Kalsarikänniketju

  • 5 238 993
  • 66 672

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
HÄHÄÄ! RUotsi on lyöty! Muija nousee aamulla 05.10 töihin lähtöä varten, saattaapi tulla ohuesti suppeeta kommenttia kun mä vaan käännän jälkihuuruissa kylkeä. Tulkoon, nyt on kulta plakkarissa ja mä oon pätkässä! ISO JYTKY!!!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ei saatana, pakko se on jatkaa juomista tämän jälkeen! Ei olisi pari viikkoa sitten uskonut... Upea joukkue, nimenomaan joukkue. Loistavaa. Otan kyllä tänään aamuun asti noiden herrojen kunniaksi.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Terveiset kaikille Porin torilta, siellä oli kovat bileet ja poikapainit päälle. Nyt hiljennyn omiin jatkoihin vielä parin oluen, kirjoittelun ja läppärin rauhoittavan hurinan tahtiin. Jotkut jaksoi vielä tosiaan lähteä yökerhoon riekkumaan, vanha sai jo kylliksi meteliä ja humala on muutenkin mukavan medium, mihinpä se ylihintaisista paukuista enää paranisi. Tässä odotan aamun lehteä ja päivän valkenemista, päivän yksi jälkeen maailmanmestaruuden. Hyvää huomenta vaan kaikille tajuissaan oleville...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Krapula vaivaa. Vielä en ole päässyt sängystä ylös. Tai no kävin mä suihkussa ja paneskellakin yritin, mutta eihän siitä tullut mitään. Kolmannen kaljan aukaisin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kultaryypiskelyt jatkuvat. Nyt kuoharin merkeissä.

16 vuotta tätä on kaivattu, odotettu, himoittu joten pakko naaaattia.

Eilen aamulla tuli jo nopeat perseet vedettyä yövuorojen jälkeen. Nyt kuohuviiniä koneeseen.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan vaan. Eihän tämä voi olla totta että koko paska on ohi 13 työpäivän jälkeen! Sitten uutta kohti. Mutta nyt saunan päälle ihan muutama kossujaffa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo krapula vaivaa, mestaruushuumassa kun on kalja maistunut. Huvittavinta tässä on se, että huomenna olis lähtö Tallinnaan kolmeksi päiväksi baareja kiertelemään. Noh, onpahan tytöillä ihmettelemistä.

Tossa illalla ostin kuus kaljaa kun krapulan takia olo kävi niin tukalaksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävin äsken Prismassa, jossa Alkokin sijaitsee. Matkalla mietin, että ostanko sellaisen salaattiaterian ja shampoota sekä runoin rustattua vessapaperia, entiset kun alkavat olla luettuna. Noh, siinä sitten Prisman Otto-maatilta lähtiessäni käännyin jotenkin ajattelematta Alkoon. Säästin ruokalaskussa pitkälti.

Terkkuja sille Otto-maatin Anna-Leena Härköseltä näyttävälle noin 41-vuotiaalle sutjakalle milfille. Olit siinä tyttäresi kanssa ja tyttärelläkin oli jo pari tytärtä. Teiniäiti taisi aikoinaan olla tytär ja ehkä "mummokin". Olin niin hilkulla sanoa sille milfille, kun hän lähti Otto-maatilta ja minä hänen takanaan: "siskokset kauppareissulla". En sitten, kulunuttahan se...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lisäksi mainitsen, että minulla on lätkä- ja kukkahattutätiähky.

Miltähän kuulostaa korvaan ulkomaalaiselle tuo "kukkahattutätiähky". Jatkoajan suomea osaamattaomat, kertokaa? (siis raumalaiset ja turkulaiset voivat vastata)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tarkoitus oli juoda tänään olutta. Helvetin hyvä kaveri soitti tuossa aiemmin, emme ole jutelleet kuin kerran tämän vuoden puolella. Nyt juon olutta helvetin hyvällä mielellä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nimitellähän voi ihmisiä vaikka pääministeriksi, tosin kansanvaltuutuksella.

Hyvä mieli saattaa loppua huomenna, jos Ykää joutuu putkistosta kyselemään paikalle.

Toivottavasti Ykä ei ole niin pahalla päällä, että joutuu putkimiestä kyselemään korjaamaan Ykän jälkiä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti Ykä ei ole niin pahalla päällä, että joutuu putkimiestä kyselemään korjaamaan Ykän jälkiä.

Ykä on nykyään harvoin huhuiltu vieras, ja saapuessaan paikalle hän viipyy ainoastaan hetken. Sitäkin rajumpi kaveri Yrjö on. Muutama päivä kaverin vierailun jälkeen on vielä paikat kipeinä, ja me olemme Ykän kanssa sentään heteroita.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ykä on nykyään harvoin huhuiltu vieras, ja saapuessaan paikalle hän viipyy ainoastaan hetken. Sitäkin rajumpi kaveri Yrjö on. Muutama päivä kaverin vierailun jälkeen on vielä paikat kipeinä, ja me olemme Ykän kanssa sentään heteroita.

No se siitä puuttuiskin enää, että alkaisitte toisistanne pitää niin kovasti, että tulisi esiin kaikenlaista hyväilyä. Ei hyvä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Yrjö tahtoisi välillä tulla rinnoilleni, mutta minä olen siveellinen mies.

Siveellinen mies ei toki anna tulla rinnoilleen.

Täällä ollaan niin sekaisin, että illan Salkkarijakso on ollut katsottavissa koko ajan ja nyt vasta sen tajusin. Kyttäsin, että milloin se maanantain jakso tulee katsottavaksi. Tallentava digilooginen boksi on rikki ja ei pysty tallentamaan ja ohjelma meni ohi. Nyt 21,5 minuuttia salattua elämää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kai minäkin sitten kännissä olen. Huomaamattani humalluin, vaikka piti vain pari ottaa. Baariinkin piti lähteä, mutta ei semmosia tänäänkään jaksa. Tukevat kalsarit niin hyvä tulee.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näin on elämä opettanut. Kunhan vaan muistaa juoda tarpeeksi, ettei muutu sitten suruksi loppuyöstä.

Melko hiljaista tässäkin ketjussa näin perjantai-illaksi.

Mitähän se listalla kirijäkin nyt muka tekee, jotain helvetin tärkeetä varmaan? FF, karmee on kiri miehellä listalla. Nyt äkkiä ohi ainakin minusta, niin ei tarvitse jarrutella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös