Kalsarikänniketju

  • 5 219 064
  • 66 665

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tästähän on kehkeytymässä taas melkoinen kalsarikänni-saaga, vaikkakin kellonaika poikkeaa ehkä normaali-immeisten touhuista. Mutta kun savolaisen kanssa ollaan tekemisissä, niin kaikki lasketaan. Jos vielä ensi kesänä saisi 16-vuotiasta, niin kaikki olisi hyvin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tästähän on kehkeytymässä taas melkoinen kalsarikänni-saaga, vaikkakin kellonaika poikkeaa ehkä normaali-immeisten touhuista. Mutta kun savolaisen kanssa ollaan tekemisissä, niin kaikki lasketaan. Jos vielä ensi kesänä saisi 16-vuotiasta, niin kaikki olisi hyvin.

Nyt alan ymmärtää, miksi täällä pyörii kaikennäköisisiä viipottajia.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt alan ymmärtää, miksi täällä pyörii kaikennäköisisiä viipottajia.

YLE on tiettävästi tekemässä uutta perheohjelmaa nimeltään "Me viipottajat", Esitysaika sunnuntaisin klo 07.00-siihen asti kuin viipottajia huvittaa. Reaaliaikainen lähetys luettavissa Jatkoajan keskustelupalstalta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
YLE on tiettävästi tekemässä uutta perheohjelmaa nimeltään "Me viipottajat", Esitysaika sunnuntaisin klo 07.00-siihen asti kuin viipottajia huvittaa. Reaaliaikainen lähetys luettavissa Jatkoajan keskustelupalstalta.

Idea on loistava, mutta meillä ei vain nyt ole aikaa tuolle.

Blue J on vaan loistava hahmo. Hyvä, ettei ikävä tule. No nyt alakaa jo tulla.

Heti olisin ollut itse seuraamassa nekst muuvia.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kiitoksia Tiuke, mutta hyi helvetti mitä paskaa tämmöinen Olvin lonkero on. Jostakin syystä kaapissani oli sellainen(minä en ole sitä ostanut).
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ota vain Olvin olutta. Luulen, että siinä on paras olut. :)

Ei se parasta ole. Mutta kyllä tämän lonkeron nyt pois tuhoan, kun kerran avasin. Mikähän vittu sitä yhtä sankaria vaivasi kun marssi tänne perjantaina ja tunki tuollaista paskaa jääkaappiini, eikä edes itse juonut. Tai sitten jamppa oli kaukaa viisas.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei se parasta ole. Mutta kyllä tämän lonkeron nyt pois tuhoan, kun kerran avasin. Mikähän vittu sitä yhtä sankaria vaivasi kun marssi tänne perjantaina ja tunki tuollaista paskaa jääkaappiini, eikä edes itse juonut. Tai sitten jamppa oli kaukaa viisas.

Se on tuo jälkimmäinen, eli kaukaa viisas. Ehkä jopa liian.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tiuke vetää jotain hämärää juttua, mutta meikäläisellä kaikki selkenee koko ajan, kun palasin takaisin viskin juontiin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tulihan tuota zetaa jo vedeltyä ihan kylliksi. Nyt on semmoinen sopivasti graavisuolattu olo, miltei marinoitu. Ajelen kuin sateen jälkeen hiekkatiellä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Musiikkimakusi ei ole täysin minun makuuni, mutta aamu on vielä nuori, talitiaiset tippuvat lähelläni puista ja Milla Magia menettää taikavoimansa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Musiikkimakusi ei ole täysin minun makuuni, mutta aamu on vielä nuori, talitiaiset tippuvat lähelläni puista ja Milla Magia menettää taikavoimansa.

Minä oikeestaan tykkään siitä, että et ihan samasta pidä kuin minä. Raja vedeltiin tähän. Ehkä tämä on ok. Milla Magiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös