Kalsarikänniketju

  • 5 220 009
  • 66 665

Kece

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa
Neitsyyden menettäminen ei ole kivutonta nähtävästi edes kkk:ssa.
Henk. koht. plus kaverin kans tämä kyseinen tapahtuma kävi erittäinkin helposti.
Joskin Suomen junnujen hyvät otteet auttoivat asiaa, tosin tuskin myöskään Kukot ja Karjalat haitalla olivat.
Nyt jatketaan hamaan loppuun asti, katsotaan mihin mihin miehistä on; 18 keppanaa mieheen tavoitteena näin alkuun:)
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Eilen oli välipäivä. Pakko treenailla näin uutta vuotta ajatellen. Muuten tulee bileistä lyhyet minun osaltani. Phoenixin matsin voisi katsella ainakin osittain, jos ei tule väsy liian aikaisin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Neitsyyden menettäminen ei ole kivutonta nähtävästi edes kkk:ssa. Pahoittelen viestini aiheuttamaa mielipahaa ja voinkin ylpeänä julistaa, että kyllähän tämä on mukavaa touhua. Uusi olut avattu ja ovathan nämä tummat Kozelit uskomattoman hyvää tavaraa.
Melkein jo luotin sanaasi, mutta että 3,8%vol Velkolla mennään? Ei ihme että murtsikkaa harrastat. Siispä asiaan:

Kerettiläinen kivitettävä! Jos ei hangen alta löydy kivestä, voinee arvon Freddie Freeloader tarjota tulta, jotta noita saataisiin arvoiseensa loppuun toimitettua!

Projektipäällikkö ilmoittautuu nyt viimeistään sekaan joukkoon sekalaiseen, eli ei tummaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kai tämä kalsarikänniksi voidaan laskea, kun aamusta asti olen pakannut tavaroita ja jossain kohtaa otin oluen mukaan motivaattoriksi. Nyt on melkein kaikki romut laatikoissa, tykit jalassa ja mäyrässä kaks pulloa jäljellä.

P.S. Muuttaminen on keskimäärin melko perseestä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kai tämä kalsarikänniksi voidaan laskea, kun aamusta asti olen pakannut tavaroita ja jossain kohtaa otin oluen mukaan motivaattoriksi. Nyt on melkein kaikki romut laatikoissa, tykit jalassa ja mäyrässä kaks pulloa jäljellä.
Toleranssistahan se riippuu, mutta jos olet lähellä päämäärää noillä määrin: oletkin jo perillä. Tervetuloa.

P.S. Muuttaminen on keskimäärin melko perseestä.
Keskimäärin? Olen tässä edellisen 10 vuoden aikana muuttanut 11 kertaa itse ja auttanut kavereiden muutoissa lukemattomia kertoja. Joka ikinen kerta on ollut auton/pakun/rekan perän avaamisesta alkaen silkaa vitutusta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmeisesti tabu vetää kalsarikännejä uudenvuodenaaton aattona? Itse lämmittelen huomista varten. Toinen valkkaripullo lähtee just nyt pian auki.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hahhah, vai että Herran poika. Voi Jeesus.
Kävin vain tarkistamassa ketjussa "ansioituneimmat", eli tiuhimmin spämmäävät viestilaskureista. ;)

Täällähän on maailmanlopun meininki, kun ei ilmoittautuneita ole lainkaan. Työttömät hitsarit vetävät tabuja, mutta muuten on hiljaista.

"Kyllä tää tästä vielä lähtee." - toivoisin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Elekeepä hätteillä siellä. Lepakkovuoron (tämä ei mitenkhän liity naisten pesäpalloon) jälkeen kestää tovinsa saada taas ropha juomakunthon. Kyl tää tästä läthee. Täysillä päätyyn asti kunnes koittaa tammikuu, kuukausista julmin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Elekeepä hätteillä siellä. Lepakkovuoron (tämä ei mitenkhän liity naisten pesäpalloon) jälkeen kestää tovinsa saada taas ropha juomakunthon. Kyl tää tästä läthee. Täysillä päätyyn asti kunnes koittaa tammikuu, kuukausista julmin.
Suosittelen pidättäytymään murteisiin, jotka osaa. Josta muuten puheenollen, onko "Keski-Suomella" tunnistettavaa murretta?

Kuuntelen eunukkikuoron voihkinaa, mutta linkkiä en jaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Suosittelen pidättäytymään murteisiin, jotka osaa. Josta muuten puheenollen, onko "Keski-Suomella" tunnistettavaa murretta?

Kuuntelen eunukkikuoron voihkinaa, mutta linkkiä en jaa.

Parenpi onpi ettet jaa.

Minä sulle suosittelut näytän. Emminä mitään murteita osaa kun en ole paljon mistään kotoisin. Keski-Suolesta en ainakaan.

Yksi asia raavituttaapi päälakeani juuri nytpä. Kun IIHF sanoo että "For IIHF competitions the size will be 60 to 61 m long by 29 to 30 m wide." Kaukalon mitoista puheen ollen. Tarkoittanee tuo siis kansainvälisiä mittelöjä vai onko kotimaisemme SJL:n säännöstö jollakin juristisella tavalla alistettu tuon pykälän piiriin kuuluvaksi. Hä?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eikö tuo nyt ole yksi ja sama?

Kaukalo on kaukalo, joten mittomatta paras.

Vielä on tippa tiristettävä 18-vuotiaalle, joten sen pariin siis.

Nyt jäsen J hiven tarkkuutta argumentaatioon. Ei mistään / kaikkein vähiten sieltä -käsiteparin kanssa askarteluun vähän uhraat ajatusta ja aikaa niin on kaikilla hyvä mieli.

Kaukalokysymys on sikäli tiedostavassa mielessäni oleellinen, että miltei tonttiini ulottuvalle vesijättömaalle mahtuisi likimain täysimittainen kaukalo joten näinollen voisin järjestää MM-kisat heti tuossa rannassa ja seurata niitä olohuoneesta käsin. Siis jos säännöt sen sallisivat.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eilen hoitelin baarisekoilut sun muut kunniakkaasti läpi, joten tänään voi keskittyä olennaiseen. Antaa amatöörien juosta tänään papattien kanssa lumihankien seassa. Minä korkkaan oluen.
 

Isktr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aika hyvässä nosteessa näyttää iltapäivä alkavan.

Muija tulee kohta töistä ja luulee saavansa hummeria termidor shamppanjan kanssa ja hevosenfiletournedosta.

Sen sijaan löytyykin kotoa hikinen äijä aika kännissä. Samppakalja on jo vedetty.

Tästä riittää hupia pitkäksi aikaa, hehe.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Muija tulee kohta töistä ja luulee saavansa hummeria termidor shamppanjan kanssa ja hevosenfiletournedosta.

Sen sijaan löytyykin kotoa hikinen äijä aika kännissä. Samppakalja on jo vedetty.

Tuo on aika tuttua touhua... Tosin se muija ei yleensä odottanut minulta mitään ihmeitä, mutta joskus kyllä hyppi oikein riemusta tasajalkaa kun satunnaisesti päätin tempaista kunnon aamujurrit.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Rupesin tässä vielä oluentalkoohoureisiin. Toinen olut suhahti justiinsa auki, että alkutaival tässä vasta.

Olisihan noita menokutsujakin vaan en taida jaksaa. Kauheat jonot ulkosalla ja tiskeillä. Amatöörejä piilottelen kämpilläni. Se joku vakiämmäkin eli ihana neito on ulkomaassa ylihuomiseen, niin eipä tässä ihmeempiä.

Minullapa on näemmä täällä jo muutama perskärpänen, jotka seuraavat huonosti vittuilemassa, jahka johonkin ketjuun olen kirjoittanut. Kylläpä nyt löytyi heidän ja minun elämälleni merkitys ja syy!

Otan vaikka sille.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tässähän tulee ihan festarit mieleen kun korkkaa oluen heti heräämisen jälkeen.. On nuo yötyöt mukavia. Sentään toivon mukaan jaksaa valvoa aamukuuteen!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä yhteydessä voin luvata KKK-poppoolle, että ensi vuonna juoksen maraton-ennätykseni. Edellisen - ja ainokaiseni - juoksin HCM:ssä krapulassa, punaista Marlboroa illan polttaneena ja 3 kk:n totaalisen treenitauon jälkeen sinne 3,5 tunnin tienoille, että jos sitä vaikka ilman krapulaa ja treenitaukoa kokeilisi tällä kertaa.

Mutta tänään vielä otan. Enkä voi varmasti luvata, että minne päädyn, sillä tutkimattomat ovat etanolihoureiden tiet. Lähtökohtaisesti en kuitenkaan mene minnekään.

Ei siellä mitään ole. Oulu... ei lisättävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös