Ässiin tuli varmaan taas joku neiti jolla on jotain vammoja jo heti kättelyssä.Shayne kirjoitti:Mikäs juttu se muuten oli se Seiska-lehden Nupe-lööppi, että pataan tuli ja vaimolle kans? Netissä on niin pieni kansikuva, mutta jotain osumaahan se siinä esittelee?
timppa kirjoitti:Eli en kyllä helvetissä mee mitään Cosmoa mainitsemaan, kun joskus nukkumaan uskaltaudun.
Kokeile ensin itse; jos se tärisee ja tutisee ihan holtittomasti pitäen harmonista ja lumouttavaa surinaa, niin se on hyvin todennäköisesti dildo.timppa kirjoitti:*edit* Shanye, toi toimis jos emäntä ois humalssa. Koosta se sen erottaa että puhutaanko aidosta vai lelusta. Kumpi on aito ja kumpi lelu..niin...
Cosmo kirjoitti:Joo ei kannata jos oot jo niin kännissä, ettet jaksa koko yötä nussia!
Cosmo kirjoitti:Kokeile ensin itse; jos se tärisee ja tutisee ihan holtittomasti pitäen harmonista ja lumouttavaa surinaa, niin se on hyvin todennäköisesti dildo.
YksinLäpi kirjoitti:Arvoitus teille: Mikä on EuroSport Viskiä?
timppa kirjoitti:Noita hirmuväkeviä ei kaiketi kannata raakana juoda, ellei halua rokkenrool -konsertin solistiksi.
YksinLäpi kirjoitti:Jokseenkin säälittävää "lainailla" itseään, mutta vastaushan on Famous Grouse FSW. Loistava talousviski!
ScottStevens kirjoitti:Eli kuinkas monta meitä on nyt täälä nauttimassa niistä oikeista kalsarikänneistä?
Jarner kirjoitti:Ei tuossa ole mitään uutta, ainakaan täällä suunnassa. Vedellä vaan ja sokeria sekaan. Ei sitä maun takia edelleenkään...
Mitä vikaa pillussa on? Ei käsittääkseni häiriköi kalsarikännien periaatetta, jos jostakin nyt sitten sattuu joku naikkonen hyppäämään (tekniikanpojille tiedoksi, kyllä, nainen siis tarttuu nilkoistaan) letkusi päälle.Jotain muuta kirjoitti:Pillun ja pohjien ottajat, älkää vaivautuko!
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:Mitä vikaa pillussa on? Ei käsittääkseni häiriköi kalsarikännien periaatetta, jos jostakin nyt sitten sattuu joku naikkonen hyppäämään (tekniikanpojille tiedoksi, kyllä, nainen siis tarttuu nilkoistaan) letkusi päälle.
Täälläkin kalsarit päässä.
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:Mitä vikaa pillussa on? Ei käsittääkseni häiriköi kalsarikännien periaatetta, jos jostakin nyt sitten sattuu joku naikkonen hyppäämään (tekniikanpojille tiedoksi, kyllä, nainen siis tarttuu nilkoistaan) letkusi päälle.
Täälläkin kalsarit päässä.
No mikä pakko se on sitten lopun yötä hinkata sen saman kolon seiniä, kun aamulla joudut kuitenkin jatkamaan? Pisto-nosto-ravistus tai perinteinen 10 sekuntia veltosta velttoon, tällä tapaa pääset nopeasti jatkamaan oleellista.ScottStevens kirjoitti:Tääläpäin on ainakin totuttu siihen että kun on kalsaripäivä niin emäntä tietää sen, eikä rupea tyrkyttämään!!!
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:No mikä pakko se on sitten lopun yötä hinkata sen saman kolon seiniä, kun aamulla joudut kuitenkin jatkamaan? Pisto-nosto-ravistus tai perinteinen 10 sekuntia veltosta velttoon, tällä tapaa pääset nopeasti jatkamaan oleellista.
Tai sitten voi torjua vaikka kokonaan ja vedellä käteen niin voi toisella dokailla häiriöittätimppa kirjoitti:Sussa on asennetta, mä tykkään siitä! Nimenomaan tätä tässä hommassa haetaan: naisia ei väliin. Eli jos joku hameväki (joillekkin myös miespartneri) tulee väkisin tyrkyttämään tavaraansa, niin se on pikaiset tarjonnat ja sitten tämä alkoholin nautinta jatkuu.
hyder kirjoitti:Tai sitten voi torjua vaikka kokonaan ja vedellä käteen niin voi toisella dokailla häiriöittä
Tämä on totta, itse yritän tällä hetkellä kehittää aivojani kuuntelemalla YUP:ta. Vittu että on loistavat sanoitukset.timppa kirjoitti:BTW, Sabbath Iomin laulamana rokkaa. Dio tai Ozzy ei ole mitään verrattuna tähän. Vaikka aika perus-settiä jätkät vetääkin niin Iomin ääni sopii helvetin hyvin Sabbathiin
Näin kun kalsarikänniketjussa ollaan, olet oletettavasti valinnut parhaan mahdollisen hetken Martikaisen sanoituksiin tutustumiselle. Takuulla uppoaa.hyder kirjoitti:Tämä on totta, itse yritän tällä hetkellä kehittää aivojani kuuntelemalla YUP:ta. Vittu että on loistavat sanoitukset.
No juu. Itse vedän ainakin vielä antaumuksella, vaikken ole tähän ketjuun ilmoittautunutkaan. Minttuviinaa - eli "suuvettä" - tässä nautiskellaan.Jarner kirjoitti:Noniin, vitun amatöörit. Samantien ku kello löi kolme niin täällä alko hiljaisuus. Ei näin pojat!