Kalsarikänniketju

  • 5 235 220
  • 66 669

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Avasin äsken illan viidennentoista kaljani. Aloin juoda noin kello 19.10.

Ja ihan selvä olo. Viisi litraa. Hieman ihmettelen. Noh, viime suvena join yhden päivän aikana 50 paukkua, että onhan tämä kaukana siitä. Se ilta päättyi pizzeriaan, jossa lätisin sattumalta samassa paikassa olleen Juhamatti Aaltosen kanssa, kun tuli porisemaan hän.

Ei, ei tässä sankaria olla olevinaan, niin mölö en ole. Enkä hävetäkään jaksa, kuhan tässä otan ja juon.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ja jatketaan Jatkoaika putkea Vedonlyöntiketju --> Vitutusketju --> Kalsarikänniketju. Eli siis tappion innoittamana korkkasin Whyte&Mackay Glasgow Special viskipullon ja tässä nyt naukkaillaan tätä sitten.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta miksi?
Se oli niin typerä.

Jotkut nauttii kaljasta silloin kun se on suussa, mä enemmänkin silloin kun se on mahassa. Se tunne, että voi juoda niin paljon kuin sielu sietää, kaljaa riittää eikä seuraavana päivänä ole mitään menoja, on jotenkin kuningasmaista. Pitäisköhän sitä huolestua.

Kärpät oli tänään poronkuseman verran parempia kuin blues. Heh.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Juon itsestäni kauono a. Onnistuu se minultakin, jos se on onnistunut Johanna Tukiaiseltakin.
Vaikka me suohirviöt yhdistäisimme voimamme, ei meistä olehänelle vastusta.Ikävä an

Jumalauta että on huono kirjottaa siskon läppärillä. Koko ajan saa olla korjaamassa kaikkea veikkai ole edes kännissä. Onneks sentään JYPpi hoiti niin oli ihan mukava reissu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Se oli niin typerä.

Älä nyt ota ittees, mutta tässä suhteessa en näe kovin voimallista korjausliikettä tapahtuneen. Olisit säilyttänyt sen vanhan brändin, josta sut tunnettiin.

Vaikka eihän tämä asia mulle kuulu sinänsä sen enempää kuin moottoripyörän toimintaperiaate sialle. Se on sun asiasi, sillä hyvä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iltahan on vasta varhaisnuori.
Unohdin eilen illalla laittaa pyykit kuivuimaan. Jouduin siis aamulla ahtautumaan 15 vuotta vanhaan t-paitaan joka on kokoa M. Näky ei ollut kaunis, kun lihavapoika tuohon ahtautui. Olo oli kuitenkin mahtava. Paita tuki loistavasti läskejä. Nyt ymmärrän miksi supersankarit pukeutuvat liian pieniin trikoisiin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä nyt ota ittees, mutta tässä suhteessa en näe kovin voimallista korjausliikettä tapahtuneen. Olisit säilyttänyt sen vanhan brändin, josta sut tunnettiin.
Joo. Enpä tiedä. Tavallaan ajattelin jopa jollakin tapaa aloittaa ns. puhtaalta pöydältä, mutta eipä se välttämättä nyt niin kovinkaan hyvin onnistunut. Aiemmin kun olin kirjoittanut niin monta hölmöhköä viestiä joko hieman kännissä tai sitten krapulasta pökkyrässä. Mutta kaikissa viesteissä on aina totuuden siemen mukana.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Onko nimimerkki scholl paikalla opastamassa, miten kirjoitettiinkaan saksaksi SKOOL?...schkoll?

Ajatuksissani siintää muutenkin kulttuurivaihtomatka Saksaan, ellei sitten Venäjän Pietari vie voiton. Tiukka kisa.

Edit Piaf: On se kumma miten parin hörpsyn jälkeen kaikki menee biljardissakin. Käsittämätön suorituskyvyn parannus. Siis vähän sinne päin ja pöytä tyhjenee parilla löynnillä. Kumma kun ei täysjärkisenä koskaan onnistu.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onko nimimerkki scholl paikalla opastamassa, miten kirjoitettiinkaan saksaksi SKOOL?...schkoll?

Ajatuksissani siintää muutenkin kulttuurivaihtomatka Saksaan, ellei sitten Venäjän Pietari vie voiton. Tiukka kisa.

Scholl istuu kai vieläkin kuukauden pyttyä ja lienee järsinyt jo kynnet kyynärpäitä myöten, kun ei ole päässyt tänne kirjoittamaan.

Saksa vai Venäjä? käy molemmissa, se on hyödyksi. Jos et ole kovin paljon matkustellut, niin aloita Saksasta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Unohdin eilen illalla laittaa pyykit kuivuimaan. Jouduin siis aamulla ahtautumaan 15 vuotta vanhaan t-paitaan joka on kokoa M.
Tästä tuli mieleen se mitä mä oon jo pitkään ihmetellyt, että miksi mun kaikki t-paidat alkavat vähitellen haista jotenkin tunkkaiselle. Siis mä vaihdan ja tietenkin pesenkin niitä kyllä suht usein, eivätkä ne ole pitkään likaisinakaan missään tiiviissä kasassa. Pesuainetta tai huuhteluainettakaan mä en pistä liian vähän, enkä varsinkaan liian paljoa. Ja niiden merkkejäkin olen vaihdellut. En ole keksinyt että se mistä johtuu... Monen päivän kännäyksen jälkeen sitä kyllä haisee aivan ihmeelliseltä, jostakin hassusta syystä. Siis vaikka olisi suihkussa käynyt jne. Ihon läpi tulee se joku haju. Vai oonkohan mä ainoa..

Onkohan toi tv2.lta tuleva grammy se, jossa Mick Jagger lauloi Gimme Shelterin U2.n ja Fergien kanssa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajatuksissani siintää muutenkin kulttuurivaihtomatka Saksaan, ellei sitten Venäjän Pietari vie voiton. Tiukka kisa.
Viime kesänä käväsin Pietarissa, vasta kun olivat alkaneet ne viisumivapaat risteilyt. Kaksi vajaata päivää oli aikaa kierrellä kaupunkia, eli kiirettähän siinä saa pitää kun siellä on niin paljon nähtävää. Noh, menomatkalla laivalla innostuin sitten koskenkorvasta sen verran, että aamulla oli aivan järkyttävä krapula. Tai krapula on oikeastaan väärä sana kuvaamaan sitä, mä kun olin vielä aivan päissäni. Pietarissa sitten keskustaan päästyäni kävelin suoraan hotellille, kello oli päivällä jotain kaksitoista, ja aivan pakko oli mennä suoraan sänkyyn makaamaan ja päätä pitelemään. Ilta ysiltä vasta pääsin sängystä ylös ja hieman kaupunkia kiertämään. Harmitti kun se eka päivä meni siinä. Noh, tuli sille toisellekin päivälle kiva pikku krapula.

Niin siellä laivalla mä otin sellaisen jaetun hytin, yksin kun matkusti niin se tuli selvästi halvimmaksi. Aamulla sitten herättyäni ja nähtyäni sen mun kossupullon, ihmettelin vittuuntuneena että kuka niistä muista tyypeistä on juonut sen niin vähiin, mä kun illalla siitä vaan hieman maistelin. Mutta sitten kun kävelin sen pari metriä siihen vessaan, tajusinkin asian, mulla kun askel heitti sen verran.

Ja ainiin, sillä paluumatkalla se mun hytin avainkortti ei toiminut kunnolla ja mä menin siitä valittamaan sinne infoon. Siellä se nainen sanoi, että ai taasko sulla on ongelmia sen kortin kanssa. Mä olin ihmeissäni siitä, kun se oli eka kerta kun se ei toiminut, mutta en viitsinyt sanoa siihen mitään, kun sillä menomatkalla meni muisti. Ehkä se vaan vitsaili.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ja ainiin, sillä paluumatkalla se mun hytin avainkortti ei toiminut kunnolla ja mä menin siitä valittamaan sinne infoon. Siellä se nainen sanoi, että ai taasko sulla on ongelmia sen kortin kanssa. Mä olin ihmeissäni siitä, kun se oli eka kerta kun se ei toiminut, mutta en viitsinyt sanoa siihen mitään, kun sillä menomatkalla meni muisti. Ehkä se vaan vitsaili.

Olisit sanonut! Olis neiti Baruski saattanu lähteä testaamaan sun kanssa, että miten avainkortti rakoonsa luiskahtaa - ja luiskahtaakö yleensä ilman esileikkejä.

Ajattelin muuten testata tämän uuden Allegro-junan, mikäli sitä nyt Pietariin sitten uskaltautuu ylipäätään.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Vilkkaan viikon päätteeksi pystyy helposti tuhoamaan muutaman kaurapirtelön. Musiikkina toimii käytännössä kaikki, eli muilta kalsareita otetaan ehdotuksia vastaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jaa, jos sitä sitten vielä muutaman ottaisi kun juuri ehti kotiutua Tampereelta. Sivistyneesti musiikkia kuunnellen olutta, lonkeroa ja viunaa. Onko täällä muita?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Onko täällä muita?

On täällä yks ainakin! Eilisen jäljiltä kisakunto on toki erittäin huonossa kunnossa, joten jos sitä vaipuis jo parin jälkeen seurailemaan nukkumatin touhuja ja sitä kautta aamuvuoroon.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eilisen jäljiltä kisakunto on toki erittäin huonossa kunnossa, joten jos sitä vaipuis jo parin jälkeen seurailemaan nukkumatin touhuja ja sitä kautta aamuvuoroon.
Enpä minäkään voi sanoa olevani varsinaisesti elämäni kunnossa. Krapulaa tuli vähän korjattua oluella, ja nyt on kuitenkin jo ihan hyvä olo. Onneksi huomenna ei ole mitään menoa, joten antaa palaa vaan niin kaun kun maistuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös