Kalsarikänniketju

  • 5 220 898
  • 66 665

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jalmari on veikeä heppu. Paavo Pesusienestä kaikille tuttu, eikös vaan?

Olen havainnut, että tässä taloudessa on liikaa vuodevaatteita. Olen aloittanut mission, joka tähtää lakanoiden hajoittamiseen ja sitä kautta niiden kelpoisuuteen poistua reservistä suoraan kaatopaikalle. Mietin tässä, voinko suorittaa missioni piereskelemällä lakanat puhki. Se olisi huomaamaton keino, eikä emäntä osaisi epäillä mitään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joululoma alkoi. Eli siis huomenna lomapäivä + pyhät päälle. Ensimmäinen lomapäivä töistä sitten viime kesän. Toivottavasti meni toimiston ovi lukkoon. Tai no, jos ei mennyt niin eipähän tarvitse maanantainakaan luultavasti töitä kovin paljon tehdä.

Iltoja vaan kaikille.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Pienet tumut päälle. Huomenna on työpäivä joten pienet tumut vain. Muista, vain pienet.

Olettekos kilttejä olleet, tuoko pukki lahjoja?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olettekos kilttejä olleet, tuoko pukki lahjoja?

No perkeles, mulle pukki toi jo ekan lahjan ja vaati vielä avaamaan paketin heti. Sisältä paljastuivat täydelliset Aku Ankat vuosilta 70-79- Erittäin mieluisa lahjja oli se.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minä toimitin pukin pyynnöstä muutamalle kiltille yhteistyökumppanille tänään sellaiset tuubit, joissa tennispalloja säilytetään. Lienevätkö urheilumiehiä, en tiedä. Jos en itse saa yhtään pulloa viinaa lahjaksi niin huudan ja mesoan ja juon sitten itse ostamiani. Saatana.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Iltaapa iltaa. Nimittäin. Se on joululoma nyt. Taidanpa riipaista. Tai itseasiassa riipaisin jo hyvän matkaa alulle.

Poro on parasta. Punakuono ja punaviini sopii hyvin yhteen.
 

Wolves

Jäsen
Päätin yhdistää "asia joka avautui minulle" ja "kalsarikänniketjun" hetkeksi ja todeta pienessä pöhnässä, että kalsarikänniäketjua on luettu yli 1,6 miljoonaa kertaa...me ollaaan loistavia äijät...jätkät...siis ihmiset
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mitä ultrajokeri tekee nähdessään rautatieasemalla poron? Hakkaa sen ja jakaa neljään osaan.

Tuli siis poroista mieleen. Ja minä saan kohta selkääni ku muija tulee kotiin ja toteaa, ettei täällä ole suinkaan suoritettu pakkaamista, ainoastaan kalsarointia.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä ultrajokeri tekee nähdessään rautatieasemalla poron? Hakkaa sen ja jakaa neljään osaan.

Savustavat tämän kenties myös?

Ja älä pelkää naarastasi. Sano, että KKK käski. Näytät vielä valkoista lakanaa jossa on silmäreiät. Etköhän tuolla selviä kunnialla.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Rastuitsit. Parin päivän huili eessä ja vois pari kuitusta ottaa. Seurustelen tässä kolmekuukautisen koiranpenikan kanssa. Villi ja vapaa, kuten isäntänsä vuonna 86 jotain.

Loistavaa pakkasiltaa kaikkialle.
 
Viimeksi muokattu:

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Näytät vielä valkoista lakanaa jossa on silmäreiät. Etköhän tuolla selviä kunnialla.

No sitähän tässä on yritettykin, eli siis tehdä reikiä lakanoihin. Vaatisi vaan vähän ärtsäkämpiä kaasuja. Ja kunnia on mennyt jo aikaa sitten, jopa hänen silm(ärei')issään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Poroa pantu poskeen punaviinikaadolla siten. Nyttemmin nautin joululahjastani etukäteen youtuben välityksellä sieltä täältä.

Savustettua ei tuo poro ollut kun en tiedä miten savustetaan, enkä tunne ketään joka savustaa, enkä ole koskaan nähnyt ketään joka savustaa ja jos joskus on samaan reissuun sattunut mukaan joku joka savustaa niin ne on olleet yksittäistapauksia eikä kaikkia poronsyöjiä voi leimata sillä perusteella. Perkele.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Höyhenen kevyt maksan aktivointi ennen perhettä ja lapsia sisältäviä pyhiä. Katos, edellisestä lauseesta paljastui juomisen syy, klassinen lipsahdus...

Kevyesti, mietoja nautiskellen, kenties parin väkevän kera. Suosikkimusaa netistä ja Änäriä, mikäli jaksaa/viittii.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt ei soi Ressu vaan Kaija Koo. Kaijaa voisi polkaistakin. Kaljaa menee vaikkei vielä koputtele kovasti edes ovelle tuleva känni. Kohta toki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös