Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 806
  • 66 679

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Sairaat paranevat ja rammat hyppivät kuin peurat! Ja ihmisistä vähäisinkin hyppii niinkuin hullu! Hallelujah. - Veli Saarikalle.

Viina kera kivennäisveden kannattaa juoda, ennenkuin hapot häviävät. Muutoin tuo viinan maku puskee turhan kovasti läpi. Tietenkin, jos viinan mausta tykkää, niin eihän sitä sitten kannatakaan lantrata.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Siteeraan itseäni: onhan se nyt aika homoa jos viina ei saa maistua viinalta.

Riippuu vähän. Pontikka on pahaa, moni konjakki hyvää. Ensimmäistä en saisi jatkamatta (eli makua muuttamatta) juotua niin paljoa, että siitä oikean kännin saisin. Jälkimmäisen kanssa ei mitään ongelmaa.

Mitäs vittua, eihän konjakki liity kirkkaisiin millään tavalla? Niinpä.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällähän on porukkaa kuin pipoa. Joutuu päätä pyörittelemään kuin Pariisin yössä, tai Jyväskylän keskustassa, kuten edesmennyt "pingistuomari" teki.

Tuli originellista mieleen Reiska. Mies kuoli hankeen jo aikoja sitten. Oli periaatteessa Jyväskylän viimeinen "kylähullu", vaikkei sellainen edes ollutkaan. Alkoholisoitunut entinen nyrkkeilijä joka kulki Suomiverkkareissa, ja joskus kattila päässään.

Legenda, elämä, kuolema.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Riippuu vähän. Pontikka on pahaa, moni konjakki hyvää. Ensimmäistä en saisi jatkamatta (eli makua muuttamatta) juotua niin paljoa, että siitä oikean kännin saisin. Jälkimmäisen kanssa ei mitään ongelmaa.

Eihän se nuin mene. Hyvä pontikka on hyvää, huono pontikka pahaa. Sama pätee konjakkeihin. Kaikkiin em. laatuihin olen törmännyt. Et ole vissiin useinkaan saanut hyvää pontikkaa juodaksesi?

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
No nythän tämä tuli selviöksi. Niitäkin on eri laatuja, kuulemma.

Minä olen kovasti yrittänyt löytää sellaista viskiä, jonka mausta pitäisin. Ei ole tullut vastaan. Moni ystäväni arvostaa minua lähes yhtä paljon kuin hyviä viskejä, ja vastoin heidän arvailujaan ei ole oikeaa maistiaista löytynyt. Luotan heidän makuaisteihinsa, toki saattaneet vittuillessaan suositella minulle pahimpia kusilitkuja.

Jos sitä lisää joisi ja lopettaisi tämän vammailun.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suomesta ei muuten saa hyvää vodkaa.

Ei saa, mutta hyvää kotiviiniä onneksi löytyy. Pari vuotta sitten juhannuksensa sain juotavakseni vuonna 1964 valmistettua kotiviiniä. Alkon lakko ajoi isoisäni aikoinaan moisiin hommiin. Vielä muutama hyllyllinen noita pulloja kellaristaan löytyy. Koostumus viinissä oli melko paksu ja maku helvetin makea. Päähän nousi kuitenkin.

Ja ettei nyt isoisääni miksikään viinifarmariksi haukuttaisi niin onhan mies saanut räjäytettyä pontikkapannun aikoinaan saunassaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä olen kovasti yrittänyt löytää sellaista viskiä, jonka mausta pitäisin. Ei ole tullut vastaan. Moni ystäväni arvostaa minua lähes yhtä paljon kuin hyviä viskejä, ja vastoin heidän arvailujaan ei ole oikeaa maistiaista löytynyt. Luotan heidän makuaisteihinsa, toki saattaneet vittuillessaan suositella minulle pahimpia kusilitkuja.

Ts. et ole viskin ystävä. Kuten et vissiin pontikankaan. Mulla on vähän sama asia konjakin kanssa. Sitä pitää kuulemma juoda aina jälkiruokakahvin kanssa ja milloin mitäkin hienoa laatua on kannettu eteen, mutta yhtä kitkerältä ne kaikki melkeinpä maistuu.

Hyvä puoli asiassa on se, että siinä vaiheessa ateriaa on jo ns. normaalit ruokajuomat sikäli vaikuttaneet, että kyllä se menee siinä kun tarkoituksen tietää.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Menen tästä pois kehittelemään salaliittoteorioitani, jotta saatte rauhassa taas kyörätä täällä ihme hämmennyksiänne. Luen salaa Markus Kajoa, sivistyäkseni.

Ei nimittäin ole ollenkaan poissuljettua, että letkua on maailmassa jo tarpeeksi.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Menen tästä pois kehittelemään salaliittoteorioitani, jotta saatte rauhassa taas kyörätä täällä ihme hämmennyksiänne. Luen salaa Markus Kajoa, sivistyäkseni.

Ei nimittäin ole ollenkaan poissuljettua, että letkua on maailmassa jo tarpeeksi.

Älä nyt saatana pelottele. Kenenkäs kanssa nyt sitten sketsejä katselen?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On se perkele kun lomakin loppuu kohta. 37-vuotiaaksi piti elää ennen kuin sai sellaisen työn jossa lomailemisesta maksetaan, ja sitten ne lomat loppuu. No. Viinaa on vielä ja musiikkia. Soitetaas vaikka Paranoid.

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kuinka hienoa olisikaan todistaa Ilveksen voittavan Suomen mestaruuden.
En kannata Ilvestä, mutta tämän kauden peleissä on Ilves ollut kyllä erittäin viihdyttävä joukkue. Siinä mielesä voisin heille vaikka mestaruuden suodakin. Ensin ovat olleet monta maalia tappiolla ja sitten yhtäkiä tehneet kolme maalia, niin kuin tänäänkin, ja sitä kautta voitoon.
Oma ehdokas on jo ulkona, joten ehkä sitten Ilves tänä vuonna.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kaljaa nyt.

Tossa illalla tuli tilattua kotiin pizzaa. Varmaan ekaa kertaa ikinä otin seitsemällä täytteellä, mutta aika vähän niitä oli siihen pistetty. Kebabliha, sipuli, chili, fetajuusto, tomaatti, smetana ja valkosipuli.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä saa ihan tarpeeksi hyvää, elitismi on perseestä. Aika monella hyvällä Suomesta ostetulla vodkalla olen kuuppani himmeäksi tintannut.

Ja mikä rooli vodkalla on ylipäätään. Kaverini anoppila sijaitsee itärajan takana ja kuulemma siellä ei vodkaa maistella, vaan juodaan. Ja olutkin on vodkallista. Vodkahan on oikeasti hyvä juoma, jos haluaa nähdä lisää hallusinaatioita.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jawohl. Nyt minun pitänee olla pahoillani kaikesta tästä, koska Japani.
Höpö höpö. Ne on vuosisatoja asuneet paperimökeissä, syöneet raakaa kalaa, puukottaneet itseään mahaan, saastuttaneet länsimaat kehnoilla autoilla ja elektroniikalla... Kyllä siellä on kerjätty verta nenästä jo pitkään.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Höpö höpö. Ne on vuosisatoja asuneet paperimökeissä, syöneet raakaa kalaa, puukottaneet itseään mahaan, saastuttaneet länsimaat kehnoilla autoilla ja elektroniikalla... Kyllä siellä on kerjätty verta nenästä jo pitkään.
Anime ja manga, sushi, Kawasakit ja pokemonit. Vähemmästäkin Herra rankaisee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy