Metsamaasiikaan pistät spriteä tai vastaavaa niin ollaan taas "pelissä mukana"Benny kirjoitti:Viski loppu, rommi loppu. Jäljellä vain metsmaasikaa. Näillä mennään...kohta nukkumaan...
Benny
HangoverFairy kirjoitti:Metsamaasiikaan pistät spriteä tai vastaavaa niin ollaan taas "pelissä mukana"
Benny kirjoitti:Raakana suoleen.
Benny
Kyllä! Kesällä varsinkin maistuu! Hinta/laatu suhde kalsarikännääjien hyväksi.Jokipoika kirjoitti:Onko täällä siiderin lipittäjiä? SWING -merkkinen siideri kaikessa 8% potkuisuudessan on aika hyvää ja näyttää tehoavan suhteellisen hyvin. Vajaa 4 eskoo per pullo (0.75).
Juuri näin...halpaa kuin roska ja vieläpä erittäin hyvää.HangoverFairy kirjoitti:Kyllä! Kesällä varsinkin maistuu! Hinta/laatu suhde kalsarikännääjien hyväksi.
Shayne kirjoitti:(P.S. Mahdolliset osanotot pyydetään ohjaamaan hunajankasvatukseen Suonenjoelle)
Arvon Hartwall, kaikki kunnia tuotteillesi, mutta broidinkorkkaaminen ei auttanut asiaa yhtään. Ainakaan minun kannaltani.bozik kirjoitti:T, James Hartwall
No mä olen näillä näkymin tossa noin puoli kahden-kolkytviisvaillekolmen välillä siinä Engelin aukion kupeessa. Joten ohjaa ne sinne.Cosmo kirjoitti:Kysyin punapukuiselta lenkkeilijältä, käski soittamaan numeroon 2. Mihin ohjataan suihinotot?
Shayne kirjoitti:No mä olen näillä näkymin tossa noin puoli kahden-kolkytviisvaillekolmen välillä siinä Engelin aukion kupeessa. Joten ohjaa ne sinne.
JuVii kirjoitti:Nyt katselen Hartin sotaa kolmoselta. Vaikuttaa ihan hyvältä leffalta.
Shayne kirjoitti:Sisaria tässä maistellut kyllä, ne kun ovat jo tottuneet siihen, että niitä aina imeskelen. Se tuntuu hyvälle, ikäänkuin korvikkeelta.
timppa kirjoitti:Kun otetaan nämä lauseet irti koko litanjasta, niin saadaan aika irvokas ja irstas sukununnuka aikaan.
#55 kirjoitti:Metallicaa ja olutta.
Mitäpä sitä mies muuta tarvitsee.
Eikun töihin.Cosmo kirjoitti:Himaan menossa?
Usein mun on vaikea tajuta sua, mutta tän mä tiedän!!! Myöskin tyhjiin käytetyn stendarin rullanpyöritysyritykset wc-kopissa kuuluvat tähän äänimaailmaan.Cosmo kirjoitti:Mintun kolahtelua klinkkereille?
Kiinni veti. Mä ajattelin kaasutella tota lenkkipolkua pitkin, ei siellä luulis mitään ratsioita olevan?Cosmo kirjoitti:Huomenna pommit? Kumpi peittää pidempään, oisko skaba?
Mun mielestä on aika mautonta spoilata koko kristinusko täällä julkisesti. On kuitenkin varmaan jengiä, jotka haluavat lukea sen raamatun omaan tahtiin loppuun asti jännityksen säilyttäen.Cosmo kirjoitti:Mies oli lennonjohtaja ja kävi töissä. Kaikki meni hyvin kunnes kusi raskaustesiin kaksi viivaa ja meni neuvolaan, jossa puhallus ja pakkoabortin jälkeen putkaan viikoksi.
Jarner kirjoitti:Tussu on ihan jees sillon tällön?