Kalsarikänniketju

  • 5 246 078
  • 66 703

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt kun täällä kerran on laisiani ihmisparkoja, niin kertokaa missä Tampereella voi nähdä 4pro2 kanavaa, sikälimikäli jalat kantaa... Siis huomenna...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tuota joo, Veli Puolikuun ajoilla homma tosiaan toimi, mitä olen näin jälkeenpäin vahtaillut. Mutta sitten nämä pulttiboisit olivat jo jopa n. 10-vuotiaalle täysin ala-arvoista kamaa. Jo nuorena näki, että nyt uidaan syvissä vesissä.

Yömyöhä. Etsi käsiisi niin pääset takaisin juurille.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sori Freddie ku oon hidas, ku tää reuma/ Reiterin tauti vähän hidastaa kirjotusta, mut Petelius verrattuna Spede-huumorii on loistavaa, vaikka niilläki on jotain yhteistyötä vissii ollu..?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sori Freddie ku oon hidas, ku tää reuma/ Reiterin tauti vähän hidastaa kirjotusta, mut Petelius verrattuna Spede-huumorii on loistavaa, vaikka niilläki on jotain yhteistyötä vissii ollu..?

No sitähän minä tässä olen yrittänyt sanoa, että Petelius on ainakin minun mielestäni sikäli kiistanalainen hahmo, että hän on tehnyt välillä tämän maan loistavinta ja älykkäintä huumoria mutta välillä myös totaalisia rimanalituksia.

Huonoa huumoriahan (=huumoria, joka ei naurata) tästä maasta löytyy vaikka millä mitalla tyyliin Jope Ruonansuu, mutta Peteliuksessa on kiintoisaa se, että hän on ilmeisen kykenevä molempiin ääripäihin.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Muistaako kukaa ulkomaista komediaa, missä ei naureta päälle? Mulle tuli mielee joku vissii kanadalainen.? Oisko ollu "Kaukana kaikesta" tai jotain..? Ja taas vitun hidas. Mitä juot. Itellä vähän Tapioo ja bissee ja salmarii... eikä osaa päättä...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viinanhaju on kyllä helpohko löytää... Eli sinne siis... taas hidas

En ole vähään aikaan siellä tosiaan käynytkään matseja katsomassa ja huomennakin joutuu katsomaan matsin paikan päältä, mutta tampereen mestoilta toi höyry on harvoja järkeviä. Viinanhaju alkaa pikkuhiljaa kukoistaa. Kun ostaa rutkasti viinaa, niin sitä menee. Noh, taidanpa lopettaa tähän silti, niin huomenna sitten jaksaa.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sörsselit on kaikki nähty monee kertaa... on se hyvä! Sieltä -FNM- suosikeista muuten puuttuu muutama klassikko, kuten Chuck Norris, Van Damme; Lee VanCleef+ pari muuta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös