Huomenna töihin vasta puoliltapäivin. Juon tässä tuon 12-packin pois. Torstaina ensimmäinen lomapäivä töistä sitten viime kesän. Taidan siis jurritella keskellä viikkoa pitkän tauon jälkeen.
Huomenna töihin 11.30 ja tissuttelen tässä iltapäivän ja alkuillan. Ajoissa nukkumaan. Töitä kuitenkin riittää aina tuonne 30.12 asti, joten ei ihan heti tarvitse täällä vierailla.
En ole koskaan ajatellut lähteväni risteilemään jouluna, mutta ilmeisesti laivat ovat tuolloinkin aivan täynnä? Tiedän, että työskentelet laivassa ja oletan sen olevan risteilijä.
Suomi hävisi ja EHT-ketju on taas itkemässä kaikesta. Taisi tulla monelle tappio yllätyksenä.
Onneksi kuulun niihin, joiden mielestä EHT-pelleilyn voisi vallan lopettaa.
Kyllähän jengiä laivassa riittää joulunakin. Joulua voi viettää monella tavalla.
Pitkät kalsarit + sortsit on aika wannabe-kesäilyä näillä ilmoilla. Iso peukku sille.
Jos kaatais uuden jalmarin, ihan vaikka legginskalsarien kunniaksi.
Maistuiko hyvälle?
Onko olut tarpeeksi kylmää jos se tulee tölkistä puoliksi loskana ulos? (meinasin ensin kirjoittaa Toskalana)
Totta kai maiastui. Jallunjuomisen salaisuus, kuten ammattilaiset tietävät, on ostaa yhden tähden jaloviinaa. Ne "paremmat" sopivat brassailijoille.
Mistäs minä niistä mitään tietäisin, kun en minkään tähden jaloviinaa juo ilman Norjan kielen pikakurssia ála Arabia.
Harjoittelun puutetta. Suosittelen kestävyyspainoitteista reeniä, kyllä se Jalmari alkaa sisällä pysymään.
Onko olut tarpeeksi kylmää jos se tulee tölkistä puoliksi loskana ulos? (meinasin ensin kirjoittaa Toskalana)
En mä halua Jalmari nimistä miestä viereeni...Bazinga!
Ei viereen, vaan sisälle. Jalmarin (eli Jallun eli Jaloviinan) funktio on jo pielessä, mikäli sitä joutuu vierestään siivoamaan.
Ei vaan.Jalmari on veikeä heppu. Paavo Pesusienestä kaikille tuttu, eikös vaan?
Minä, kiltti? Olen kiltteyden, laupeuden ja suopeuden yksinäinen saareke tässä katalassa maailmassa. Totta kai pukin toimittama palkintojenjako on taas yksipuolista näytöstä, kuten aina.Olettekos kilttejä olleet, tuoko pukki lahjoja?
Olettekos kilttejä olleet, tuoko pukki lahjoja?