oikeastaan odotetun kaltainen mutka tuli matkaan. Nyt vaan pitäisi päättää, miten toimia.

Luovuttaminen ei ole vielä käynyt sissin mielessä. Este on este, mutta vain hidaste! Heh
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Eikun minä tässä ryhtyhin ikäänkuin semanttisessa mielessä ihmettelemään, jotta mikä se on se kirkkoon vievä jumalaton matka? Onko tie kirkkoon jumalallinen vai jumalaton, mikäli sinne mieli halajaa, lienee jossakin määrin uskonnonfilosofiaa (joka muuten sekin on sellainen ajatteluhimmeli, ettei paremmasta väliä) sivuava kysymys. Luulisin.

Aaaa, en vielä ole tarpeeksi juonut tajutakseni tuota. Asiaa korjataan parhaillaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt se perkele myrkyn plykkäs eräässäkin asiassa. Oikeastaan odotetun kaltainen mutka tuli matkaan. Nyt vaan pitäisi päättää, miten toimia.

Luovuttaminen ei ole vielä käynyt sissin mielessä. Este on este, mutta vain hidaste! Heh

Hah. Varattu nainen.
Anna mennä vaan tai sitten et.

Mikä perseestä alkaa, se perseeseen päättyy, sanoo vanha suomalainen sananlasku.

Vai loppuko viinat?

Jos muutaman vain ottais.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muutama tuopponen töiden jälkeen keskustassa ja nyt kotona. Voi helvetti tätä hiljaisuutta koko viikon pölinän jälkeen. Tuuletin pitää ainoastaan pientä ääntä. Kuten voi arvata, muutaman tuopin jälkeen olut maistuu entistä paremmalle.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Filosofointi onnistuu yleensä parhaiten kunnon seipäässä. Tätä mieltä ovat ainakin loogiset empiristit, joihin ainakin jollakin tasolla olen itsenikin laskenut kuuluvaksi.

Tavoite on nimenomaan hyvinkin vankka, kunnon vanhanajan heinäseiväs tälle iltaa. Joten empiirisiä kokemuksiani saatan jakaa tänne(kin).

Ja olkoon Iisalmen diskossa sakkia, en mee. Pitäs sitä kuskia taas katella. Ei tänään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En jaksa tuonne naisketjuun mitään sanoa. Enkä varsinkaan tänne, joten yksi viesti tänne. Mulla on ollu 8 naista 19 päivässä. Kovimmat karsinnat ikinä, että kuka pääsee jatkoon. Huomenna on kolmet treffit kolmen eri naisen kanssa, kun on lauantai. Kai noista yhdet pitää peruakin, kun ei ehdi kaikkeen. No, se niistä, nyt juon punkkua ja viinaa ja ämmät saa ootella.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En jaksa tuonne naisketjuun mitään sanoa. Enkä varsinkaan tänne, joten yksi viesti tänne. Mulla on ollu 8 naista 19 päivässä. Kovimmat karsinnat ikinä, että kuka pääsee jatkoon. Huomenna on kolmet treffit kolmen eri naisen kanssa, kun on lauantai. Kai noista yhdet pitää peruakin, kun ei ehdi kaikkeen. No, se niistä, nyt juon punkkua ja viinaa ja ämmät saa ootella.

Itselläni oli keskiviikkona yhdet treffit. Misun kanssa, jonka kanssa olin kirjoitellut sähköpostin välityksellä varmaan kuukauden.

Treffit meni ihan ok. Kumpikin viihtyi. Muija ei kuitenkaan ollut halukas jatkamaan treffailua. Ei löytynyt kuulemma tarvittavaa kemiaa.

Ihan kuin se nyt pikaisessa rupattelutuokiossa olisi löytynytkään? Heh

Olen sinkku. Edelleen. Hautaan asti?

Naikkonen ei onneksi sentään tehnyt niin kuin eräälle stand up-koomikolle, joka oli esiintymässä Tomaatti-festareilla.

Olisi ennen treffejä soittanut minulle ja tiedustellut olenko tuo tuohon tiettyyn puseroon pukeutunut mies. Jaa olen? No, mulle tuli kiireinen meno...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itselläni oli keskiviikkona yhdet treffit. Misun kanssa, jonka kanssa olin kirjoitellut sähköpostin välityksellä varmaan kuukauden.

Treffit meni ihan ok. Kumpikin viihtyi. Muija ei kuitenkaan ollut halukas jatkamaan treffailua. Ei löytynyt kuulemma tarvittavaa kemiaa.

