Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 566
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Semmosta vaan tuossa järkeilin, että kun ei ole tämä Jaappanin poika kuuluisaksi tullut siitä, että sanottaisiin hetimiten auliisti ääneen jotta "nyt on menossa asijat vähän pieleen, voisiako työ auttaa?" useimmissakaan asioissa, vaan on ennemmin otettu vaikka hengenlähtö palkaksi jos hommat kusee, niin mitenkä mahtaa olla laita näiden ydinvoimaviranomaisten lausuntojen kanssa kun sanotaan heiän toimestansa että "Ei tartte auttaa, myö poikien kanssa vähän sääjetään niin se sitten siinä". Pitäneekö tuo kutiansa, minen tiiä.

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On se saatana köyhäksi mennyt kun joutuu yksin kuuntelemaan Samantha Foxia keskellä yötä ja kuulokkeilla!!! Silloin palttiarallaa '90 alussa olisi taatusti ollut seuraa.

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taivaalla jahtasin aurinkoa. Tavoite oli puhdasta hulluutta.

Staminan löpinät osuu tänään vähän liiankin sopivasti. Onneksi ollaan lihavia suomalaisia...

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Molemmilla suosikkijoukkueillani on tänään iso matsi pelattavana, molempia ei voi seurata joten Man United-Arsenal ajaa säälipleijareiden edelle. Toivottavasti striimit vaan pelittää.

Tänään olen niistänyt ja aivastanut arviolta 13 781 kertaa, alkaa pikku hiljaa vituttamaan tämä räkätauti. 4 kertaa on tullut verta nenästä kun limakalvot ovat niin kuivat. Olen kuitenkin saanut tänään opiskeltua ja kirjoitin muuten aivan he-le-ve-tin hyvän motivaatiokirjeenkin tuossa päivällä. Hyvä minä.

Siispä kostan koko maailmalle ja otan tänäänkin pikku kännin, olutta ja viskiä.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päiväreissu Tampereella tehty ja päiväunet nukuttu. Siskonpoika sai nimen, joten olin edustamassa. Nyt tässä Mestistä mulkoilen ja hörpin keppanaa.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No niin, nyt kun tuolle tyhmienkysymystenketjun dorkalle on saatu luu kurkkuun (kiitos Freddien) ja Kerhon nenää vähän niistetty plus Arsun maaliverkkoa pöllyteltyä, on aika huudella tännekin.

Päivän viides nenäverenvuoto elikäs noosepleed8152623 näki päivänvalon. Viskin juominen on kuitenkin vähentänyt räkävuotoa joten lääkitys alkaa olla kohdillaan.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ilves voitti, United voitti, upeaa, mahtavaa, jee jee.

Hiljaista täällä, pitääkös tässä alkaa runoilemaan?

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ilta on vasta varhaisnuori.

Tässä vasta rakennellaan vaikka ei hämäläisiä ollakaan. Tampere vei monta tuntia tänään tehokasta hönöttelyaikaa.

Matka on tärkeämpi kuin päämäärä, sanoo japanilainen sananlasku. Kalsarikännäyksessä tämä pitää erityisen hyvin paikkansa.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Just så. Meikä hönkäsee kohta varmaan 1,2 promillea kun on tuota viskiä tullut nappailtua klo kuudesta asti. Vaan onpahan olo oikein sopivasti kohdillaan, elämän eri sattumuksien johdosta, vaikka flunssa onkin. Vetaisen kovan kännin tänään (eli simahhdan puolen tunnin päästä).

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Matka on tärkeämpi kuin päämäärä, sanoo japanilainen sananlasku. Kalsarikännäyksessä tämä pitää erityisen hyvin paikkansa.

Näin se menee. Pari kertaa vuodessa, kun baariin eksyy niin jostain syystä jurri menee kaiken muun edelle. Siellähän joutuu olemaan sosiaalinenkin. Kotona istuessa voi miettiä vaikka pikkuvarpaankynttä ja olla onnellinen siitä, että hönö iskee silloin, kun on iskeäkseen.

Tänään tuli isän kanssa juteltua John Cleesestä. Täytyy siis mulkoilla jälleen kerran tuo monta kertaa parhaaksi sketsiksi valittu papukaija-homma, jonka Freddie tänne taannoin linkitti.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tänään tuli isän kanssa juteltua John Cleesestä. Täytyy siis mulkoilla jälleen kerran tuo monta kertaa parhaaksi sketsiksi valittu papukaija-homma, jonka Freddie tänne taannoin linkitti.

Ja se linki tänne myös, kiitos. Hupsansaa, tässähän ollaan oikein tukevasti tuiskeessa. No, se ei haittaa koska se kielii aikaista nukkumaanmenoa ja aktiivista sunnuntaita. Musiikkia, maestro?

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Antakaa anteeksi mutta olen ihan fiiliksissä Unitedin voiton vuoksi. Voitte vain kuvitella kuinka viikon päästä lauantaina rokkaan Old Traffodilla!

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Minä olen lätkäjätkä, luista ja ytimistä asti. Jääkiekko on peli parhaasta päästä. Kuinka hienoa olisikaan todistaa Ilveksen voittavan Suomen mestaruuden.

MUTTA. Jalkapallo, kuinka rakastankaan jalkapalloa. Ja Manchester Unitedia. Olen rakastanut sitä noin 7-vuotiaasta asti. Yli 20 vuotta.

Vajaa viikko ja teen pyhiinvaelluksen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen yrittänyt tykätä Monty Pythonista, mutta en ihan osaa. On parempiakin.
Sano vielä että Petelius niin tuomitsen sinut lopullisesti retardiksi. With kindest retards. Yhdyn Veikkoon; Monty on alansa Rolls Royce.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen lätkäjätkä, luista ja ytimistä asti. Jääkiekko on peli parhaasta päästä. Kuinka hienoa olisikaan todistaa Ilveksen voittavan Suomen mestaruuden.

MUTTA. Jalkapallo, kuinka rakastankaan jalkapalloa. Ja Manchester Unitedia. Olen rakastanut sitä noin 7-vuotiaasta asti. Yli 20 vuotta.

Vajaa viikko ja teen pyhiinvaelluksen.
Muistan kun voitti, eikös se ollut kasiviis? Risto Jalon aikaan kumminkin, Jalo oli hyvä jätkä.

Muistan kun ManUn kärkinä pelasi 16-vuotias Whiteside ja Stapletonin Frankki. Sitten oli Arnold Mühren keskikentällä ja laitapakkeina Albiston ja Duxbury... Se oli varmaan joskus -82.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy