Kalsarikänniketju

  • 5 228 852
  • 66 666

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mä en osaa edes sitä. Miten se meni jotain että Jag heter Min name is Peter.

Tänään askentelin Laukontorilla ohi kansanedustaja Harri Jaskarin, hän käytti sä-passiivia ja hermoni nyrjähti siinä sitten saman tien. Kuinka joku voi äänestää sellaista joka ei osaa edes puhua oikein, ma vaan kysyn.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään askentelin Laukontorilla ohi kansanedustaja Harri Jaskarin, hän käytti sä-passiivia ja hermoni nyrjähti siinä sitten saman tien. Kuinka joku voi äänestää sellaista joka ei osaa edes puhua oikein, ma vaan kysyn.

No olen kyllä samaa mieltä. Mutta ehkä sut vaan jossain sitten hakataan kun alat selittää ettet juuri kestä sitä passiivia.

Eihän sua hakata, vaan jos sunlaisia on, niin sitten hakataan jaskareita sun muita viipottajia. Ei tietenkään ketään hakata. Keskustelupalstalla kun ollaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No olen kyllä samaa mieltä. Mutta ehkä sut vaan jossain sitten hakataan kun alat selittää ettet juuri kestä sitä passiivia.

Eihän sua hakata, vaan jos sunlaisia on, niin sitten hakataan jaskareita sun muita viipottajia. Ei tietenkään ketään hakata. Keskustelupalstalla kun ollaan.

No eihän mua hakata kun en missään pimeällä tahi hämärän aikaan liiku, saati sitten varsinkaan sä-passiiviä käytä. Siis, oikeastaan kun en edes missään liiku ihmisten ilmoilla, laisinkaan, jos ei ole pakko. Olen raukka, lälläri.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ikävästi lipsunut tuonne väärille sivuille. Siis muille kuin ensimmäiselle, KKK. Muutama olut maistettu ja ehkä pari voisi vielä siemailla.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No jos nyt sitten pikkuisen tässä särpisi keskaria kiekkokierroksen kunniaksi. Eilen ja tänäänkin tuli käytyä aamulla lenkillä ennen töihin menoa joten ei tässä nyt ihan pelkästään renttuilun puolelle kuitenkaan olla sorruttu. Perjantaina olisi työpaikan virkistysilta (ryyppäjäiset), virkistysilta (ryyppäjäiset). Ja polttareitakin pukkaa tuonne marraskuun puolelle, sopii toivoa että sisäelimet kestävät nämä loppuvuoden juhlimiset...
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ei taida ihan osua Jatkiksen vedonlyöjien Ässät +1 -haku tänään! Aika moni, minä mukaan lukien, ilmoitti siihen ropojaan laittaneen kiinni... No onhan tuota peliaikaa vielä mutta en usko Kärppien tuosta enää nousevan reiluun voittoon. Siinäpä syy ottaa suruun, viitonen meni taas kankkulan kaivoon.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei taida ihan osua Jatkiksen vedonlyöjien Ässät +1 -haku tänään! Aika moni, minä mukaan lukien, ilmoitti siihen ropojaan laittaneen kiinni... No onhan tuota peliaikaa vielä mutta en usko Kärppien tuosta enää nousevan reiluun voittoon. Siinäpä syy ottaa suruun, viitonen meni taas kankkulan kaivoon.

Ei osunut tänään vedot. Tosin hain yltiöpositiivisesti yli 300 euron voittoa. Vuosi sitten voitin melkein jokaisella pitkävedolla. Olin pitkään melkein tonnin voitolla. No voitolla ollaan vieläkin, koska tulee veikattua niin harvoin. Nykyään vaan hakee niin typeriä voittoja etteivät voi toteutua. Täytyisi palata niihin noin 60 euron voittoihin.

Olutta menee joo. Taksilla töihin ja Mynthonia naamariin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Sunnuntaina hirveät koomat, maanantaina kaks loiventavaa, tänään neljäs loiventava menossa.. eikö tää rapula mene koskaan ohi? Ai niin kävinhän mä töissä tänään ja huomenna pitäis iltaan mennä.

Jännä muuten tuo rapula ko joskus 17-19 vuotiaana sellasesta ei ollu puhettakana ja yhtäkkiä siinä 21-22 vuoden paikkeilla alko järjestään olla vähintään kahden vuorokauden koomat ryyppäyksen jälkeen. Nyt ikää 23 ja tuntuu et ei kannattis juoda enää enempää ku 6 annosta iltaan..

Töllössä joku nainen kuvittelee et apina on sen lapsi.. no eihän se nyt hirveän kaukana ole totuudesta. Ite meinasin rotan hankkia ku ei toi muija oikein lämpene lisääntymisajatuksille..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jännä muuten tuo rapula ko joskus 17-19 vuotiaana sellasesta ei ollu puhettakana ja yhtäkkiä siinä 21-22 vuoden paikkeilla alko järjestään olla vähintään kahden vuorokauden koomat ryyppäyksen jälkeen. Nyt ikää 23 ja tuntuu et ei kannattis juoda enää enempää ku 6 annosta iltaan..

Odotapa, kun olet yli kolmekymppinen. Niitä krapulan saatanoita pitää mennä pöydän alle piiloon, jos pystyy sängystä nousemaan. Ja etenkin kunnon hulivili-migreenikoomien jälkeen toipuminen kestää viikon.

Joka tapauksessa nyt on arsenaalia:

Kaksi puolen litran lekaa Vintage-siideriä, saman verran Scrumpy Jackia.
Olutta määrättömästi, ikävä kyllä Koffia. Yli 20 purkkia.
Puoli pulloa Minttu-viinaa.
0,75-litrainen laatuvalkkari alijäähtyneenä, ehkä liiankin jäähtyneenä teille viinihifisteille.
Kaksi purkkia Strongbow'ta
Yksi Kesämies-lonkero (älkää kysykö miksi)
0,1-litrainen Fernet Branca.

Ostin eilen Queenin Rio De Janeiron -keikan ja ajattelin laittaa sen pyörimään samalla kun tissuttelen noita laatusiidereitä. Alkupotkun ajattelin nykäistä Mintusta... Höhöö.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kello 12.30 alkoi juominen hiljaa tissutellen. Jossain vaiheessa voisi ehkä kiristää tahtia. Pitäisi vielä käydä ulkona keräämässä puiden lehtiä jätesäkkeihin tai muuten tulee sanomista. Saas nähdä, miten käy. Juomina on Laitilan Kukkoa, Koffia ja jotain halpaa Eldoradon siideriä.

Juha Vainiota olen kuunnellut Youtubesta:
Kotkanpoikii ilman siipii
Käyn ahon laitaa
Albatrossi
Vanhojapoikia viiksekkäitä

Lähden tästä pihalle. Palaan asiaan ehkä myöhemmin.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No jos nyt sitten muutaman oluen joisi lenkin ja ruokailun päälle. Töissäkin oli niin persemäinen päivä että oksat pois... Viking lotto osuisit nyt perkule, johan tippuisi työmiehen hansikkaat laattialle alta aikayksikön jos niin rapeasti pääsisi käymään!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Odotapa, kun olet yli kolmekymppinen. Niitä krapulan saatanoita pitää mennä pöydän alle piiloon, jos pystyy sängystä nousemaan. Ja etenkin kunnon hulivili-migreenikoomien jälkeen toipuminen kestää viikon.

Pari kertaa olen päässy läheltä todistamaan isäni krapulaisia olotiloja ja kyllähän se on ollu sen näköstä menoa ettei tiiä oisko pitäny sairaalaan viiä. En siis ihmettele ettei kyseinen mies humalassa viihdykään ku sen 1-2 kertaa vuoden aikana.

No oma rapula meni kummasti ohi ku eilen join sen 7 loiventavaa ja kivasti töissä oli iltavuoro edessä. Pientä sekavuutta vielä oli vatsanseuduilla, mutta kivennäisvesi käy ihan hyvästä ensiavusta.

Kello löi 22:20 kun oli hommat pulkassa joten kipikapi ulos, rööki huuleen ja sit kämpille olutta vetämään. Toinen Karhu menossa ja ai piru et tää maistuu hyvältä!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Odotapa, kun olet yli kolmekymppinen. Niitä krapulan saatanoita pitää mennä pöydän alle piiloon, jos pystyy sängystä nousemaan.

Lähdin tässä just päiväunien jälkeen krapulaa karkuun vanhan vihulaisen voimin, enkä nyt hra Evilistä puhu.

Kolmenkympin kriisi pukkaa kieltämättä päälle, ehkä ensi vuonna ajelen krapulassa säärikarvojani ja kiroilen 7 euron grandemokkalatte-kahvikuppi kädessäni siemaillessani samassa halpaa saksalaista helmeilevää kuohuvaa viiniä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vuorokausirytmi on joidenkin muiden juttu. Olen nyt kaljan kanssa tuttu. Syksy saa, minä en, heitän vanhaa tauhkaa kk-ketjuun aamuyöllä. Onpas väsynyttä. No, kohta porilaiset hitsarit suuntaavat jo kohti työn raakaa arkea. Pentti Matikainen karjuu siellä edelleen hillittömästi alaisilleen, kun faksi ei toiminut ja Alpolta ei saanut eilenkään persettä. Jotta voisihan tässä huonomminkin mennä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Porilaisille vittuilun ohessa voin myös todeta sen, että Pena ei välttämättä olisi suvainnut tuollaista Armia-nimistä henkilöä laisinkaan. Hän kun ei ole ikinä päässyt semmoista kaipaansa Armia välttämättä hässimään.

Tästä ei kyllä hyvä heilu. Mutta..väliäkö tuolla. Nukkumaan kerkiää haudassa ja jääkiekosta voi kommentoida paikan päälläkin.

Moderaattoreille tiedoksi: kirjoitan jotain järkevää myös jääkiekosta kunhan jotain järkevää sillä saralla myös tapahtuu. Lukevatkohan nämä sankarit edes tätä ketjua?
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei näitä kukaan lue. Toivottavastikaan.

Päässäni soi Jenni Vee. Tuuuuuuuli.

Miksi! MIKSI!!

????

Ulkona on askiloova jämiä tupakin. Kaverini on Aki, asuu tuvassa. Tupa-Akiksi nimitän nimenä. Joskus kartongiksi.

Omani aski on jossain, tiedä missä. Oliko sitä edes olemassa, ja jos oli, missä niiden sen, edes yhden, imperfekti ja preesens. MISSÄ??!

Ontologiaa tänään. Kin. Sillä elävät megapeutitkin.

En polta. Satunnaisesti. Semanttisesti tuo "satu" -kohta on kaiken syyke. Valehteluahan se. Siksi "satunnaisesti". En, joskus satuilen, puhun paskaa, tarkoittavat. Eivät tunnusta.

Ai niin. Uleåborgorin ilmeisesti tuorein ketju on haitaririijuntaa. Poikotoin, perustanut on antautunut yhdelle vulpesin vulpesille!

Tässä olisi linkki jos olisi. Pitäisi olla, pitäisi, puolivittuillessaan edes. konditionaali. BINGO!

Äidinkielen opettajain laivaristeilu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös