Kalsarikänniketju

  • 5 217 886
  • 66 665

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kalsarikännäämisen lieveilmiöitä. Aivan ilmeisen heikkolaatuiset kalsarit kun palleja kutkuttaa. Täytynee vaihtaa parempiin jossain vaiheessa.

Armeijassahan sen viimeistään oppii että ase on pidettävä hyvässä rasvassa.

Onko suomalainen runous herkistänyt oman runosuolesi sykähtelemään? Oma tuotokseni tuoksuu tältä:

Kulliin paukkautuu veri,
kun rasvaa siihen sivelee manakeri.

Lyhyt ja ytimekäs on tässä tapauksessa niin runo kuin aiheensakin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ja SaarisJussin versiona:
Kurriin pakkautuu veri,
onhan se tseneral mänizeri

Virallisena kalsarikänniketjun General Managerina arvostan runosuonen sykkimistä. Sykkimisestä päästään leppoisasti taas suoraan kulliin, jonka toiminnan johdannaisia tämäkin runonlaulanta lienee.

Onks jottain hyvää ruokaa kenelläkään, lähettäkääs tännekin.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Suomalaisen runouden kaunein kukkanen on mielestäni tällä hetkellä runo, jonka nimi on "Hirveä paskatti". Nerokasta, tohtisin väittää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Milloinkohan olen tänne viimeksi kirjoittanut?? No nyt ollaan täällä ja se lienee pääasia??

Tässä on muutettu asumaan taas yksistään porukoitten luota Hämptoniin ja juhlistetaan nyt hieman tätä merkkipaalua. Illan mittaan voi kyllä olla, että menen testaamaan lähipubin palvelut...

Äsken tuli testattua kerrostalon saunakin ja hienosti toimi! Thanks!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävin puoli tuntia sitten ostamassa kaksi pulloa punaviiniä enkä ole tänään syönyt vissiin mitään, joten eiköhän tässä pian ole veressä muutakin kuin vitutusta.

Ennustan hiljaista iltaa KK-ketjulle.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

Ei helvetti. Oliko pakko muistuttaa? =D

Olen kyllä muutenkin nirsosti käyttänyt Jumalten juomaa alkoholia viime aikoina, kun olen pistänyt heinäkuusta alkaen elämäntapani remonttiin ja laihduttanut 25 kiloa. =)

Kiuas toimi loistavasti! Ei siis tehnyt teniä kuten Kauhajoella aikoinaan...
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Minä jos laihduttaisin 25 kiloa niin päivä paistaisi lävitseni. Ja minä jos käyttäisin nirsosti juomaa Jumalten, olisin todella tylsää seuraa.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen kyllä muutenkin nirsosti käyttänyt Jumalten juomaa alkoholia viime aikoina, kun olen pistänyt heinäkuusta alkaen elämäntapani remonttiin ja laihduttanut 25 kiloa. =)
25 kiloa tuossa ajassa. Oot sie aika sälli mutta elä tee vesakeskisiä, se kun meinasi taintua kun tiputti noin vastaavassa ajassa noin vastaavan määrän. Tosin Vesan kohdalla en mene sanomaan, että...

Onneksi olkoon. Tuntuu varpisti sangen eriltä olo.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tulipahan hiljaista kuin nunnien orgioissa.

Ajattelin, että jos joskus hommaan kaksi kissaa (niitä eläimiä, en "kissoja") niin laitan kollille nimeksi Paskatti. Nartulle Kakatti.

Kaverillanihan oli kaksi kissaa, on vieläkin. Kissat ovat nimeltään Maunokoivisto ja Raatteentie.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
25 kiloa tuossa ajassa. Oot sie aika sälli mutta elä tee vesakeskisiä, se kun meinasi taintua kun tiputti noin vastaavassa ajassa noin vastaavan määrän. Tosin Vesan kohdalla en mene sanomaan, että...

Onneksi olkoon. Tuntuu varpisti sangen eriltä olo.

Kiitos! Olo tuntuu tosiaan energisemmältä kuin ennen. =)

Oikeastaan olin heinäkuusta lokakuuhun asti laihdutuskuurilla ja laskin kaikki kalorit, mitä syön päivän aikana niin tarkkaan ylös. Sen jälkeen lopetin kuurin ja olen jatkanut vain terveellisesti syömislinjalla. Tämä sen takia justiin, ettei tuo nopeus karkaisi käsistä...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
olin heinäkuusta lokakuuhun asti laihdutuskuurilla ja laskin kaikki kalorit, mitä syön päivän aikana niin tarkkaan ylös. Sen jälkeen lopetin kuurin ja olen jatkanut vain terveellisesti syömislinjalla. Tämä sen takia justiin, ettei tuo nopeus karkaisi käsistä...
Sulla on aikaa, joten älä lopeta aikaa kiireellä.

Jos juo, niin kannattaa juoda muuta kuin esim. kaljaa. Ja jos juo, niin kannattaa olla seuraavana päivänä muuta kuin olio, joka syö krapulan varjossa kaiken mitä saa. Jääkaappi valmiiksi sopivaa evästä, niin pysyy kilojen tolkku.

Mulla meni näemmä 1,5 tunnissa pullo punkkua. Enää toinen pullo jäljellä. Ei tässä pitkää matematiikkaa tarvita. Houston, we have a pullo punkkua ennää.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mulla meni näemmä 1,5 tunnissa pullo punkkua. Enää toinen pullo jäljellä. Ei tässä pitkää matematiikkaa tarvita. Houston, we have a pullo punkkua ennää.

Nyt sitä viinaa tarvis lisää. Eihän tuo määrä mihinkään riitä, varsinkaan kalsarointiin.

Mä en oo vielä päässyt oikein vauhtiin, mutta kyllä tää tästä synkkenee.

Ei kai kukaan kalsaroi pitkissä kalsareissa? Ei sisällä niin kylmä voi olla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eihän tuo määrä mihinkään riitä, varsinkaan kalsarointiin.
Arvioni mukaan, kello 20.30 loppuvat juomani.

Vaan ei se mittää. Sittenpä menen lähtien lähiräkälään, jossa voi saada puukosta. Kaksi viikkoa sitten oli jo aika lähellä (en puhunut puukottajalle yhtään mitään, serkkuni sai sitten turpiin, hänkään ei puhunut yhtään mitään sille, ja serkkuni heräsi aivotärähdyksessään OYSistä, puukko oli lähellä vaan väliin tulleet pelastivat viime hetkellä).

Pitkät kalsarit tässä. Sellaiset juoksuun sopivat lämpökalsarit ja kalsarikännäykseen sopivat villasukat.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli näköjään eilen istuttua täällä erään oululaisen koekaniinin kanssa melko pitkään. Spotifya selaamalla selvisi, että olin kuunnellut Ressu Redfordia. Ei helvetti.

Tasoitellaan vähän oloa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuli näköjään eilen istuttua täällä erään oululaisen koekaniinin kanssa melko pitkään. Spotifya selaamalla selvisi, että olin kuunnellut Ressu Redfordia. Ei helvetti.

Näen jo sisäisen Salkkari-Sallasi!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Arvioni mukaan, kello 20.30 loppuvat juomani.

Vaan ei se mittää. Sittenpä menen lähtien lähiräkälään, jossa voi saada puukosta. Kaksi viikkoa sitten oli jo aika lähellä (en puhunut puukottajalle yhtään mitään, serkkuni sai sitten turpiin, hänkään ei puhunut yhtään mitään sille, ja serkkuni heräsi aivotärähdyksessään OYSistä, puukko oli lähellä vaan väliin tulleet pelastivat viime hetkellä).

Pitkät kalsarit tässä. Sellaiset juoksuun sopivat lämpökalsarit ja kalsarikännäykseen sopivat villasukat.

Ens kerralla puhukaa nyt ihmeessä kaikille jotain. Vielä on kaapissa vissiin 13 olutta ja kauppa vieressä, joten jos tarve tulee, kipaisen hakemassa lisää. Kalsarikännit kun saattaa vaatia kovinkin monia olusia. Jos huonosti käy, menen kaupan viereiseen lähiöihanuuteen. Sillä välin puistelen päätäni Suomen pelille, jota en juurikaan edes katsonut ja kuuntelen musiikkia, naapurin vauvan itkua ja toisen naapurin naimista. Liekö noilla jokin yhteys... tai luulisi edes kumia käyttävän, sen verran tehokasta ehkäisyvalistusta on tuo toukka, joka huutaa yötä päivää.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäisikö tänä iltana testata Pub Kitupiikin juomalista? Lähikapakkani antimet eivät ole ainakaan ennen olleet intohimoni suurin kohde, enkä edes tiedä saako siellä puukosta, mutta todennäköisyys lienee suuri.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitäisikö tänä iltana testata Pub Kitupiikin juomalista? Lähikapakkani antimet eivät ole ainakaan ennen olleet intohimoni suurin kohde, enkä edes tiedä saako siellä puukosta, mutta todennäköisyys lienee suuri.

Kalsarilinjallako meinaat pubissa jatkaa? Ainakin puukosta saannin todennäköisyys kasvaa.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kalsarilinjallako meinaat pubissa jatkaa? Ainakin puukosta saannin todennäköisyys kasvaa.

En ole ihan varma, mutta veikkaan että paikalliset Reksa ja Pera ainakin ovat sonnustautuneet kalsareihin ja farkuissa saa maistaa moraa. Tykit jalassa baanalle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös