Kissa Jansson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- We never give in
No niin se olisi sitten joulu lusittu. Känni päälle, siis.
Imperfekti mieltä runnoo vaan muut sijamuodot päälle juoniaan punnoo.
Ollaan preesensissä.
Futuuria suomeen kehitellään.
Itsekseni litkin täällä lonkeroa ja kumoan illan mittaan kossupullon jämät pois. Sukuloitua tuli koko joulu, että ei kai tässä mitään. Nyt olen tämän hetken itselleni ansainnut!
Yksikseskös itkeskelet, itsekseskös yskiskelet?
Onhan täällä sentään herra Kissa Jansson! Eli en yskiskele yksin. Muut taitavat vielä viettää joulua tai ovat sammuneet pois internetsistä?
Biisinä voisin heitellä seuraavan Iron Maiden - Reincarnation Of Benjamin Breeg. Livenä nauhotettu ja mielestäni aivan mainio biisi kyseiseltä bändiltä!
Sehän Uuno Turhapuro aikoinaan...
Piti lyhyestä viestistäsi leikata epäolennainen pois, mutta asiaankuulumaton parjaaminen arvovaltaisessa seurassa on kyllä kerrassaan anteeksiantamtonta. Menet nyt alttarillesi ja pyydät herralta sinun Mielikuvitushahmoltasi anteeksi ja samalla pyydät poikaansa tiukea vapahtamaan sinut taas synneistäsi.Harvoin tulee kalsareita kiskottua, mutta tänään oli tähänkin alennuttava. Aamulla pitäisi olla 8.30 kaverin luona katsomassa lätkää ja hiihtämäänkin olisi tarkoitus mennä.
Harvoin tulee kalsareita kiskottua, mutta tänään oli tähänkin alennuttava. Aamulla pitäisi olla 8.30 kaverin luona katsomassa lätkää ja hiihtämäänkin olisi tarkoitus mennä. Notkea rotta on muuten hieno artisti.
Henk. koht. plus kaverin kans tämä kyseinen tapahtuma kävi erittäinkin helposti.Neitsyyden menettäminen ei ole kivutonta nähtävästi edes kkk:ssa.
Melkein jo luotin sanaasi, mutta että 3,8%vol Velkolla mennään? Ei ihme että murtsikkaa harrastat. Siispä asiaan:Neitsyyden menettäminen ei ole kivutonta nähtävästi edes kkk:ssa. Pahoittelen viestini aiheuttamaa mielipahaa ja voinkin ylpeänä julistaa, että kyllähän tämä on mukavaa touhua. Uusi olut avattu ja ovathan nämä tummat Kozelit uskomattoman hyvää tavaraa.
Oletko nähnyt schollia paikalla? Siinäpä vinkki pienoinen, josta nokkelampi ehtisi poimimaan tiedon siemennyksen.Eih. Näihin piireihin on vaikeampi päästä sisään kuin kuvittelinkaan...
Koska juuri vaihdoin petivaatteet ja musiikkiakin on tarjolla ketjuun, komppaan: Moody Bluesin valkoisella satiinilla. En toki satiinia käytä, ehkä vähän silkkiä.Rikon keskustelunne tällä mussiikkiaiheisella urlilla: Irwin Goodman - Elämän Peluri.
Toleranssistahan se riippuu, mutta jos olet lähellä päämäärää noillä määrin: oletkin jo perillä. Tervetuloa.Kai tämä kalsarikänniksi voidaan laskea, kun aamusta asti olen pakannut tavaroita ja jossain kohtaa otin oluen mukaan motivaattoriksi. Nyt on melkein kaikki romut laatikoissa, tykit jalassa ja mäyrässä kaks pulloa jäljellä.
Keskimäärin? Olen tässä edellisen 10 vuoden aikana muuttanut 11 kertaa itse ja auttanut kavereiden muutoissa lukemattomia kertoja. Joka ikinen kerta on ollut auton/pakun/rekan perän avaamisesta alkaen silkaa vitutusta.P.S. Muuttaminen on keskimäärin melko perseestä.