Kuka ties UrpisJutta vetäytyy takavasemmalle ja perustaa nimeään kantavan alusvaatemerkin miehille.
Kyllä niitä Anttilassa jo myydään, ei tarvitse kuin nimi vaihtaa. Tosin en minä kyllä tahtoisi, että Jutta olisi jatkuvasti haarovälissä.
Mitäs hompit? Onks teillä täällä naisii?
Ei o. Tai on mulla ehkä, mutten ole varma. Onkos sulla?QUOTE=cosmic_rodeo;3372655]Ei o. Tai on mulla ehkä, mutten ole varma. Onkos sulla?
Helvetti sentään. Matsia katsellessa kiinnittyi huomio KalPan numeroon kahdeksantoista. Jamppa on savolainen ja sukunimeltään Pakarinen!
Ei, mutta serkkuni on basisti.
Soittaako se neli- vai viisikielistä? Sormilla vai plektralla?
Se soittaa mitä vaan millä vaan. Kuulemma vaikka ilman paitaa.
Tästä voi ihmetellä millä soittaa ja miten. Rumahan tuo on, kuten suvussamme kaikki.
Se on tuo jolla on häpykarvoja naamassa.
On nuo kummia nuo bassosoolot. Aina rupeaa naurattamaan, kun semmoisia seuraa. Paras soitin on paras soitin!
Ainahan rokkarit ilman paitaa vetää, mutta kuka soittais ilman housuja.
Kehotan muuten kaikkia harvemmin täällä nähtyjä nimimerkkejä rohkeasti vaan heittämään mitä kummallisempaa paskaa sekaan, eikä vain ilmoittautumaan. Täällä saa jyllätä kuka vaan.
Jos juotte olutta saunassa, niin älkää syökö lenkkimakkaraa ilman pyyhettä. Tai päinvastoin.
Saku virtaa edelleen, mutta pitääpi myös varovasti ottaa jäykkää. Vaimo toi Latviasta paikallista Black Balsamia. Enpä tiedä mitä on, mutta pahaa on ja joka saatanan onkalo ja kanava ropassa aukeaa yhden paukun jälkeen.