Kalsarikänniketju

  • 5 290 526
  • 66 740

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Mikäs juttu se muuten oli se Seiska-lehden Nupe-lööppi, että pataan tuli ja vaimolle kans? Netissä on niin pieni kansikuva, mutta jotain osumaahan se siinä esittelee?
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HaudiHou!

Arvoitus teille: Mikä on EuroSport Viskiä?

Tää on kyllä hienoo, että pääsee korjailemaan näitä viestejä vähän niiku lennossa.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
hevosmiesten uutistoimistosta:

Nupen emäntä oli puhunut rumasti pokeille ja ne oli tönässy, sitte tuli Nupe ja haasto 3 pokea otteluun, ei pärjänny...
 
Viimeksi muokattu:

hyder

Jäsen
Shayne kirjoitti:
Mikäs juttu se muuten oli se Seiska-lehden Nupe-lööppi, että pataan tuli ja vaimolle kans? Netissä on niin pieni kansikuva, mutta jotain osumaahan se siinä esittelee?
Ässiin tuli varmaan taas joku neiti jolla on jotain vammoja jo heti kättelyssä.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
timppa kirjoitti:
Eli en kyllä helvetissä mee mitään Cosmoa mainitsemaan, kun joskus nukkumaan uskaltaudun.

Joo ei kannata jos oot jo niin kännissä, ettet jaksa koko yötä nussia!

timppa kirjoitti:
*edit* Shanye, toi toimis jos emäntä ois humalssa. Koosta se sen erottaa että puhutaanko aidosta vai lelusta. Kumpi on aito ja kumpi lelu..niin...
Kokeile ensin itse; jos se tärisee ja tutisee ihan holtittomasti pitäen harmonista ja lumouttavaa surinaa, niin se on hyvin todennäköisesti dildo.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Cosmo kirjoitti:
Joo ei kannata jos oot jo niin kännissä, ettet jaksa koko yötä nussia!

Tässävaiheessa suhdetta riittää se 2,5min itse aktiin. Loput on vain silmänlumetta ja pidättelyä.

Cosmo kirjoitti:
Kokeile ensin itse; jos se tärisee ja tutisee ihan holtittomasti pitäen harmonista ja lumouttavaa surinaa, niin se on hyvin todennäköisesti dildo.

Joo, tuota sinänsä tuon melkein sekoittaa sunnuntaiaamuun. Ainoa erotus on lumouttava surina. Meikäläinen kun ei sörise, minä örisen.

Niin, tuota mulla lopuu viinat kohta. Tai viinat ei lopu vaan juotavat viinat lopuu. Eli väkevää löytyy mutta lantrinkia ei ole. Noita hirmuväkeviä ei kaiketi kannata raakana juoda, ellei halua rokkenrool -konsertin solistiksi.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
timppa kirjoitti:
Noita hirmuväkeviä ei kaiketi kannata raakana juoda, ellei halua rokkenrool -konsertin solistiksi.

Ei tuossa ole mitään uutta, ainakaan täällä suunnassa. Vedellä vaan ja sokeria sekaan. Ei sitä maun takia edelleenkään...
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Tilannekatsaus

Eli kuinkas monta meitä on nyt täälä nauttimassa niistä oikeista kalsarikänneistä?

Mulla soi nyt Irvini ja ajatukset vain tässä perus humalassa!!
 
Viimeksi muokattu:

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
YksinLäpi kirjoitti:
Jokseenkin säälittävää "lainailla" itseään, mutta vastaushan on Famous Grouse FSW. Loistava talousviski!

Huoli pois, ei tossa ole mitään säälittävää, kunhan jutut on tollasia, että kukaan ei tajua niitä. Loistavaa!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
ScottStevens kirjoitti:
Eli kuinkas monta meitä on nyt täälä nauttimassa niistä oikeista kalsarikänneistä?

Joo, kyllä tähän linjaan taas ajauduttiin, vaikka piti ottaa vain ihan pari lasillista punaviiniä. Itseasiassa nyt kun tarkalleen mietin, olen istunut kello 19 asti tässä koneella ja välillä vain käynyt tankilla tai tyhjennyksellä. Noh, ihan sama.

Se on käytännössä satavarma (copyrighy bb Olli), että jos mä kirjotan jatkoaikaan pe/la, niin ei mua baarissa näy ja hopsansulaa, eli päinvastoin. Tämä on todettu ja koettu fakta.

Jarner kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään uutta, ainakaan täällä suunnassa. Vedellä vaan ja sokeria sekaan. Ei sitä maun takia edelleenkään...


Joo, no jäi tuolta kaapista vanilinjavotkaa kätöseen ja kokista siihen. Eli vähän niinku vanilijakolaa. Jotenkin musta tuntuu että ruumis kiittää taas aamulla. Varsinkin kun pitäisi kempata ja lähteä emännän kanssa liikenteeseen kohti kauppoja. Ja sillä ei ole korttia, että näin...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jotain muuta kirjoitti:
Pillun ja pohjien ottajat, älkää vaivautuko!
Mitä vikaa pillussa on? Ei käsittääkseni häiriköi kalsarikännien periaatetta, jos jostakin nyt sitten sattuu joku naikkonen hyppäämään (tekniikanpojille tiedoksi, kyllä, nainen siis tarttuu nilkoistaan) letkusi päälle.

Täälläkin kalsarit päässä.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Mikähän siinä on muuten, että blandikset on aina loppu, mutta viinat ei. Ei, väärä vastaus! En tee liian laimeita kuppeja, mutta ehkä mää oon tyhmä!? Siinä ei oo tosin mitään uutta, mutta jos edes joskus tajuis ostaa sitä blandista silleen että siitä riittäis.
Onneks toi Chivals Regal ei vaadi mitään blandiksia, eli homma on hanskassa ja hanskat hukassa.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Mitä vikaa pillussa on? Ei käsittääkseni häiriköi kalsarikännien periaatetta, jos jostakin nyt sitten sattuu joku naikkonen hyppäämään (tekniikanpojille tiedoksi, kyllä, nainen siis tarttuu nilkoistaan) letkusi päälle.

Täälläkin kalsarit päässä.

Tääläpäin on ainakin totuttu siihen että kun on kalsaripäivä niin emäntä tietää sen, eikä rupea tyrkyttämään!!!
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Mitä vikaa pillussa on? Ei käsittääkseni häiriköi kalsarikännien periaatetta, jos jostakin nyt sitten sattuu joku naikkonen hyppäämään (tekniikanpojille tiedoksi, kyllä, nainen siis tarttuu nilkoistaan) letkusi päälle.

Täälläkin kalsarit päässä.

Niin, ei tieten kalsarikännäily estä nussimista, eikä nussiminen kalsarikännäilyä, viinaa voi juoda vaikka naisen jalkojen välistä jos haluaa brassailla... itse häivyn vähin äänin tästä ketjusta koska en tee mitään noista asioista. Vaan olen töissä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
ScottStevens kirjoitti:
Tääläpäin on ainakin totuttu siihen että kun on kalsaripäivä niin emäntä tietää sen, eikä rupea tyrkyttämään!!!
No mikä pakko se on sitten lopun yötä hinkata sen saman kolon seiniä, kun aamulla joudut kuitenkin jatkamaan? Pisto-nosto-ravistus tai perinteinen 10 sekuntia veltosta velttoon, tällä tapaa pääset nopeasti jatkamaan oleellista.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
No mikä pakko se on sitten lopun yötä hinkata sen saman kolon seiniä, kun aamulla joudut kuitenkin jatkamaan? Pisto-nosto-ravistus tai perinteinen 10 sekuntia veltosta velttoon, tällä tapaa pääset nopeasti jatkamaan oleellista.

Sussa on asennetta, mä tykkään siitä! Nimenomaan tätä tässä hommassa haetaan: naisia ei väliin. Eli jos joku hameväki (joillekkin myös miespartneri) tulee väkisin tyrkyttämään tavaraansa, niin se on pikaiset tarjonnat ja sitten tämä alkoholin nautinta jatkuu.
 

hyder

Jäsen
timppa kirjoitti:
Sussa on asennetta, mä tykkään siitä! Nimenomaan tätä tässä hommassa haetaan: naisia ei väliin. Eli jos joku hameväki (joillekkin myös miespartneri) tulee väkisin tyrkyttämään tavaraansa, niin se on pikaiset tarjonnat ja sitten tämä alkoholin nautinta jatkuu.
Tai sitten voi torjua vaikka kokonaan ja vedellä käteen niin voi toisella dokailla häiriöittä
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
hyder kirjoitti:
Tai sitten voi torjua vaikka kokonaan ja vedellä käteen niin voi toisella dokailla häiriöittä

Amatöörien hommaa. Juoma läikkyy. Vai onko tätä tilannetta varten kehitetty ne kannelliset kupit?

BTW, Sabbath Iomin laulamana rokkaa. Dio tai Ozzy ei ole mitään verrattuna tähän. Vaikka aika perus-settiä jätkät vetääkin niin Iomin ääni sopii helvetin hyvin Sabbathiin. Pientä rosoisuutta, kuten Lukatherilla Totossa, ja meikäläinen on myyty.
 

hyder

Jäsen
timppa kirjoitti:
BTW, Sabbath Iomin laulamana rokkaa. Dio tai Ozzy ei ole mitään verrattuna tähän. Vaikka aika perus-settiä jätkät vetääkin niin Iomin ääni sopii helvetin hyvin Sabbathiin
Tämä on totta, itse yritän tällä hetkellä kehittää aivojani kuuntelemalla YUP:ta. Vittu että on loistavat sanoitukset.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
hyder kirjoitti:
Tämä on totta, itse yritän tällä hetkellä kehittää aivojani kuuntelemalla YUP:ta. Vittu että on loistavat sanoitukset.
Näin kun kalsarikänniketjussa ollaan, olet oletettavasti valinnut parhaan mahdollisen hetken Martikaisen sanoituksiin tutustumiselle. Takuulla uppoaa.

Itselläni soi päässä.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tais koko lauma sammua tai jotain koska koko kansa hiljeni lähes yhtäaikaa.

Eikait no ei sitä tässä haettu. Koska kuitenkin kohta joku taas huuteloo että voi sitä muutakin tehdä kun dokata ja kynäillä (skriivata) jatkiksen ketjuihin.

Kysyn vaan näin elämää hallitsemattomana noobina, että mitä se muu on? Itse ajattelin kohta mennä nukkumaan. Ihan siksi että huomenna voi ajaa autoa ja jatkaa ryppäystä sen jälkeen.*

*Jotenkin luulen että rakas avovaimoni ei ymmärrä minua, jos huomenna otan parit pienet tömpsyt ihan vaan bakteerien torjuntaan.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Noniin, vitun amatöörit. Samantien ku kello löi kolme niin täällä alko hiljaisuus. Ei näin pojat!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jarner kirjoitti:
Noniin, vitun amatöörit. Samantien ku kello löi kolme niin täällä alko hiljaisuus. Ei näin pojat!
No juu. Itse vedän ainakin vielä antaumuksella, vaikken ole tähän ketjuun ilmoittautunutkaan. Minttuviinaa - eli "suuvettä" - tässä nautiskellaan.

Huomenna pitäisi baariin asti päästä. Ja suunnitelmissa olisi, että päällä olisi Valkoinen intiaani -t-paita kuninkaan itsensä nimikirjoituksella varustettuna :). Saas nähdä onko pokkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös