Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Olikos muita seurakuntalaisia paikalla?
Seurailen tilannetta sivusta, tarvittaessa tuun viheltämään pelin poikki ja alan mäkättää.
Olikos muita seurakuntalaisia paikalla?
Seurailen tilannetta sivusta, tarvittaessa tuun viheltämään pelin poikki ja alan mäkättää.
Vaihdoin litran tölkin pinttikokoiseen jottei tarvitse nosturia tölkin huulilleasetteluun. Humaltuu helpommin näjetsen, tai siis vaivattomammin.
Litranen tölkki on suuri kusetus, jos sen juo vaikka saunassa. Loput siitä voi vetää höyrynä nenään. Tykkään näistä pikkutölkeistä, että kestävät viileenä tarvittavan ajan.
No joo olihan se ihan perseestä, en sitä itse ostanutkaan vaan sain sen vähän vitsillä lahjaksi. Nämä pinttikokoisetkin tuppaa loppua kohden väljähtymään joten paras koko tölkille on se perinteinen nollakolmekolmonen. Mitähän ne seuraavaksi keksii, gallonan tölkki?
Ootko muuten nähny enää missään litran kaljapulloja? Itse en oo aatellu, että vieläkö niitä löytyy.
Laitas hahmo mussiikkia kun ei mulle tule oikein mitään mieleen mitä kuuntelisi. Kaksistaan tässä näköjään nyt sitten juopotellaan kun sain sut houkuteltua kyttäysosastolta tänne ja muita ei näy ei kuulu.
Kyllä ne arjensankarit sieltä kohta kivien alta esiin möyriit.
Jos laitan vähän sitten musiikkia ni saa Janssonin Kissa mielenrauhan...tai sitte ei saa. Robert Plant - 29 Palms
Monesti vähän hymyilyttää kun aamulla ennen seitsemää tulen koneelle ja huomaan että kkk:ssa on esim. Worrel tai Noosebleed kirjoitellut viestejä vielä puoli kuuden aikaan. On vuorokausirytmit vähän erilaiset ihmisillä!
Tuohan oli ihan hyvä veisu. Nokitan CCR:llä, originellihan tästä on tietysti Marvin Gayen.
Kyllä ne arjensankarit sieltä kohta kivien alta esiin möyriit.
...Kasevaa eetteriin vai meneekö överiksi?
Tuostapa sitten Kasevaa eetteriin vai meneekö överiksi?
Liputan tässä kotimaisuuden puolesta laittamalla Tapio Rautavaaraa eetteriin: Tapio Rautavaara - Juokse sinä humma (1953)
Tähän ei allekirjoittanut koskaan tunnu kyllästyvän...
Olipas hyvä biisi, ihan uusi tuttavuus oli tämä ja yllätti ns. housut kintuissa, kiitos tästä.
Kuinkas toimii 90-luvun lopun Rollarit? Anybody Seen My Baby
Iltaa. Join maanantaina olutta...
Näin täällä. Kuis siellä.