Kaikennäkösiä viipottajia sitä päästetäänkin valloilleen. Voi tämä tästä vielä hyväksi kääntyä kaikesta huolimatta.
Sanos muuta. Mullakin on tuoretta viskiä lasissa hyppelemässä. Kyllä tämä tästä.
Renttuna vaan, niin hetki renttuillaan. Oma tais jo mennä.
Sanos muuta. Mullakin on tuoretta viskiä lasissa hyppelemässä. Kyllä tämä tästä.
Savolaisten solvaaminen aamuseitsemältä on ihmisen elämän parasta aikaa. Mutta minä rupean tästä lähin pelaamaan tulosvetoa ammatikseni. Osumatarkkuus on jo epätodellista luokkaa parhaillaan, joskin viimeisin veto oli puhdasta kännituuria.
Savolaisten solvaaminen ei kannnata koskaan, varsinkaan aamulla. Mutta Hervannasta pukkaa vain huippumiestä.
Aika kylmästi otit kantaa savolaisten mieltymyksiin. Ehkä tuo jääkylmäkylpy lämmittää :)
Rohkenen väittää molempiin vastaan. Minulla on siihen oikeus ja velvollisuus, olen vastuuntuntoinen kansalainen, vaikka en ajelekaan säärikarvojani.
Mihin kylpyyn minua nyt ollaan viemässä? En mene. Perkele. Jökötän tässä kuin tatti.
Tuleva "ex-vaimoni" sitten menehtyi tänään draagisesti. Olihan me tunnettu jo yli 10 vuotta. Itkulle ei löydy loppua, onneks pussikaljaa löytyy.
Naisen muistolle, meidän biisi vuodelta 1998:
Stratovarius - 4000 Rainy Nights (live)
Tästähän on kehkeytymässä taas melkoinen kalsarikänni-saaga, vaikkakin kellonaika poikkeaa ehkä normaali-immeisten touhuista. Mutta kun savolaisen kanssa ollaan tekemisissä, niin kaikki lasketaan. Jos vielä ensi kesänä saisi 16-vuotiasta, niin kaikki olisi hyvin.
Nyt alan ymmärtää, miksi täällä pyörii kaikennäköisisiä viipottajia.