Kalsarikänniketju

  • 5 246 496
  • 66 704

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vai välipäivä ja paskat!

Eihän noita Europliisuja olis selvinpäin kestänytkään.

Virtahepo muuten paskoo navetallisen paskaa päivässä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No tätähän minä ihmettelin jo viime yönä.

Onko sulla virtahepo olohuoneessa?

Kyllä, olen olohuoneessani. Niitä oli äsken myös parvena tuolla TV1:n Avara luonto-ohjelmassa.

Melko pitkä aika odotella niitä viisujen pistelaskuja. Biisejä en kyllä kuuntele, vaan Spotify suoltaa haluamaani musiikkia pistelaskuun saakka ja ehkä sen jälkeenkin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Saako tänne kirjoitella selvinpäin? Vai pitääkö hönkäistä alkometriin kunnon lukemat?
Kesäkuussa sitten kännnätään...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Saako tänne kirjoitella selvinpäin? Vai pitääkö hönkäistä alkometriin kunnon lukemat?
Kesäkuussa sitten kännnätään...

Tänne saa kirjoittaa vasta kun on ryypännyt jossain hääpukuboutiquen takahuoneessa koko illan. Muutoin suosittelen lämpimästi, koska ei tällä palstalla muita järkeviä ketjuja ole.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hyytyneitä tämän kansan kalsarijuopot näemmä. Ai onko mulla jotain asiaa? No ei todellakaan. Kuuntelen jazzia, funkia sun muuta iloisena.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitäis saada itsensä käyntiin. Jospa ottais pari vähän vauhdikkaammin ja kävis vähän kalsareissa tuulettelemassa palleja parvekkeella.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Mukissa Blacktoothia (Jack Danielsia + pieni liraus kokista) ja dvd-soittimessa Pink Floydin Pulse. Huikeaa! Pulsen jatkeeksi varmaan sitten Rush in Rio.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Söin outoa ruokaa tänään. Mikälie intialainen rafla, varmaan piriä joukossa siinä sapuskassa. Valtava menojalan vipatus syntyi moisesta kuitenkin. Mitähän on tullut taas syötyä?
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko vaarallista juoda päiväysvanhaa("parasta ennen" mennyt reilu viikko sitten) lonkeroa?

Maku ainaki vielä normaalia vastaava ja seitin ohut se kai tästäkin irtoaa.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Jaaha, sitä tulee futista silmistä ja korvista pihalle ja bissee sitten tuohon kylkeen. Nyt voin kertoo, että on semmonen fiilis, että olis kiva lähteä likkoja katseleen mutta toisaalta ei kiinnosta sitten yhtään :) Pääseekö verkkareilla ees baariin?

Ja mää olen vuoden hokenut, että se Granlund on maaginen jäbä ja nyt vasta loput kansasta tietää. Olen edelläkävijä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onko vaarallista juoda päiväysvanhaa("parasta ennen" mennyt reilu viikko sitten) lonkeroa?

Ei ole. Alkoholi ei pilaannu. Apuaineista ei ole niin väliä, vaikka pilaantuisivatkin, mitä sitten?

"Kylläpä nyt on pää ja maha kipeänä, kun join ämpärillisen pilaantunutta viinaa." Ei se niin toimi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mietin, notta pitäisikö rillata chili-cheddar makkuria, vaan enpä taida jaksaa.
Jospa sitten aamuyöstä rillailis, jos jaksaa.

Vois lähtee kesäksi tai pidemmäksikin aikaa johonkin korpeen erakoksi polttamaan pontikkaa. Mä viihtyisin erakkona, mutta netti kyllä pitäisi olla.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei ole. Alkoholi ei pilaannu. Apuaineista ei ole niin väliä, vaikka pilaantuisivatkin, mitä sitten?

"Kylläpä nyt on pää ja maha kipeänä, kun join ämpärillisen pilaantunutta viinaa." Ei se niin toimi.

Ai, eikö krapula johdukaan pilaantuneesta alkoholista? Leikki leikkinä.

Tuli tuossa muuten mieleen, että olisin valmis antamaan ruotsalaisille Euroviisuvoiton, kunhan vain Suomi voittaisi huomenna jääkiekon maailmanmestaruuden. Otaksun että tällä palstalla aika moni olisi samalla mielellä liikkeellä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös