Tarkoitus oli juoda tänään olutta. Helvetin hyvä kaveri soitti tuossa aiemmin, emme ole jutelleet kuin kerran tämän vuoden puolella. Nyt juon olutta helvetin hyvällä mielellä.
Siellä vaan nimittelemään aletaan. No koita selvitä hyvästä mielestä.
Nimitellähän voi ihmisiä vaikka pääministeriksi, tosin kansanvaltuutuksella.
Hyvä mieli saattaa loppua huomenna, jos Ykää joutuu putkistosta kyselemään paikalle.
Toivottavasti Ykä ei ole niin pahalla päällä, että joutuu putkimiestä kyselemään korjaamaan Ykän jälkiä.
Ykä on nykyään harvoin huhuiltu vieras, ja saapuessaan paikalle hän viipyy ainoastaan hetken. Sitäkin rajumpi kaveri Yrjö on. Muutama päivä kaverin vierailun jälkeen on vielä paikat kipeinä, ja me olemme Ykän kanssa sentään heteroita.
No se siitä puuttuiskin enää, että alkaisitte toisistanne pitää niin kovasti, että tulisi esiin kaikenlaista hyväilyä. Ei hyvä.
Yrjö tahtoisi välillä tulla rinnoilleni, mutta minä olen siveellinen mies.
Kai minäkin sitten kännissä olen. Huomaamattani humalluin, vaikka piti vain pari ottaa. Baariinkin piti lähteä, mutta ei semmosia tänäänkään jaksa. Tukevat kalsarit niin hyvä tulee.
Ehkä se siitä iloksi muuttuu, kun saa kiskaista kännit.
Näin on elämä opettanut. Kunhan vaan muistaa juoda tarpeeksi, ettei muutu sitten suruksi loppuyöstä.Ehkä se siitä iloksi muuttuu, kun saa kiskaista kännit.
Näin on elämä opettanut. Kunhan vaan muistaa juoda tarpeeksi, ettei muutu sitten suruksi loppuyöstä.
Melko hiljaista tässäkin ketjussa näin perjantai-illaksi.
Taidan mulkoilla Immosen maalista lähtien loppuottelun Areenasta.
Sitten tissejä: Petra Manner haastattelee. Äänet pois, ja ei kannata katsoa Sakkea, tai kännistä ääliöpariskuntaa, vaan Petran keuhkoja.
Ei ole lainkaan pahat. Varmaan melko hyvä hapenottokykykin noilla keuhkoilla. Ei tuo naamakaan niin kamala ole. Ehkä hiukan muistuttaa Kalinaista, mutta se on pientä noiden rintojen rinnalla.Sitten tissejä: Petra Manner haastattelee. Äänet pois, ja ei kannata katsoa Sakkea, tai kännistä ääliöpariskuntaa, vaan Petran keuhkoja.
Ei ole lainkaan pahat. Varmaan melko hyvä hapenottokykykin noilla keuhkoilla. Ei tuo naamakaan niin kamala ole. Ehkä hiukan muistuttaa Kalinaista, mutta se on pientä noiden rintojen rinnalla.
Minä kyllä näen vähän samoja piirteitä kalinaisen kanssa, mutta ehkä olen tämänkin mielipiteeni kanssa yksin. Tissit ovat kyllä nimenomaan kroppaan nähden täyden kympin arvoiset. Kokoa pienemmät olisivat tavalliset, ja kokoa isommat jo liian isot.Tissithän on oikein hyvät tuohon kroppaan ja naamasta nyt ei saa tekemälläkään kalinaista. Erittäin miellyttävää katsottavaa, missä esiintyykin.
16 millisekuntia.Juti liukuu juuri omaan päätyyn ja Niinimaa ottaa kiinni. Paljonko viive?
Minä kyllä näen vähän samoja piirteitä kalinaisen kanssa, mutta ehkä olen tämänkin mielipiteeni kanssa yksin. Tissit ovat kyllä nimenomaan kroppaan nähden täyden kympin arvoiset. Kokoa pienemmät olisivat tavalliset, ja kokoa isommat jo liian isot.