Kalsarikänniketju

  • 5 248 845
  • 66 705

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Niin tulen minäkin! Tuo vaan oli enemmänkin Petelle tarkoitettu, kun hänen mielestään kaikki tuntuu olevan todella homoa, paitsi hän itse.

Onko se paha?

Niin tuota, pete on vaan semmonen. Hauska hahmo jolle on kiva hörähdellä, mutta ei kai siihen pidä reagoida mitenkään. Karikatyyrit on hauskoja, vaikka ne oliskin todellisia. Mä en ainakaan tykkää käyttää ignorea, kun moniin viesteihin kuitenkin viitataan. "TV" olis ollu jo pitkään ignoressa, jos se siitä olis kiinni.

Monologi

Miksi ihmeessä ihmiset eivät nykypäivänä osaa tyytyä mihinkään? Suurelle osalle ihmisistä elämä on jokin elokuvien heijastuma, jossa kaikki on joko kaunista tai siitä pian tulee sellaista. Rakkaus on jotain henkeäsalpaavaa alusta asti hamaan loppuun, ruoho on aina vihreämpää aidan tuolla puolen,asiohin on aina yksinkertainen ratkaisu, se oikea antaa aina upeaa suuseksiä ja se oikea koirakin löytyy katsomalla. Tämän jälkeen kaikki on pelkkää auvoa, seksi on hekumallista 40 vuotta, koira on ihana , kiltti, eikä karistele karvoja joka vitun paikkaan, lapset ihania ja pian me kaikki ollaan omien alojemme huippuja.

Eihän nyt vittu elämä voi olla kivaa aina. Parisuhteet lakastuu pakosti, jos haluat alati virkeän suhteen, vaihda paria noin kahden vuoden välein. Jos haluat ihanan ja ongelmattoman lapsen/koiran/kissan niin älä hanki sellaista. Jos luulet ylipäänsä että asiat ovat paremmin aidan toisella puolella, niin harvoin ne ovat. Jos luulet, että muutos on aina positiivista, EI OLE. Muutos on vain sana joka tarkoittaa sitä, että asiat muuttuvat, siinä ei ole sisäänkirjoitettuna mitään siitä, onko muutos hyvään vai pahaan.

Jos luulet, että pian sinä olet yksi oman alasi parhaista tekijöistä, mieti uudelleen. Se on mahdollista, mutta se vaatii vitusti töitä ja vähän onnea. Me emme kaikki voi olla huippuja. Taso voi toki nousta, mutta silti aina vain muutamaa voi pitää huippuna. Sama pätee teihin faneihin, jos nyt vaikka Tappara, Saipa tai Pelicans nostaakin budjettiaan ja tavoite on playoffeissa, niin silti siellä on 13 muuta joukkuetta mitkä pitää lyödä. Ei esim. SaiPa ollut tällä kaudella edes todennäköinen playoffjoukkue. Silti osa faneista veti herneen nenään, kun ei menestystä tullut. Pitää tyytyä johonkin.

Joskus ihmisen pitää vain tyytyä siihen mitä hänellä on. HIFK-fanilla on Suomen legendaarisin seura, TPS-fanilla on upea historia ja mestaruudet. SaiPa-fanilla pitäisi olla se ylpeys siitä mitä ollaan, tuskin ikinä tullaan olemaan siellä isojen seurassa. MUTTA, "Me ollaan vittu Leprasta, me ollaan SaiPa, tuli mitä tuli!"

Jos sä oot varastotyöntekijä tai DI niin eihän sillä oo mitää väliä. Ketään meistä ei muisteta kuitenkaan. Ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan. Minä olen muuttoespoolainen, tunnen itseni espoolaiseksi, ja olen ylpeä siitä. Olen kuitenkin myös ylpeä siitä, että olen pelannut KiekkoReippaassa, Kuusysissä, Kumurassa ja Reippaassa.

Mä oon dropout, ylioppilas jolla ei oo ammattitutkintoa, mutta silti mulla on ollut ammatti jo 7 vuotta. Mä oon ylpeä siitä mitä mä oon ja mitä mä oon saavuttanu. Liksa on pieni, mutta näillä mennään. Mätykkääön siitä mitä mulla on. Mulla on kiva koti, työ, ihana perhe ja kummipoika. Sillä mä pärjään.

Mun faijalla oli omaa tilaa aikanaan noin 3m2 jonka se jako veljensä kanssa. Mä oon aika onnellisessa asemassa, kun mä voin miettiä, että mihin sitä lähtis kesällä.

Siinä jotain. Ihmiset, tyytykää edes johonkin.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Voi teitä pyhäkköporttoja, kun ei edes lauantai riitä.

Ikävä kyllä en jaksa mittailla sanan säilää täällä, mutta tokikin kämpillä ja kännissä koko illan. Ilman itseni nostattamista tai tuulesta temmattuja tarinoita.

Kippis kaikille, vieläkin.

Jos nyt vieläkin mietit, niin eikös toi nyt oo aika selvä temppelihuora. Ei se ollut tohon aikaan mitenkään tavatonta. Eli siis kyseessä on vain vanhanaikaset sanat. Termi on ihan sama. Eipä kyllä nykyään taida hirveesti kirkoissa huoria näkyä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Niin tuota, pete on vaan semmonen. Hauska hahmo jolle on kiva hörähdellä, mutta ei kai siihen pidä reagoida mitenkään. Karikatyyrit on hauskoja, vaikka ne oliskin todellisia. Mä en ainakaan tykkää käyttää ignorea, kun moniin viesteihin kuitenkin viitataan. "TV" olis ollu jo pitkään ignoressa, jos se siitä olis kiinni.
Totta. Turha näistä yleensäkään on valittaa.


Miksi ihmeessä ihmiset eivät nykypäivänä osaa tyytyä mihinkään? Suurelle osalle ihmisistä elämä on jokin elokuvien heijastuma, jossa kaikki on joko kaunista tai siitä pian tulee sellaista. Rakkaus on jotain henkeäsalpaavaa alusta asti hamaan loppuun, ruoho on aina vihreämpää aidan tuolla puolen,asiohin on aina yksinkertainen ratkaisu, se oikea antaa aina upeaa suuseksiä ja se oikea koirakin löytyy katsomalla.
Tässäkin tapauksessa voin puhua ainoastaan omasta puolestani, mutta jos saat sen meikäläisen naisen tänne imemään, niin tarjoan kaljat.

Eihän nyt vittu elämä voi olla kivaa aina. Parisuhteet lakastuu pakosti, jos haluat alati virkeän suhteen, vaihda paria noin kahden vuoden välein.
Tässä tekis mieli haistattaa isot, mutta ei kuulu tapoihin. Tyydyn siis sanomaan, että hyvin on toiminut.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Tässä tekis mieli haistattaa isot, mutta ei kuulu tapoihin. Tyydyn siis sanomaan, että hyvin on toiminut.

Ootko sä nyt siis ihan oikeesti sitä mieltä, että suhde voi olla pelkkää mahtavuutta vaikkapa 30 vuotta, tai vaikka 50. Mun on ainakin aika vaikea uskoa tollasta. Perustuen ihan ihmisten kertomuksiin, jotka on ollu sen vähintään 25 vuotta yhdessä.

En mä ainakaan usko,että ketkään kaks ihmistä voi olla yhdessä vaikkapa 25 vuotta ilman, että tulee monia vaikeita aikoja. Sun aikasempien kommenttien peusteella käsitin, että sä oot suurinpiirtein samaa ikää mun kanssa. Joten sun suhde on maksimissaan jotain 10 vuotta, ehkä jopa 15. Joka on itsessään jo todella pitkä aika, mutta silti lasten leikkiä tommoseen verrattuna. Mulla meni just poikki 5 vuoden suhde, josta mä odotin ja halusin sitä koko elämän kestävää liittoa. Mutta noin kolmen vuoden jälkeen tuli ekat ongelmat, niistä vielä selvittiin. Neljän ja puolen vuoden jälkeen tuli sitten se piste. Puoli vuotta jaksettiin vielä yrittää, mutta ei. Ihan läheisiä ystäviä ollaan vieläkin.

Vanha pohjalainen emäntä vastasi aikanaan kysymykseen: "Onko ikinä tehny mieli erota?" "Ei, mutta monesti on tehny mieli tappaa!" Tuo on se asenne ja kulttuuri mitä minä arvostan. Voidaan olla toisen rinnalla aina, kaikesta piittaamatta.

Mutta sitä minä en usko, että joku pari voisi olla vuosikymmeniä yhdessä, ilman että tulisi aikoja jolloin se partneri suorastaan vituttaa. Muistaakseni Mika Waltari sanoi jossain kirjassaan: Ota puolisoksesi ihminen jonka voisit kuvitella olevan paras kaverisi. Se on varmaankin aika hyvä neuvo, vaikken nyt välttämättä täysin samaa mieltä olekaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ootko sä nyt siis ihan oikeesti sitä mieltä, että suhde voi olla pelkkää mahtavuutta vaikkapa 30 vuotta, tai vaikka 50. Mun on ainakin aika vaikea uskoa tollasta. Perustuen ihan ihmisten kertomuksiin, jotka on ollu sen vähintään 25 vuotta yhdessä.


No joo, kärjistettyä tuokin. Mutta ajattelinkin täydellistä tilannetta. En mä ainakaan usko,että ketkään kaks ihmistä voi olla yhdessä vaikkapa 25 vuotta ilman, että tulee monia vaikeita aikoja. Sun aikasempien kommenttien peusteella käsitin, että sä oot suurinpiirtein samaa ikää mun kanssa. Joten sun suhde on maksimissaan jotain 10 vuotta, ehkä jopa 15. Joka on itsessään jo todella pitkä aika, mutta silti lasten leikkiä tommoseen verrattuna. Mulla meni just poikki 5 vuoden suhde, josta mä odotin ja halusin sitä koko elämän kestävää liittoa. Mutta noin kolmen vuoden jälkeen tuli ekat ongelmat, niistä vielä selvittiin. Neljän ja puolen vuoden jälkeen tuli sitten se piste. Puoli vuotta jaksettiin vielä yrittää, mutta ei. Ihan läheisiä ystäviä ollaan vieläkin.

Vanha pohjalainen emäntä vastasi aikanaan kysymykseen: "Onko ikinä tehny mieli erota?" "Ei, mutta monesti on tehny mieli tappaa!" Tuo on se asenne ja kulttuuri mitä minä arvostan. Voidaan olla toisen rinnalla aina, kaikesta piittaamatta.

Mutta sitä minä en usko, että joku pari voisi olla vuosikymmeniä yhdessä, ilman että tulisi aikoja jolloin se partneri suorastaan vituttaa. Muistaakseni Mika Waltari sanoi jossain kirjassaan: Ota puolisoksesi ihminen jonka voisit kuvitella olevan paras kaverisi. Se on varmaankin aika hyvä neuvo, vaikken nyt välttämättä täysin samaa mieltä olekaan.[/QUOTE]
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pienet näin auringonnousun jälkimainingeissa ja eilisenkin jälkimainingeissa.

Olo on hyvä, mutta oluet ei riitä kauppojen aukeamiseen asti, joten lopettaisko vai pitäisikö tauon vain.

Tuli eilen lainastosta lainattua´useampi musiikkireeveeree ja niitä tässä nyt tuhoilen oluiden ohella.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olo on hyvä, mutta oluet ei riitä kauppojen aukeamiseen asti, joten lopettaisko vai pitäisikö tauon vain.
Kyllähän tuota sinnillä menisi seuraavat kolme varttia, jos niin paha pala olisi edessä... itse toki varustaudun jo ennalta tuollaisiin epämiellyttäviin tilaisuuksiin kääntäen ne jopa miellyttäviksi. Täällä on toki tarjottavaksi asti, jos vain osoitteen löydät.

Kaikki paikallaolijat ketjusta, joktka eksyvät tuonne lestad... siis Oulunsalon lentokentälle: maksan taksin sieltä, eikä viinatkaan perillä maksa mitään. Alkuasukkaille eli teille paikallisille en tarjoa kuin hyvät huomenet ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Perkeles sentään! Huomasin juuri, että hankin joitain tunteja sitten kokatessani 1.- tai ehkä jopa 2. asteen palovammoja. Noh, näistähän selviää vain unohtamalla tuollaiset irrelevantit pikkuvammat.

Orkneyn saaren nektari on parempi lääke kuin Itämerellinen määrä kylmää vettä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllähän tuota sinnillä menisi seuraavat kolme varttia, jos niin paha pala olisi edessä... itse toki varustaudun jo ennalta tuollaisiin epämiellyttäviin tilaisuuksiin kääntäen ne jopa miellyttäviksi. Täällä on toki tarjottavaksi asti, jos vain osoitteen löydät.

Kaikki paikallaolijat ketjusta, joktka eksyvät tuonne lestad... siis Oulunsalon lentokentälle: maksan taksin sieltä, eikä viinatkaan perillä maksa mitään. Alkuasukkaille eli teille paikallisille en tarjoa kuin hyvät huomenet ketjussa.

Olisi kyllä hienoa hypätä koneeseen ja saapua paikalle ilmaisen viinan toivossa. Osoitteen löytämisessä voisi tosiaan olla ongelma.
Hämeenlinnassa ei vain ole lentokenttää, joten lentokoneella en tule.
Edesmenneen isäni serkku sensijaan on erään pohjalaisen pohatan helikopterilentäjä, mutta todennäköisesti nytkin kännissä. Tuskin niitä kukaan puhaltaa, joten kopterilla voidaan kohta tulla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olisi kyllä hienoa hypätä koneeseen ja saapua paikalle ilmaisen viinan toivossa. Osoitteen löytämisessä voisi tosiaan olla ongelma.
Hämeenlinnassa ei vain ole lentokenttää, joten lentokoneella en tule.
Edesmenneen isäni serkku sensijaan on erään pohjalaisen pohatan helikopterilentäjä, mutta todennäköisesti nytkin kännissä. Tuskin niitä kukaan puhaltaa, joten kopterilla voidaan kohta tulla.
No jos kerran tulossa olet niin näin sunnuntaisin tuo vastassani näkyvä parkkialue on jopa kopterinkestävä.

Osoitehan ei ole ongelma, jos vain kysyä osaa. ;)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No jos kerran tulossa olet niin näin sunnuntaisin tuo vastassani näkyvä parkkialue on jopa kopterinkestävä.

Osoitehan ei ole ongelma, jos vain kysyä osaa. ;)

Lillbacka tuntuu olevan köyhä mies, kun ei anna ilmaiseksi lennättää.
Pitänee katsoa josko tilillä olisi muutama tonni, että pääsisi ilmasta viinaa juomaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vedän nyt kännit. Ei muita paikalla?

Korkeampaa filosofiaa;

Elämä on pelkkää odotusta. Jos ei muuta varttota, niin odotetaan vaikka vitutusta.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Vedän nyt kännit. Ei muita paikalla?

Korkeampaa filosofiaa;

Elämä on pelkkää odotusta. Jos ei muuta varttota, niin odotetaan vaikka vitutusta.

O. Aattelin seurata tuota kiekkofinaalia ja saunoa ja ottaa kohtuudella olutta elikäpäs pienimuotoisen pöhnän. Tuleva viikonloppu tulee olemaan melko kalsarikännitön, nyt siis pienet mökkitumut.

Korkeampaan filosofiaan en ala näin täydellä vatsalla, palaamme asiaan myöhemmin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hiljaista on, joten pudotetaan viinapäissä pommi. Olen se, joka haastatteli Risto Korpelaa. Kyllä, monta muutakin...

Toivottavasti tämä jää tänne kalsarikänniketjuun jne... ;)
 
Suosikkijoukkue
En gång HIFK, alltid HIFK. Real Madrid
Jokunen iso Santtu mennyt alas, kun kerta vapaata on. HIFK on tällä hetkellä huikeassa tikissä, on lomaa ja voisi vaikka valvoa ja kattella NHLn pleijareita. Uskomaton fiilis tällä hetkellä. Heittäkääs joku striimi johonkin matsiin. Ei vittu minä olen iloinen tällä hetkellä.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Työviikko takana. Neljä ½ litrasta takana. Nyt alkaa olemaan hyvä meininki.
NRJ:n lähetyksen ja Spotifyn välillä surffailua sekä oluenjuontia, me like.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisi varmaan pitänyt laittaa itkeä vai nauraa-ketjuun, mutta jo on perkele, että KKK on tyhjänä tähän aikaan perjantai-iltana. Pitääkö teidän alkoholinkäytöstä huolestua? Freddiellä sakkoa niin kaikki muut maalailee muniaan?

Otanpa oluen ja juon kaljaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No eihän tässä nyt huolestumaan tarvitse sentään alkaa. On vaan ollut niin rankka viikko, että tuntuu väsymys tulevan välittömästi muutaman oluen jälkeen, eikä oikein meinaa sen vuoksi nämä sosiaaliset taidotkaan toimia. Tekosyitä nämä tietysti, eiköhän se taas tästä lähde kun pari lisää saa alle, ja sitten meneekin huomiseen asti.

Juuri ajattelin viihtyä heikon pronssiottelun jälkeen Suomen harjoituspeliä katsellen. Enpä viihtynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös