Katselen ensimmäistä kertaa elämässäni euroviisuja. Onko nuo oikeasti noin huonoja, että biisi jossa lauletaan, dam dam dam, kuulostaa hyvältä? Kaikenlaista. Lisää viinaa. Melkoista pikkurillimiesten hommaa nuo viisut lienevät.
Jaa jaa. Kai mä sitten käperryn Karhuineni sohvalleni katsomaan ja kuulemaan In Rioa, kun te muut vahtaatte pikkurilli ojossa niitä saatanan Euroveisujanne. Mulukut.
Sanokaa sitten, kun se Euroveisun finaali tai mikä ääntenlasku alakaa. Just nyt ei ehi seurata kun pitää laittaa Neilille hanttiin olohuoneen nurkassa.
Taidat Freddie olla yksin kotona.
Ei piä paikkaansa. Täällä on Geddy ja Alex ja Neil. Ja Kannut.
Ei ole hyvä ihmisen yrittää soittaa "La Villa Strangiatoa" kovin päihtyneenä. Saapi ihminen ns. kuokkaan siinä kohti. Olen tästä melko vakuuttunut.
Myönnetään.Lorelai. Siellä ollaan selvästi pihalla tapahtumista.
Juu. On olemassa ruokalaji, joka demilitarineutralikokonaanlopettaapisoi kaikki seksuaaliset halut, ja se on nimeltänsä hääkakku.Melkein kuin mun hääpäivä. Silloin tajus, että yhdellä sanalla missaa ihan perkeleesti.
Mie tässä juopottelen. Eihän se sinuakaan, nilkki, kiinnosta pätkääkään, joten miksi vitussa sen luit? Hanki työ, osta henkselit, juo Pommacia.
Pöh. Paukutelkoot, amatöörit. Meillä on Kinnusen Hate, mies jolla on ajoitus ja kyky lyödä lujaa. Runpu on lyämäsoitin.Keimo Hirvonen on ajoitukseltaan rumpalina hivenen eri planeetalta kuin joku Nykäsen Anssi.
Pöh. Paukutelkoot, amatöörit. Meillä on Kinnusen Hate, mies jolla on ajoitus ja kyky lyödä lujaa. Runpu on lyämäsoitin.
Pöh. Paukutelkoot, amatöörit. Meillä on Kinnusen Hate, mies jolla on ajoitus ja kyky lyödä lujaa. Runpu on lyämäsoitin.
Kyllä Hatekin osasi: Muoviruusuja.Ei sentään se savonlinnan Kinnus-Antti. Mies osaa soittaa ja juoda viinaa. Kumpikin taito yhtä hyvin hallussa.