Kalsarikänniketju

  • 5 249 010
  • 66 712

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
hyder kirjoitti:
Tai sitten voi torjua vaikka kokonaan ja vedellä käteen niin voi toisella dokailla häiriöittä

Amatöörien hommaa. Juoma läikkyy. Vai onko tätä tilannetta varten kehitetty ne kannelliset kupit?

BTW, Sabbath Iomin laulamana rokkaa. Dio tai Ozzy ei ole mitään verrattuna tähän. Vaikka aika perus-settiä jätkät vetääkin niin Iomin ääni sopii helvetin hyvin Sabbathiin. Pientä rosoisuutta, kuten Lukatherilla Totossa, ja meikäläinen on myyty.
 

hyder

Jäsen
timppa kirjoitti:
BTW, Sabbath Iomin laulamana rokkaa. Dio tai Ozzy ei ole mitään verrattuna tähän. Vaikka aika perus-settiä jätkät vetääkin niin Iomin ääni sopii helvetin hyvin Sabbathiin
Tämä on totta, itse yritän tällä hetkellä kehittää aivojani kuuntelemalla YUP:ta. Vittu että on loistavat sanoitukset.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
hyder kirjoitti:
Tämä on totta, itse yritän tällä hetkellä kehittää aivojani kuuntelemalla YUP:ta. Vittu että on loistavat sanoitukset.
Näin kun kalsarikänniketjussa ollaan, olet oletettavasti valinnut parhaan mahdollisen hetken Martikaisen sanoituksiin tutustumiselle. Takuulla uppoaa.

Itselläni soi päässä.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tais koko lauma sammua tai jotain koska koko kansa hiljeni lähes yhtäaikaa.

Eikait no ei sitä tässä haettu. Koska kuitenkin kohta joku taas huuteloo että voi sitä muutakin tehdä kun dokata ja kynäillä (skriivata) jatkiksen ketjuihin.

Kysyn vaan näin elämää hallitsemattomana noobina, että mitä se muu on? Itse ajattelin kohta mennä nukkumaan. Ihan siksi että huomenna voi ajaa autoa ja jatkaa ryppäystä sen jälkeen.*

*Jotenkin luulen että rakas avovaimoni ei ymmärrä minua, jos huomenna otan parit pienet tömpsyt ihan vaan bakteerien torjuntaan.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Noniin, vitun amatöörit. Samantien ku kello löi kolme niin täällä alko hiljaisuus. Ei näin pojat!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jarner kirjoitti:
Noniin, vitun amatöörit. Samantien ku kello löi kolme niin täällä alko hiljaisuus. Ei näin pojat!
No juu. Itse vedän ainakin vielä antaumuksella, vaikken ole tähän ketjuun ilmoittautunutkaan. Minttuviinaa - eli "suuvettä" - tässä nautiskellaan.

Huomenna pitäisi baariin asti päästä. Ja suunnitelmissa olisi, että päällä olisi Valkoinen intiaani -t-paita kuninkaan itsensä nimikirjoituksella varustettuna :). Saas nähdä onko pokkaa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Blackie kirjoitti:
Ja suunnitelmissa olisi, että päällä olisi Valkoinen intiaani -t-paita kuninkaan itsensä nimikirjoituksella varustettuna :). Saas nähdä onko pokkaa.

Tästä tulikin mieleeni. Olisikohan "piparia ja pikkusuolaista" -teksti liian raju t-paidan etupuolelle tekstiksi ns. baaripaidaksi? On nääs ollut vähän suunnitelmissa tuollainen teksti yhteen tiettyyn paitaan, jota tulisi käytettyä n. 1-2krt vuodessa..
 

tabu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
Huomenna pitäisi baariin asti päästä. Ja suunnitelmissa olisi, että päällä olisi Valkoinen intiaani -t-paita kuninkaan itsensä nimikirjoituksella varustettuna :). Saas nähdä onko pokkaa.

Jaa, no itse meinasin mennä huomenna Hämeenlinnan yöelämään HIFK- pipo päässä. Ja pokkaa kyllä on.

Ja kuittia tulee. Kippis!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
cyclone kirjoitti:
Amatöörit ne nukkuu näin alkuillasta!

Tuossa on miehen puhetta!
Kahvi-sikari-viski -yhdistelmä oli erittäin toimiva tähän aikaan "alkuillasta", eli homma jatkukoon hamaan loppuun asti. (=Joka on tod.näk. ensi viikon sunnuntai)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
timppa kirjoitti:
Kysyn vaan näin elämää hallitsemattomana noobina, että mitä se muu on?
Elämää liikaa nähneenä, sanon että se muu on turhaa. Pysyttäydy olennaisessa, äläkä hötkyile. Jos hötkyilet, sinusta tulee tuollainen pallero kuin Blackiesta. Ei hyvä.

Niin, kysyivät notta mitä tekevät... änäriä telkusta ja olutta tölkistä. Sitähän tässä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä tällaiset kalsarikännäilyt kummasti vaikuttaa viestimäärään/päivä :).

Pitää muistaa ottaa burana ennen nukkumaanmenoa, jotta huomenna ei ihan kauhee olo olisi. Jäänyt tällä kaudella pari Ässien lauantai-kotimatsia väliin oksentelun yms. krapulameiningin takia. No, huomenna ei ole kotipeliä, mutta mutta muuten vaan haluaisi olla hyvässä kondiksessa.
 

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Blackie kirjoitti:
Pitää muistaa ottaa burana ennen nukkumaanmenoa, jotta huomenna ei ihan kauhee olo olisi. Jäänyt tällä kaudella pari Ässien lauantai-kotimatsia väliin oksentelun yms. krapulameiningin takia. No, huomenna ei ole kotipeliä, mutta mutta muuten vaan haluaisi olla hyvässä kondiksessa.

Jos kaapista löytyy, niin suosittelen ottamaan beroccaa/vastaava kyytipojaksi. Omien empiiristen tutkimusteni pohjalta olen todennut ne toimivaksi ehkäisykeinoksi krapulan terävintä piikkiä vastaan.

Ja ketjun aiheeseen: aina vain ja etenevässä määrin
 
Viimeksi muokattu:

tabu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
Jäänyt tällä kaudella pari Ässien lauantai-kotimatsia väliin oksentelun yms. krapulameiningin takia. No, huomenna ei ole kotipeliä, mutta mutta muuten vaan haluaisi olla hyvässä kondiksessa.

Höpö höpö!

Noi on ihan lasten ja naisten tauteja moiset. Sillä se lähtee millä on tullutkin. Ja jos ei lähde, sitten pitää vaan kärvistellä.

Jos sitä leijonaa vielä..
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
cyclone kirjoitti:
Jos kaapista löytyy, niin suosittelen ottamaan beroccaa/vastaava kyytipojaksi. Omien empiiristen tutkimusteni pohjalta olen todennut ne toimivaksi ehkäisykeinoksi krapulan terävintä piikkiä vastaan.
Kuin myös riittävä veden nauttiminen alkoholiannosten välillä. Toimiva ratkaisu tuokin.

Buranaa, Beroccaa ja vettä vinettojen välissä. Jos siitä heräisi krapulattomana... mitä helvetin järkeä olisi edes juoda enää? Eikä krapula ole osa kauppaa kuitenkin? Kiekkotermein, taklattavan vastuu...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hmm, Shayne näköjään jo nukkumassa. Nyt ei ole kaikki kunnossa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jotkut täällä koittaa olla järkeviä ja syödä vitamiineja ja kaikkea. Kivoja ne on, alkaa beellä, mutta tätä beetä te taidatte oikeasti kaivata.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
cyclone kirjoitti:
Muita hereillä?
Kylkyl. Minulla soi Judas Priestin Love Bites tällä hetkellä. Kai sitä joutuu viimeistään kuudelta menemään nukkumaan, kun huomenna on vähän kaikenlaista jutskaa.

Porin Alkosta oli muuten puolen litran salmaripullot loppuneet, kun kävin siellä eilen ostoksilla. Jotain kusisia 0,33 litran lasipulloja oli kyllä hyllyissä. Ei kelvannut mulle.

Edit: Nimenomaan siitä Anttilan lähellä olevasta Alkosta oli loppunut.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
cyclone kirjoitti:
Huomenna uudestaan?
Eiköhän tässä ketjussa huomennakin ole vilinää :). Itse joudun kyllä menemään baariin.
 

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Ja taas mennään: sauna lämpiämässä, kaljaa kylmässä, hyvää musiikkia ja pokeria. Hyvä ilta tiedossa. Niin, ja kalsarit jalassa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Sauna lämpee täälläkin ja muutamat kaljat pitää kaataa sielläki kurkusta alas.

Sitten voisi piipahtaa kaupungilla hakemassa parit böönät messiin niin ilta saa hyvän alun, voidaa sitten naikkosten kanssa vaikkapa istua pelkissä boksereissa (olen ystävällinen ja lainaan) täällä, jos liian isot bokserit haittaa heitä niin voivat he jättää ne pois.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kyllä vain.
Siideri- & valkoviinilinjalla. Palefacen Hellsinki Freezes Over soi Winampissa. Muijakin hiljaa olohuoneessa. Parasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös