Hyvä valinta. Joskus viran puolesta kävin olutkurssilla, jossa kehotettiin aloittamaan juuri mauttomimmasta ja siirtymään hiljalleen hyvänmakuisiin oluisiin.
t. nimim. A Le Coq Porter
Epäilen, että alle kolmen tunnin koskaan pääset. Vaan mistä sitä tietää. Joskus juoksin treeneissä 4x200m ja kaikki alle 25 sekunnin. Vähän ennen sitä olin juossut 4x1000m alle 3:n minuutin kaikki ja hölkkäpalautuksella (4 min).No jos alle 3 tuntia juoksisin ennen kuin täytän 40 vuotta. Se voisi olla sillee sopivasti luvattu. Jos Kekäläinen on juossut alle 3h niin juoksen minäkin.
Ylen säätiedotus: "Pilvipeite alkaa rakoilla"...
...On se tärkeää, että onko huomenna talvi vai kesä. Enpä kyllä sitä voisi tietää ilman televisiota.
Se juuri mystistyttää. Luultavasti julki(k)sen terveydenhuollon pakeille, jos kohde eli subjektin iso O on vastuullinen.Niin ja jos pilvipeite alkaa rakoilla, niin miten se siitä jatkuu
Ostin muutaman tölkin ihan perus-Carlsbergiakin ja huomasin, että siinä on Koff vain myyjänä. Valmistaja on Saku Õlletehase AS. Euroalueeseen liittyvät Eestin pojat tekevät varmaan halvemmalla.
Jos en muista ihan väärin, niin se on juurikin näin. On halvempi rahdata se suomeen lahden takaa kuin valmistaa se täällä..
Tässä lukee Olvi oyj Iisalmi - Idensalmi. Mikä toi Idensalmi on? Onko se joku paikka Iisalmissa? Tuskin se mestan ruotsinkielinen nimikään voi olla, koska salmi ei ole ruotsiksi salmi.
Terska vaan kaikille. Ujo kun olen, niin eka viesti täytynee kirjoitella kohtuu kumarassa. Ei mulla oikein mitään asiaa ole, kunhan reteilen romilleilla. Löytyy meinaan takuuvarmasti enemmän kun valtaosalla teistä. Sen verran holtiton olo on, että kehtoo vetää ässänkin hiasta ja leuhkaista myös sillä, että otin pohjia jo töissä...
No mikäs se banaaninviljelijän on jo näin aikaisessa vaiheessa vuotta vihastuttanut?
Se on nyt sitten tämä 11 vuosi sitten menossa
Kaverin luona saunottiin, mutta kun on toi pieni murmeli niin kotiin jouduin jo vähän yli puolen yön. Murmeli ja vaimo meni nukkumaan niin riiisuin päällshousut ja totesin että kkk on varmaan oikea paikka