Ihan kuin se nyt pikaisessa rupattelutuokiossa olisi löytynytkään? Heh

Olen sinkku. Edelleen. Hautaan asti?

Helvetin hyvä "kemia" oli, kun kirjoittelitte sähköpostia, mutta nyt yhden tapaamisen perusteella ei se tainnutkaan olla kemiaa? Liekö fysiikkaa sitten? Tai matematiikkaa?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Mun hassunhauskat naisasiat voi käydä lukasee ketjusta. Sen verran tännekin niistä avaudun, että huomattua on tullut vanha totuus. Sillon, kun ei niin kiinnostaisi naiset, niitä riittäisi. Pitänyt varalta koittaa varastoon niitä viihdyttää vaikkei niin kiinostakaan. Tulee aika, kun niistä ei enää kuulukaan. Toinenkin isojen poikien totuus on tullut todettua; n.kolmikymppinen on ihan ok ikä tuohon hommaan, kelpaa niin parikymppisille hupakoille kuin nelikymppisillekin eronneille. Ja kaikelle siinä välissä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen sinkku. Edelleen. Hautaan asti?
Et ole. Haudassa on matoja, kuoriaisia, loisia, pummaavat sisuskalusi, mutta elämänkierto maksaa ne takaisin kaikille jälkipolville. Lapseton et siis ole, vaikka olisit.

Kerrotaan nyt kaikista varmin saantibiisi ikinä. Ei teistä tosin ole tätä nyt ymmärtämään, koska tämä vaatii pimennysverhot. Kuitenkin, tämän jos laittaa naisen ollessa tiloissa hiljaisuuteen soimaan, niin nainen syö teitit: Linkki Youtubeen erääseen lauluun.

Jos nainen ei anna, niin saatte rahanne takaisin.

LISÄYS: No ok, on tietty naisryhmä, joille ei käy kuin jokin ihan muu.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Olen joskus käynyt Iisalmessa. En muista siitä mitään.

Olen kaivannut tätä olotilaa. Sauna lämpeää, alkoholia kaappi täynnä, oma paras seura seurana. Kalsarikännit.

Just nyt en tarvitse enempää.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onpas tässä kapakissa tungosta tänään. Viskinhuuruiseen tilaan on vankka pyrkimys ja miksipä se ei onnistuisi, kun janottaa ja viskiä on.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kerrotaan nyt kaikista varmin saantibiisi ikinä. Ei teistä tosin ole tätä nyt ymmärtämään, koska tämä vaatii pimennysverhot. Kuitenkin, tämän jos laittaa naisen ollessa tiloissa hiljaisuuteen soimaan, niin nainen syö teitit: Linkki Youtubeen erääseen lauluun.

Jos nainen ei anna, niin saatte rahanne takaisin.

Mitenpä panet, kun nainen itkee kun on niin herkkä ja ihana biisi? Tai herkkänä sieluna itket sinäkin, koita siinä sitten Roccona heilua.
Itse olen Iidensalmessa käynyt kolmesti, muistan myös hyvin vähän.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mielis paikalle ja heti.
Älä sekoita Kurkelaan. Kai tämäkin passannee. Oli se jo paikalle mutta pakeni, toisaalla.
Mitenpä panet, kun nainen itkee kun on niin herkkä ja ihana biisi?
Sen jälkeen halataan, ollaan vain henkisesti. Ollaan vielä, ja sittenkin, maailman suurin rakkaus. Sitten nukutaan, kun niinnnnnnn tykätään ja rakastetaan. Ihanaa.

Siitä maksimissaan tunti, niin te panette.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Älä kuvittele itsestäsi liikoja. Jossakin odottaa tälläkin hetkellä joku nainen, joka on kuin luotu nalkuttamaan juuri sinulle.

Tällä naisella on oltava hyvät hermot. Heh

Ja tuohon aiempaan ongelmaani. Naisista ei ole siinä kyse. Eräistä harrastusasioista. Onneksi Suomi on pieni maa. =)
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Sen jälkeen halataan, ollaan vain henkisesti. Ollaan vielä, ja sittenkin, maailman suurin rakkaus. Sitten nukutaan, kun niinnnnnnn tykätään ja rakastetaan. Ihanaa.

Siitä maksimissaan tunti, niin te panette.

Mutta siinä vaiheessa mun Rocco-fiilis on jo mennyt, enkä ilkeä työntää sormia kahmalokaupalla suuhun, muista aukoista puhumattakaan. Tai sylkeä. Ei jää Virpille mitään kerrottavaa kaverilleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös