Kalsarikänniketju

  • 5 219 064
  • 66 665

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laphalainen Jouni tuli etelään ja löysi naisen. Kolme päivää putkeen naista painettuaan Jouni tokaisi: "Nho nhyt me ei nähdä sithen phariin phäivään". Nainen tähän, että: "Lähdetkö niitä poroja hoitamaan lappiin"?. Jouni siihen: "Enh vhaan vhedän shinnuu thakkaapäin".
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Täällähän sitä jälleen ollaan. Tai olen ollut jo useamman tunnin, mutta nyt jaksan itsestäni jotain ilmoittaa. Hiljenee meno pikku hiljaa, mutta jos pari tuntia vielä jaksaisi!
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kukkuluuruu, täällähän sitä ja tais jo Aamulehtikin tulla kolahtaa. Vaan hyvää musiikkia ja juotavaa riittää. Ei tässä vielä tartte nukkumaan mennä. Kellokin vasta meinaa kilkattaa 03.00.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joo ei sitä nukkumaan vielä mennä. Hyvää musaa ja juomaa on, niin mikäs tässä. Jumiikos teillä muilla jatkoaika? Viimeiset hetket ainakin minulla jumittanut, muu netti toimii normaalisti kyllä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaikennäkösiä viipottajia sitä päästetäänkin valloilleen. Voi tämä tästä vielä hyväksi kääntyä kaikesta huolimatta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nykyajan madonnat savon miestä hyppyyttävät. Mikäs siinä, makunsa kullakin. Ei kerta homoksi tee, mutta viski tekee kyllä miehestä juopon.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Savolaisten solvaaminen aamuseitsemältä on ihmisen elämän parasta aikaa. Mutta minä rupean tästä lähin pelaamaan tulosvetoa ammatikseni. Osumatarkkuus on jo epätodellista luokkaa parhaillaan, joskin viimeisin veto oli puhdasta kännituuria.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Savolaisten solvaaminen aamuseitsemältä on ihmisen elämän parasta aikaa. Mutta minä rupean tästä lähin pelaamaan tulosvetoa ammatikseni. Osumatarkkuus on jo epätodellista luokkaa parhaillaan, joskin viimeisin veto oli puhdasta kännituuria.

Savolaisten solvaaminen ei kannnata koskaan, varsinkaan aamulla. Mutta Hervannasta pukkaa vain huippumiestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös