Kalsarikänniketju

  • 5 208 346
  • 66 643

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HangoverFairy kirjoitti:
PS. Pakko oli laittaa puhtaat kalsarit jalkaan ku vanhat haisivat niin pirun pahalle.
Ihan OK, jos et käy suihkussa ja laitat vanhat puhtaiden sekaan kiertoon...

Ei jesus, nyt minä taas tiedän mikä on lisääntymisen jälkeen varmasti ihmisen suurin nautinto. Kämppä siivottu viimeisen päälle, pyykit pesty, paidat silitetty, puhtaat lakanat, sänki ajeluun, ukko suihkuun, hamppupesu suihkussa ja sieltä sitten joko baariin ja/tai niitä lakanoita halaamaan.

Nyt voi jo hyvällä omalla tunnolla sanoa, että kalsareissa on voimaa !!! Kaikki nuo kalsareissa. (vika pyykkikone tosin huijasin, ilman kalsareita mutta kylpytakissa)
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Mukaan joukkoon. Appiukolla pari rommikossua ja nyt olvin 0.5 päälle. Pohjustellaan huomista juhlaa kun pääsee kaanien pelin katsomaan aitiosta juomien kera.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Perkele... No mikä ettei.

Idolsia tuli katseltua, hetki sitten uuniin tuli laitettua tuli ja kohta voisi saunankin laittaa päälle.

Kurkoa tässä maistellaan ja välillä otetaan vähän jotain terävämpää väliin. Hyvää duunia. -b
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
KATOAMISILMOITUS!

Puolen litran olutpullo, etiketti komia kuin kossupullossa, tähkät ja kaikki paitsi että keltapohjainen tämä yksilö. Korkinkuoretkin saakeli sentään kullankeltaista foliota ja kaikkea. Katoamisajankohta vuodenvaihde 2006-2007. Nähty viimeksi markettien juomaosastolla, heti siinä vieressä velvettien ja mitä helvettejä niitä nyt on. Hintaplakaatit edelleen paikoillaan, omaisten pyynnöstä.

Löytöpalkkio ovh 1,89 per pullo + kierros paikallisessa.

Vihjeitä kaipaa (ilmeisesti) ainoa lähiomainen.

(P.S. Mahdolliset osanotot pyydetään ohjaamaan hunajankasvatukseen Suonenjoelle)

edit: miksi kirjoittaisin olut-pullo? Miksì? MIKSI!! VASTAA!!!
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Shayne kirjoitti:
edit: miksi kirjoittaisin olut-pullo? Miksì? MIKSI!! VASTAA!!!
Olet aikasi surrut. Ota huntu pois huikan tieltä ja korkkaa tuon broidi. Näin haluaisi tuo kadonnut olut, se olisi sun puolella.

T, James Hartwall
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin. Lupasin ilmoitella olostani myöhemmin ja tässähän sitä *hik* nyt sitten ollaan. Kauniimpi puolisko meni nukkumaan ja itse tulin tänne notkumaan.

En tiedä tämän toiminnan järjellisyydestä mutta kyllä se oivaa vastapainoa on.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oluet loppu,tarvii ottaa pari tiukkaa. Parempi puolisko tulossa huomenna kylään joten virkeänä (vireänä) tarvii olla! Yksi kappale kytkinlevyjä uunissa ja näillä mennään. Palataan tonne toiseen ketjuun huomenna, johon nimimerkkinikin viittaa...
 

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
Viski loppu, rommi loppu. Jäljellä vain metsmaasikaa. Näillä mennään...kohta nukkumaan...

Benny
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Benny kirjoitti:
Viski loppu, rommi loppu. Jäljellä vain metsmaasikaa. Näillä mennään...kohta nukkumaan...

Benny
Metsamaasiikaan pistät spriteä tai vastaavaa niin ollaan taas "pelissä mukana"
 

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
HangoverFairy kirjoitti:
Metsamaasiikaan pistät spriteä tai vastaavaa niin ollaan taas "pelissä mukana"

Tässä vaiheessa peli on ns. menetetty, miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä. Raakana suoleen.

Benny

EDIT: Takana oli vielä Camparia. Heihei metsmaasika! Nyt putoo hyvin. Mp3 soittimesta tulee psykedeelistä shufflea: Wigwamia, Nylon Beatia, Iron Maidenia, Popedaa, Black Sabbathia, Pohjannaulaa, Amorphista, Nypyköitä, Paradise Lostia ja nyt Miljoonasadetta. Vapise Radio Rock!!!!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Metsämaasika on niin mietoa tavaraa että se kyllä menee ihan ilman lantraustakin. On vaan niin helvetin makeaa että.

Itse juon tänään vaan ihan tämän punaviinilasillisen..no pullon..no niinno.
 

Jokipoika

Jäsen
Onko täällä siiderin lipittäjiä? SWING -merkkinen siideri kaikessa 8% potkuisuudessan on aika hyvää ja näyttää tehoavan suhteellisen hyvin. Vajaa 4 eskoo per pullo (0.75).
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jokipoika kirjoitti:
Onko täällä siiderin lipittäjiä? SWING -merkkinen siideri kaikessa 8% potkuisuudessan on aika hyvää ja näyttää tehoavan suhteellisen hyvin. Vajaa 4 eskoo per pullo (0.75).
Kyllä! Kesällä varsinkin maistuu! Hinta/laatu suhde kalsarikännääjien hyväksi.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
(P.S. Mahdolliset osanotot pyydetään ohjaamaan hunajankasvatukseen Suonenjoelle)

Kysyin punapukuiselta lenkkeilijältä, käski soittamaan numeroon 2. Mihin ohjataan suihinotot?
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Noh, mikäs tässä. Kauniinpi osapuoli meni nukkumaan ja nyt youtube-surffailua skumpan siemailun kera hektisen duuniviikon jälkeen. Kohta täytyy varmaan käydä tsekkaamassa löytyykö baarikaapista jotain terävää tähän myöhenevään iltaan... No kyllähän sieltä löytyy!

Hyviä kalsareita itse kullekin säädylle!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
bozik kirjoitti:
T, James Hartwall
Arvon Hartwall, kaikki kunnia tuotteillesi, mutta broidinkorkkaaminen ei auttanut asiaa yhtään. Ainakaan minun kannaltani.

Sisaria tässä maistellut kyllä, ne kun ovat jo tottuneet siihen, että niitä aina imeskelen. Se tuntuu hyvälle, ikäänkuin korvikkeelta.

Hartwallin alkoholituotteet ovat kyllä vähän siiosoo, en niitä edes huomenna siellä Golden Starissa juo, kun sinne tulisin tai sitten en juo enkä tule paitsi vaan jotain chymosta jos minttua juon ja tulisin tai ehkä sitten omia joisin.

Mitä nyt sitä karjalaa litkisin kuitenkin litratolkulla.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Kysyin punapukuiselta lenkkeilijältä, käski soittamaan numeroon 2. Mihin ohjataan suihinotot?
No mä olen näillä näkymin tossa noin puoli kahden-kolkytviisvaillekolmen välillä siinä Engelin aukion kupeessa. Joten ohjaa ne sinne.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Ymmärrän Hokkasen Ollia ihan täysin kun täsä on ny toi noi.. Puoltoista litraa menny kokista ton viinan seassa. Sellanen närästys, että ei oo ennen nähty.
Joku on juonu mun salmarit, mut onneks on Brandya jälellä.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
18 tölkkiä Alkon tuotteita, joista 10 jo naamaan hurahtanut..mikäs se tässä pokeria pelatessa.

Kippis!
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
No mä olen näillä näkymin tossa noin puoli kahden-kolkytviisvaillekolmen välillä siinä Engelin aukion kupeessa. Joten ohjaa ne sinne.

Himaan menossa? Oikein. Ei sitä säkit täynnä, joutuu panemaan omia muuten. Mitä täältä kuuluu, Mintun kolahtelua klinkkereille? Huomenna pommit? Kumpi peittää pidempään, oisko skaba? Guinness kertoo sala-apinoiden ennätykseksi 3 kuukautta ja neljä päivää. Mies oli lennonjohtaja ja kävi töissä. Kaikki meni hyvin kunnes kusi raskaustesiin kaksi viivaa ja meni neuvolaan, jossa puhallus ja pakkoabortin jälkeen putkaan viikoksi.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tuli saunottua oikein pidemmän kaavan mukaan. Oikea heppu meni Idolseistakin jatkoon. Nyt katselen Hartin sotaa kolmoselta. Vaikuttaa ihan hyvältä leffalta.

Kai tämä kalsarointi saa jatkua tässä pitkin iltaa, huomenna kun ainoa meno on limuhallissa käyminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös