Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 219
  • 66 679

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onkos täälä ketään? Haloo?

Kalsarit olleet aamusta, ulos en mene ja olutta kuluu. Opiskeluissa löysää, ei alkuviikosta kouluun ja emäntä+muksu anoppilassa. Maistuu!

Nyt soi: Outkast - Roses, aika maukkaat bassot.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä en ole kännissä, enkä edes kalsareissa, mutta haluaisin silti ottaa osaa tähän sunnuntai-iltaan. Onko se sallittua?

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mä en ole kännissä, enkä edes kalsareissa, mutta haluaisin silti ottaa osaa tähän sunnuntai-iltaan. Onko se sallittua?
Tuskinpa täällä niin tarkkoja ollaan. Sekaan vaan!

Pakko oli vähän korjata krapulaa, ja käsistähän se taas yllättäen lähti. Ajattelin ottaa pari-kolme olutta, mutta nyt on mennyt n. kahdeksan olutta ja pullo Motörhead-punaviiniä. Onneksi ei ole huomiseksi menoja.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
No hyvä sit, ei ollut tarkoituskaan tulla tänne pitämään valistustuntia alkoholin vaaroista :D

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä voisin (lähes) absolutistina moralisoida alkoholittomuudesta. Se on joskus hyvin vaikeaa, kun ollaan menossa porukalla juhlimaan. Väkisinkin joutuu hiukan porukan ulkopuolelle, kun ei ymmärrä kännijuttuja :D

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
edellisiin viitaten mä tääs olen kännissä ja kalsareissa. Piti vähän korjailla mutkun tilanne on sopiva niin saatoi vähän livahtaa kännin puolelle. Tänään ei oo lähikuppila auki niin ei pääse katkeamaan kalsarit.

Iltamaisteluna tänään Laulurussian, eli siis kossurussian, mutta kossu korvattu lauluviinalla vm 2009 (suoraan tallinnasta)

Ihan hyvä, mutta pitää säätää noita osuusprosentteja kohdalleen, saattaa tarvita useamman koe-erän

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ihan hyvä, mutta pitää säätää noita osuusprosentteja kohdalleen, saattaa tarvita useamman koe-erän
Tuo on kyllä todella ikävä homma. Enhän minäkään humalassa haluaisi olla, mutta kun pitää aina testata että mikä osuusprosentti olisi sopiva...

Aijai, joskus vaan tällaisetkin sunnuntaihumalat on kivoja. Lähestulkoon koko päivänä en ole noussut sängystä, vaan jumittanut ja katsonut leffoja. Ihan mukavaa silti.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Minä kyllä nousin sängystä jo hyvissä ajoin ja välillä ajoinkin.

Lämmitin puilla lämpiävän saunani ja kävin siellä veljeni ja parhaan kaverini kanssa, ainoa miinus tilanteelle oli että olin ainoa jonka ei tarvinnut ajaa enää autoa. Miinus oli siis pääasiassa muille osapuolille.

Täytyy myöntää että sunnuntaihumala ei ole minulle kovinkaan tuttua koska olen normaalisti ma-pe 8-16 töissä. Siksi yleensä otan perjantaina että voin jatkaa lauantaina, nyt sattui vapaa maanantai sopivasti..

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Loma. Kiekkokierros. Viskiä ja olutta.

Viski on nimeltään Caol Ila, uusi tuttavuus meikäläiselle. Isle of Islay, tislattu vuonna 1997. Hieman savuinen. Oikein maukas.

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Lomalla tän viikon. KOFF 6% maistuu ja vaikuttaa. Pelit jatkuu ja gimmat joraa...

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Viski, voittajien aamiainen.

Tuossahan kävi siis niin, että illalla nukahdin sohvalle ja sohvan reunalla vieressäni oli lasissa viskiä. Aamulla herättyäni (sängystä, miten ja milloin sinne könysin, en muista) vaimo ihmetteli että kuinkas tuo viskilasi tuossa sohvanreunuksella on, ja miten se on siinä pysynyt eikä lattialle kaatunut vaikka nukuin sen vieressä, siinä vaiheessa oli ainoa järkevä tekoni kumota se lasillinen viskiä pois kuleksimasta ja parisuhdetta häiritsemästä. Jotenkin vahingossa tein siinä kaiken kiireen keskellä toisenkin paukun. Kaupungilla joskus kahdentoista aikaan join pienen oluen oloa tasoittaakseni.

No, tämän kaiken parranpärinän oli tarkoitus johtaa siihen, että päiväunien jälkeen kävin juoksemassa 10 kilometrin lenkin. Oli muuten eka kerta kun urheilin noin paljon niin kovassa krapulassa. Pää oli kipeä kuin mikäkin ja 8 kilometrin kohdalla tuntui että tulee joko oksennus tai paska tai molemmat. Ei tullut, mutta pinnistelyä se vaati. Lenkin jälkeen olo oli kyllä mitä mainioin, ihmeellistä.

Nyt sitten olen luultavasti ansainnut vähintään kahdeksan saunaolutta. Viskiin en kajoa tänä iltana, koska aamulla pitää ajaa autolla.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Viskiin en kajoa tänä iltana,

No tuotahan nyt en uskonut itsekään vaikka sen kaiken kansan näkyville kirjoitinkin. Ihan pienen siivun äsken kumosin, kukaan ei nähnyt joten sitä ei tavallaan tapahtunut. Minulla on ollut sellainen tapa, että kun ostan itselleni tuliaisviskit niin en osta sitä kaappiin möllöttämään vaan ahkeraan käyttöön. Kesällä Hampurin reissun jälkeen taisin juoda viskini kahdessa päivässä. Minäkö juoppo, no en. Oli muuten aika Dallas-fiilinki aamulla viskiä nappaillessa, JR ja minä, kuin kaksi marjaa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Myykö ne nykyään alaikäisillekin tax-freessä? No varmaan kannattaa pienet suojahiivat kiskaistakin sielläpäin ennen huomista kesäloman alkua, vai mitä?

Saunan päälle jos tässä jokusen kaataisi, kun kulki pelikin tänään niin ettei mitään...

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kerran valehtelin ikäni jossain niin Freddie venyttää vitsiä kuukausikaupalla? Olen kohta kolmekymppinen kaljuuntuva kullimuna, usko jo. Kuitenkin vain runkit siellä saunassa, senkin pervo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy