Kalsarikänniketju

  • 5 243 830
  • 66 681

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Terve kaikille

ensin alkuun pyydän anteeksi myöhäistä saapumistani ja niitä paria kaljaa jotka join paikallisessa välillä 02:00-02:30, mutta minulla on hyvä seitys

Pääsin synnytyslaitokselta vasta puoli kaksi ja tulin lähikuppilan kautta kotiin
luettuani mielenkiintoiset keskustelut tajusin vasta liittyä tähän porukaan

ajattein kuitenkin viettää illan/yön kalsarit jalassa

Niin ja luin että Pelsu oli odotetusti parempi tänään!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Terve kaikille

ensin alkuun pyydän anteeksi myöhäistä saapumistani ja niitä paria kaljaa jotka join paikallisessa välillä 02:00-02:30, mutta minulla on hyvä seitys

Pääsin synnytyslaitokselta vasta puoli kaksi ja tulin lähikuppilan kautta kotiin
luettuani mielenkiintoiset keskustelut tajusin vasta liittyä tähän porukaan

ajattein kuitenkin viettää illan/yön kalsarit jalassa

Niin ja luin että Pelsu oli odotetusti parempi tänään!
Älä pyytele nyt mitään anteeksi, vaan onnittele itseäsi. Ja onnea helvetisti tältäkin puolelta. Vaikka minä en ole vielä ehtinytkään lisääntymään, niin voin kuitenkin hyvin kokea sen tunteen kun se seuraava suvun jäsen sieltä tulee. Tuskinpa parempaa tunnetta voi tulla kun saada se Iskän futari tai sitten äiskän tanssija. :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällä ollaan. Lapinlahden Lintuja kävin kuuntelemassa aiemmin illalla, mutta nyt ehtaa itsekseen juopostelua kotona, musiikin kera, toki! Leevi and the Leavingsiä meni viimeimmäksi ja olut napsahti juuri auki.

Kai tämä kalsaroinnista menee?
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
aika huono oli tuo paarikaapin konjakkipuoli, pari lasia löyty ja nyt pitää pärjätä oluilla ja kirkkailla

ei se varmaankaan tuota ongelmia..

mites Ted toi kiekkokiinnostus on siellä teilläpäin kun kesälomala jo ootte?
Siis ketä sielä kannatetaan tänä keväänä?
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Älä pyytele nyt mitään anteeksi, vaan onnittele itseäsi. Ja onnea helvetisti tältäkin puolelta. Vaikka minä en ole vielä ehtinytkään lisääntymään, niin voin kuitenkin hyvin kokea sen tunteen kun se seuraava suvun jäsen sieltä tulee. Tuskinpa parempaa tunnetta voi tulla kun saada se Iskän futari tai sitten äiskän tanssija. :)

Onhan se aina hieno fiilis, omalla kohdalla jo kolmas mutta ensimmäinen joka meni sillä oikealla suunnitemalla, Kiitos onnitteluista!

Sen koko päivän väännön jälkeen pari kaljaa tuntu oikein hyvältä, eikä nää senjälkeiset tunnu pahalta
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
HIFK:n bandwagonissa tässä liikutaan. Ei tosin näytä hyvältä tuo meininki, mutta jos se nyt vielä siitä...

Kyllä mäkin vähän samalla linjalla olen mutta aina se Hifkin maalivahtiosasto tuntuu epäonnistuvan, vaikka olisi kuinka nimimies maalissa

Aika jäätävää peliä on Jyppi pelannu vaikka en niiden voittoa toivokaan
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin ja onnittelut ScottStevensille! Itse en ole lisääntyneitä ihmisiä, vaikka ikää on jo päälle 30. Silti, aivan varmasti henkilökohtaisella tasolla suuri mieltä laajentava kokemus kun saa oman lapsosen. Olen itse kuitenkin ylpeä eno sekä setäkin ja kyllä nuo sukulaislapset on tosi tärkeitä tyyppejä kaikki.

Tämä aika paljon sanottua ns. vannoutuneen lapsivihaajan suustas (no ok, en oikeesti vihaa lapsia, olen vaan ite epäkypsä).

Onnea tuoreelle isukille siis! Nostan maljan.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onkos täälä ketään? Haloo?

Kalsarit olleet aamusta, ulos en mene ja olutta kuluu. Opiskeluissa löysää, ei alkuviikosta kouluun ja emäntä+muksu anoppilassa. Maistuu!

Nyt soi: Outkast - Roses, aika maukkaat bassot.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä en ole kännissä, enkä edes kalsareissa, mutta haluaisin silti ottaa osaa tähän sunnuntai-iltaan. Onko se sallittua?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mä en ole kännissä, enkä edes kalsareissa, mutta haluaisin silti ottaa osaa tähän sunnuntai-iltaan. Onko se sallittua?
Tuskinpa täällä niin tarkkoja ollaan. Sekaan vaan!

Pakko oli vähän korjata krapulaa, ja käsistähän se taas yllättäen lähti. Ajattelin ottaa pari-kolme olutta, mutta nyt on mennyt n. kahdeksan olutta ja pullo Motörhead-punaviiniä. Onneksi ei ole huomiseksi menoja.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
No hyvä sit, ei ollut tarkoituskaan tulla tänne pitämään valistustuntia alkoholin vaaroista :D
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Minä voisin (lähes) absolutistina moralisoida alkoholittomuudesta. Se on joskus hyvin vaikeaa, kun ollaan menossa porukalla juhlimaan. Väkisinkin joutuu hiukan porukan ulkopuolelle, kun ei ymmärrä kännijuttuja :D
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
edellisiin viitaten mä tääs olen kännissä ja kalsareissa. Piti vähän korjailla mutkun tilanne on sopiva niin saatoi vähän livahtaa kännin puolelle. Tänään ei oo lähikuppila auki niin ei pääse katkeamaan kalsarit.

Iltamaisteluna tänään Laulurussian, eli siis kossurussian, mutta kossu korvattu lauluviinalla vm 2009 (suoraan tallinnasta)

Ihan hyvä, mutta pitää säätää noita osuusprosentteja kohdalleen, saattaa tarvita useamman koe-erän
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ihan hyvä, mutta pitää säätää noita osuusprosentteja kohdalleen, saattaa tarvita useamman koe-erän
Tuo on kyllä todella ikävä homma. Enhän minäkään humalassa haluaisi olla, mutta kun pitää aina testata että mikä osuusprosentti olisi sopiva...

Aijai, joskus vaan tällaisetkin sunnuntaihumalat on kivoja. Lähestulkoon koko päivänä en ole noussut sängystä, vaan jumittanut ja katsonut leffoja. Ihan mukavaa silti.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Minä kyllä nousin sängystä jo hyvissä ajoin ja välillä ajoinkin.

Lämmitin puilla lämpiävän saunani ja kävin siellä veljeni ja parhaan kaverini kanssa, ainoa miinus tilanteelle oli että olin ainoa jonka ei tarvinnut ajaa enää autoa. Miinus oli siis pääasiassa muille osapuolille.

Täytyy myöntää että sunnuntaihumala ei ole minulle kovinkaan tuttua koska olen normaalisti ma-pe 8-16 töissä. Siksi yleensä otan perjantaina että voin jatkaa lauantaina, nyt sattui vapaa maanantai sopivasti..
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Loma. Kiekkokierros. Viskiä ja olutta.

Viski on nimeltään Caol Ila, uusi tuttavuus meikäläiselle. Isle of Islay, tislattu vuonna 1997. Hieman savuinen. Oikein maukas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös