No voi hittolainen! Kunhan ei lapsien äidillä ole sentään setämies.Vielä vähemmän naurattaa, jos isällä on homokaveri.
Nannannaa. Nasulia kai se on.
Kalevan Pallo, edelleen hyvä syy.
Koittakaa nyt oikeasti tiputtaa ne perkeleen Ketut. Minulla ei ole mitään iso-/pikkuvelikompleksia KalPan kanssa. Ainakaan suht selvinpäin.Ihan helvetin hyvä syy. Pakko vaan yrittää toipua siitä Lukon hallinnasta.
Koittakaa nyt oikeasti tiputtaa ne perkeleen Ketut. Minulla ei ole mitään iso-/pikkuvelikompleksia KalPan kanssa. Ainakaan suht selvinpäin.
Mutta olisi perkeleen kiva jos Lukko ei olisi mitalipeleissä ollenkaan.
Mistä hitosta minä voin tietää. Olen nähnyt vain pelejä JYPiä vastaan, joissa KalPa pyrkii vain pyörimään kulmissa.En ole ihan varma, mutta jos olisi pakko veikata, niin eiköhän se joukkue sitä yritä ainakin (=koita).
Eikö kukaan juo tänään? Eihän kaikki voi jäätyä pleijareissa kuten Lukko?
Säilykkeet on kivoja! Knutille (vai mikä olikaan) nousee myös tuoppi.Kyllä täällä nautitaan säilykkeistä ja muistellaan pikku jääkarhua. Niin ja tietty nautin kun Jokerit voitti ja en tod nauti kun Newcastle oli taas sysipaska. Lisää säilykkeitä.
Älä tuollaista synkkää kuuntele, tässä on parempaa kuuneltavaa http://www.youtube.com/watch?v=113FzU6Uf9U
(pitääkö muuten täälläkin kertoa mihin linkki vie? Ulkoavaruuteen!! :D )
Ohhoh, eihän tuolla vielä minnekään päästä. Paitsi painumaan vittuun. Mutta samalta levyltä, tässä mielestäni maailman kaunein rakkauslaulu.Luulin pääseväni ulkoavaruuteen teikäläisen linkkiä klikkaamalla, ja mihin päädyinkään? Öytubeen kuuntelemaan kantria, ja vielä livenä! Nyt vituttaa niin paljon, että tarvitaan jotain todella synkkää: (Youtube) Sentenced: Farewell
...[/URL]
Vai että maailman kaunein rakkauslaulu? Kuinka herttaista. Kyseisen lätyn toiseksi viimeinen kappale pyyhkii perseensä "maailman kauneimmalla rakkauslaululla": (Joutube) Sentenced - Let Go (The Last Chapter) .Ohhoh, eihän tuolla vielä minnekään päästä. Paitsi painumaan vittuun. Mutta samalta levyltä, tässä mielestäni maailman kaunein rakkauslaulu.
Linkki vie yhdessä hukuttautumiseen.
Laita nyt ihmeessä kalsarit jalkaan. Ei sinua ilman niitä jaksa katella. Kippis!Long time no see! Pitkästä aikaa kalsarikännit. Katson tässä edellistä Tappajan näköistä miestä ja nautin illasta.
Älä pyytele nyt mitään anteeksi, vaan onnittele itseäsi. Ja onnea helvetisti tältäkin puolelta. Vaikka minä en ole vielä ehtinytkään lisääntymään, niin voin kuitenkin hyvin kokea sen tunteen kun se seuraava suvun jäsen sieltä tulee. Tuskinpa parempaa tunnetta voi tulla kun saada se Iskän futari tai sitten äiskän tanssija. :)Terve kaikille
ensin alkuun pyydän anteeksi myöhäistä saapumistani ja niitä paria kaljaa jotka join paikallisessa välillä 02:00-02:30, mutta minulla on hyvä seitys
Pääsin synnytyslaitokselta vasta puoli kaksi ja tulin lähikuppilan kautta kotiin
luettuani mielenkiintoiset keskustelut tajusin vasta liittyä tähän porukaan
ajattein kuitenkin viettää illan/yön kalsarit jalassa
Niin ja luin että Pelsu oli odotetusti parempi tänään!
HIFK:n bandwagonissa tässä liikutaan. Ei tosin näytä hyvältä tuo meininki, mutta jos se nyt vielä siitä...mites Ted toi kiekkokiinnostus on siellä teilläpäin kun kesälomala jo ootte?
Siis ketä sielä kannatetaan tänä keväänä?
Älä pyytele nyt mitään anteeksi, vaan onnittele itseäsi. Ja onnea helvetisti tältäkin puolelta. Vaikka minä en ole vielä ehtinytkään lisääntymään, niin voin kuitenkin hyvin kokea sen tunteen kun se seuraava suvun jäsen sieltä tulee. Tuskinpa parempaa tunnetta voi tulla kun saada se Iskän futari tai sitten äiskän tanssija. :)
HIFK:n bandwagonissa tässä liikutaan. Ei tosin näytä hyvältä tuo meininki, mutta jos se nyt vielä siitä...