Kalsarikänniketju

  • 5 247 608
  • 66 705
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Viron halvat A oluet on kohta juotu. Päiväkeikka kera auton pitää kohta varata, että saa lisempää edullista A mallasta punaiselta laivalta. Kurkotanpa jääkaappiin ja avaan uuden mustan tölkin!!!!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Viron halvat A oluet on kohta juotu. Päiväkeikka kera auton pitää kohta varata, että saa lisempää edullista A mallasta punaiselta laivalta. Kurkotanpa jääkaappiin ja avaan uuden mustan tölkin!!!!

Perkele teitä Tsadin keisareita! Paljoko ne nykyään huutavat tollasesta kolmosta kovemmasta herkusta? Pakko tyytyä vihreisiin tölkkeihin ja sinietikketiseen kirkkaaseen tänään, kun tuo mokoma lähikaraokepalatsi paukahti jo kiinni.
Olen muuten kuunnellut tänään kokonaan läpi Rammsteinin ja Ruoskan tuotannon läpi, kertokaapa muita vastaavia industriaalijuttuja mitä kuunnella.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå, Carolina Hurricanes
Iltoja!

Voi olla, että olen väärään aikaan liikenteessä. Onhan kyseessä keskiviikko (jota jotkut harvat toki kutsuvat pikkukeskiviikoksi) ja kello on mitä on.

Kuulin sisäpiirihuhuja, että johan fransson tulee kärppiin hoitaa pakkihommia. Psst. äläkää kertoko kellekkään!

Näin kauniin syysillan kunniaksi letkeää: http://www.youtube.com/watch?v=wr0wgGC7ORw Ohessa Raappanaa, muistakaa omaisia.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Hiiohoi ja litran oluttölkki! On muuten jumalaton mötky, varmaan samankokoinen ja painoinen kuin aikoinaan oli Mobira Cityman, josta nuoremmat palstalaiset tuskin ovat kuulleetkaan.

Oli aikamoinen darra tänään töissä vaikka eilen lopetin hyvissä ajoin, söin päivällä särkylääkkeitä kuin leipää. Töiden jälkeen olo oli ihan ok joten kävin tempaisemassa noin 10 kilsan hölköttelylenkin. Siispä olen ansainnut tänään(kin) pikku tumut!

Olikos muita seurakuntalaisia paikalla?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Seurailen tilannetta sivusta, tarvittaessa tuun viheltämään pelin poikki ja alan mäkättää.

Senkin kalsarikänniketjukyttääjä. Täällä on nyt yhtä hiljaista kuin Jeesuksen haudassa pääsiäisaamuna, joten uskoisin nyt olevan sopiva hetki aloittaa mäkätys ja pelinpoikkivihellys.

Vaihdoin litran tölkin pinttikokoiseen jottei tarvitse nosturia tölkin huulilleasetteluun. Humaltuu helpommin näjetsen, tai siis vaivattomammin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vaihdoin litran tölkin pinttikokoiseen jottei tarvitse nosturia tölkin huulilleasetteluun. Humaltuu helpommin näjetsen, tai siis vaivattomammin.

Litranen tölkki on suuri kusetus, jos sen juo vaikka saunassa. Loput siitä voi vetää höyrynä nenään. Tykkään näistä pikkutölkeistä, että kestävät viileenä tarvittavan ajan.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Litranen tölkki on suuri kusetus, jos sen juo vaikka saunassa. Loput siitä voi vetää höyrynä nenään. Tykkään näistä pikkutölkeistä, että kestävät viileenä tarvittavan ajan.

No joo olihan se ihan perseestä, en sitä itse ostanutkaan vaan sain sen vähän vitsillä lahjaksi. Nämä pinttikokoisetkin tuppaa loppua kohden väljähtymään joten paras koko tölkille on se perinteinen nollakolmekolmonen. Mitähän ne seuraavaksi keksii, gallonan tölkki?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No joo olihan se ihan perseestä, en sitä itse ostanutkaan vaan sain sen vähän vitsillä lahjaksi. Nämä pinttikokoisetkin tuppaa loppua kohden väljähtymään joten paras koko tölkille on se perinteinen nollakolmekolmonen. Mitähän ne seuraavaksi keksii, gallonan tölkki?

Semmonen helvetillinen moukku mitä sitten neitsyet juottaa... Ootko muuten nähny enää missään litran kaljapulloja? Itse en oo aatellu, että vieläkö niitä löytyy.

Kyllä nollakolmekolmonen on ihan ok koko, ostaa sitte niitä enemmän.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ootko muuten nähny enää missään litran kaljapulloja? Itse en oo aatellu, että vieläkö niitä löytyy.

En muista nähneeni sellaisia pitkään aikaan, enkä muuten muista ikinä sellaista ostaneenikaan...

Laitas hahmo mussiikkia kun ei mulle tule oikein mitään mieleen mitä kuuntelisi. Kaksistaan tässä näköjään nyt sitten juopotellaan kun sain sut houkuteltua kyttäysosastolta tänne ja muita ei näy ei kuulu.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Laitas hahmo mussiikkia kun ei mulle tule oikein mitään mieleen mitä kuuntelisi. Kaksistaan tässä näköjään nyt sitten juopotellaan kun sain sut houkuteltua kyttäysosastolta tänne ja muita ei näy ei kuulu.

Kyllä ne arjensankarit sieltä kohta kivien alta esiin möyriit.

Jos laitan vähän sitten musiikkia ni saa Janssonin Kissa mielenrauhan...tai sitte ei saa. Robert Plant - 29 Palms
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kyllä ne arjensankarit sieltä kohta kivien alta esiin möyriit.

Monesti vähän hymyilyttää kun aamulla ennen seitsemää tulen koneelle ja huomaan että kkk:ssa on esim. Worrel tai Noosebleed kirjoitellut viestejä vielä puoli kuuden aikaan. On vuorokausirytmit vähän erilaiset ihmisillä!

Jos laitan vähän sitten musiikkia ni saa Janssonin Kissa mielenrauhan...tai sitte ei saa. Robert Plant - 29 Palms

Tuohan oli ihan hyvä veisu. Nokitan CCR:llä, originellihan tästä on tietysti Marvin Gayen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Monesti vähän hymyilyttää kun aamulla ennen seitsemää tulen koneelle ja huomaan että kkk:ssa on esim. Worrel tai Noosebleed kirjoitellut viestejä vielä puoli kuuden aikaan. On vuorokausirytmit vähän erilaiset ihmisillä!

Joo! Kyllä se vähän huvittaa kun kattoo, että jaa...täällä on vielä meno päällä kun itse lähtee töihin.



Tuohan oli ihan hyvä veisu. Nokitan CCR:llä, originellihan tästä on tietysti Marvin Gayen.

Tästä tulee hirveesti mieleeni Norman Greenbaumin "Spirit in the sky"

70-luvun musaa tekee mieleni kuunnella.
 

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
...Kasevaa eetteriin vai meneekö överiksi?

Ei paha, ei paha - tuotahan kuuntelee ihan mielellään. Säädin jo turhaan volyymiä pienemmälle peläten, että sieltä tulee jotain hevirenkutusta, mutta tuotahan kuuntelee ihan mielellään. Onko tämä muuten ko. kappaleen originelliversio? A. Aallon rytmiorkesterilla on tästä myös samainen biisi tehtynä...
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Alice in Chainsia jaksaa kuunnella vaikka maailmanloppuun saakka!

Tuli avattua A.Le Coq Gold että saa tänne kirjotella. On kyllä itelläki nää vuorokausirytmit menny päin helvettiä, tullu mentyä nukkumaan joskus 6-7 aikaan aamulla välillä. Sen lisäksi nukkunut sitten vielä päiväunia koska sattuu ja minkäpitusia sattuu...
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Toi oli taattua kasevaa, laitan tästä ulkolaista. Christie - Yellow River

Hitto nää on mainioita.

Olipas hyvä biisi, ihan uusi tuttavuus oli tämä ja yllätti ns. housut kintuissa, kiitos tästä.

Kuinkas toimii 90-luvun lopun Rollarit? Anybody Seen My Baby

Rouva meni joku aika sitten nukkumaan ja lupasin että juon enää yhden ja tulen sitten nukkumaan, mutta eihän tästä malta poistua kun tuo 7,5 % Gin maistuu niin rapealta ja täällä on hyvää seuraa ja musiikkia. Pari kinkeroa löytyy kaapista vielä joten unimaailma saa odottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös