Kalsarikänniketju

  • 5 220 381
  • 66 665

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vielä jaksamme juomien kanssa. Lanttulaatikon perkele ilmeisesti aiheuttaa yli vuorokauden sulamattomuuden, mutta josko sitä vielä jokusen kaljan kykenisi. Kykenee.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kai sitä pari kykenisi... Perhana että on mukava olo taas kun sai antaa ihmisille vehkeitä joita he tarttee.

Meillä oli sopimus ettei saa antaa lahjoja. Annoin kuitenkin äidille sekä isälle, kummallekin kirjakaupan lahjakortit. Isoisälleni annoin kirjan ja isoäidille kahden kerran hierontalahjakortin. Kaikki lienee mennyt tarpeeseen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On muuten siinä mielessä ihmeellistä tämä jurrittaminen, että se saattaa jopa parantua näin alkuillasta. Juon siis lisää.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Duunista kotiuduttu tuossa 05 maissa. Piti käydä oman pääduunin kautta hakemassa hieman olusia, kun sijaitsee tuossa 100m päässä kotoa. Hienoa kun on sinne avaimet.. Nyt ööliä ja Danko Jonesia, ei saatana elämä voi olla hienompaa.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Ainiin, jos lahjoista on puhe. Annoin ex-mimmille (erottiin pari viikkoa sitten oikein hyvissä väleissä, lisää luettavissa Naisasiat-topicissa) jotkut Sookie Stockhouse (tjsp?) romaanien 2 ekaa osaa. True Blood-sarja siis pohjautuu näihin kirjoihin (tajusin tämän vasta aattona kun olin ostoksilla). Osuinpa kultasuoneen, duunissa heittäytyi kaulailemaan, ja intoili muille, kuinka hän sai niin hienon joululahjan. Nyt on hyvä fiilis. Saatana sentään :) Kalja. Danko Jones. Jatkoaika. Illalla syömään ja kattomaan Machete. Hieno vapaapäivä tulossa, ei sissus sentään.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
PS. Kiltit miehet ei saa pimppiä. De facto.

Paskapuhetta. Olen yksi kilteimmistä ihmisistä mitä naiset vois ikinä itselleen kuvitella, vaikka itse sanonkin. Mutta kettuilen, vittuilen ja kiusaan minkä kerkeän. Siitä ne näköjään kostuu, tämä on siis empiirisen tutkimuksen tulos. De facto.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Imperfekti mieltä runnoo vaan muut sijamuodot päälle juoniaan punnoo.

Ollaan preesensissä.

Futuuria suomeen kehitellään.

Mikäs mies täällä huutelee? Ole sinä persenssissä jos siltä tuntuu, minä olen kohta kännissä! Olikos tuo nyt sitten semmonen futuuri, en minä näistä tiiä.

Musiikkia maailman ääristä, toisin sanoen youtubesta: Musiikkia maailman ääristä.

Nämä futuurit ovat minulle tutumpia.
 
Viimeksi muokattu:

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Hiljasta on Tapaninpäivänä jatkiksessa ja varsinkin kkk:ssa. Missä kaikki juopot ja kaappijuopot? Ryömikää ulos koloistanne, senkin retaleet.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itsekseni litkin täällä lonkeroa ja kumoan illan mittaan kossupullon jämät pois. Sukuloitua tuli koko joulu, että ei kai tässä mitään. Nyt olen tämän hetken itselleni ansainnut!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Onhan täällä sentään herra Kissa Jansson! Eli en yskiskele yksin. Muut taitavat vielä viettää joulua tai ovat sammuneet pois internetsistä?

Biisinä voisin heitellä seuraavan Iron Maiden - Reincarnation Of Benjamin Breeg. Livenä nauhotettu ja mielestäni aivan mainio biisi kyseiseltä bändiltä!

Muut ovat varmaan bailaamassa Tapsan tansseissa tähän tyyliin? Linkin takana bailaamista mustavalkoisesti.

Portugalilaista punaviiniä juopottelen, päähänhän se menee kuin mikäkin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sehän Uuno Turhapuro aikoinaan runoili runon, joka loppui pauttia näin: "tyttö suri Tapaniaan, nämä tapahtumat sijoittuvat vanhaan Japaniaan".

Sen lisäksi asiat ja seikat ovat niillä mainingeilla, ettei niistä voi mainita edes mainitsemalla maininneista.

Tämän verran voin tunnustaa: Jos niin on, niin niin on, ellei ole, tai laka olemasta olematta.
 
No onhan tässä illan aikana olut jos toinenkin saatettu elimistöni käyttöön. Vielä viikon verran vapaata eli lupaa. Pikkujellonien mitalinmetsästyksen lähtölaukausta tässä odotellaan. Notta kippistä vaan.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Koska täällä tarjottaisiin taas jotain itkuvirsiä ja melankoliaa niin tässä sille vaihtoehto. E-Typen tanssityttö ja vielä hyppäys hyvään kohtaan tuossa videossa.

Jos ihan lotolla pitäis veikata niin tuo tyttö on liikkeistä päätellen sinut seksualisuutensa kanssa. Ei tarvii kattoo aamulla peiliin että miten mie oon niin ruma, miksei kukkaan halluu minnuu.

EDIT: Slayerin kuuntelijat voi laittaa äänettömälle.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Harvoin tulee kalsareita kiskottua, mutta tänään oli tähänkin alennuttava. Aamulla pitäisi olla 8.30 kaverin luona katsomassa lätkää ja hiihtämäänkin olisi tarkoitus mennä.
Piti lyhyestä viestistäsi leikata epäolennainen pois, mutta asiaankuulumaton parjaaminen arvovaltaisessa seurassa on kyllä kerrassaan anteeksiantamtonta. Menet nyt alttarillesi ja pyydät herralta sinun Mielikuvitushahmoltasi anteeksi ja samalla pyydät poikaansa tiukea vapahtamaan sinut taas synneistäsi.

Notta jotain rotia, perkele.

Tiistai-ilta on hyvä käyttää hyödykseen, jos pelit rapakon takana alkavat sen isomman rapakon rannoilla. Tässähän ehtii hyvältikin humalaiseen olotilaan, josta voi sitten ajan koittaessa ja laskuhumalan ikeessä katsella suosikkijoukkueen mahalaskua jo valmiiksi saatetussa vitutuksen tilassa.

Kalsarikännit ovat projekti, eivät mitään kerettiläisiä häpeän aiheita.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Harvoin tulee kalsareita kiskottua, mutta tänään oli tähänkin alennuttava. Aamulla pitäisi olla 8.30 kaverin luona katsomassa lätkää ja hiihtämäänkin olisi tarkoitus mennä. Notkea rotta on muuten hieno artisti.

Hiihtomiehiä kun näyt olevan niin voit vaikka suksia vittuun nuine kommentteinesi. Hyi saatana.

Projektia pukkaa, projektia pukkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös