Kalsarikänniketju

  • 5 248 829
  • 66 705

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Kalsarikännäys alkakoon. Erittäin hiljaista ollut näköjään tämä päivä.

np. Pelle Miljoona - Hyvää yötä maailma
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kalsarikännäys alkakoon. Erittäin hiljaista ollut näköjään tämä päivä.

Tere! Teretulemas voimlemised rinki. Mina olen Kaido Kuukap, ja me olemme voimlemised kärpsed. Alustamme soientus liikutusteka. Kaido näyttäp. Yks-kaks-koli-neli. Yks-kaks-koli-neli. Jatkake! Koik yhes koos! Eesti aerobic siis.

Viikonloppuna on tarkoitus tempaista kova känni päälle, joten nyt täytyy alkaa harjoittelemaan ettei vain käy köpelösti. Puolentoista kuukauden paussin jälkeen toleranssi on laskenut sen verran että nyt on saumat saada hyvä hutikka aikaiseksi vähin eväin, varsinkin kun jätän päivällisen väliin taktisista syistä.

Asusteena kalsarit, musiikkina Bloodhound Gang - Foxtrot Uniform Charlie Kilo. Party on! Paitsi että aamulla täytyy mennä normaalisti töihin joten ei ylilyöntejä kiitos!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Pitihän se arvata että yksin täällä saa ryypätä. Ei sillä että se pahasti haittaisi, koska onhan oma seura parasta seuraa. Mutta pistäähän se pikkuisen harmittamaan kun porukka mieluummin kirjoittelee pikrother- ja salkkariketjuihin tiukkoja analyysejä kuin spekuloi elämän tärkeillä asioilla kkk:ssa. Laitanpas vähän mussiikkia omaksi ilokseni: Miljoonasade: Meitä jyrätään.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
On tylsää, joten aloin kiskomaan kaljoja kaapista, ehkä kirkastakin myöhemmin. Samalla ajattelin pohtia humaltuessani jo pari kautta kummastuttanutta asiaa näin liigan kynnyksellä. Olen Tepsiä kannattanut jo pikkulikasta asti, en koskaan fanaattisesti mutta seurannut kuitenkin, välillä vähän, välillä enemmän. Nyt kuitenkin parin kauden ajan olen huomannut kummallista tunnetta Hifkiä kohtaan. Olen aina sympatiseerannut punanuttuja ja Tepsin jälkeen heitä kannatellut. Nyt kuitenkin tuntuu, että puntit alkavat olla tasan Tepsin ja Hifkin kohdalla. Onko mun ensirakkaus arkistunut ja mieli tekee jotain uutta, ehkä rajumpaa? Näitä on mietittävä tarkkaan, kun tuli tuo Totalhässäkkä hommattua, kumman pelejä katsoisi. Vaikeaa tämä ihmisen elämä, otanpa sille.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in

Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole, ainahan sitä vähän vierasta mieli tekee! Vaikka se oma rakas olisi kuinka rakas ja ei voisi kuvitellakaan siitä luopuvansa, on alitajunta siitä viheliäinen vempele että se halajaa jotakin uutta ja ennenkokematonta. Sama juttu se on esmes parisuhteessa ja työelämässä, aidan takana mahdollisesti häämöttävä vihreämpi ruoho houkuttelee pikkiriikkisen jos sitä alkaa ajattelemaan... Eikös?

Kirkasta olisi mullakin tuolla kaapissa, mutta siihen jos haksahdan tänään niin piru minut periköön!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Onko mun ensirakkaus arkistunut ja mieli tekee jotain uutta, ehkä rajumpaa?

Suomalaiseen mentaliteettiin sopii hyvin sen "vähän hävinneen" asemaan eläytyminen. Ei siinä mitään, olet suomalainen vaikka sattuisitkin asumaan Turussa.

Pitkään tuli taisteltua, mutta kaippa se on haettava olutta kaupasta. Huomenna luento alkaa vasta klo 11 ja käytännössä asia on liiankin tuttu, joten hyvillä mielin voinee lopettaa onnistuneen päivän pieniin tumuihin. Ei ehkä kuitenkaan kaatokänneihin, univelkaa on jo valmiiksi varastossa. Kauppaan, mars!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Suomalaiseen mentaliteettiin sopii hyvin sen "vähän hävinneen" asemaan eläytyminen. Ei siinä mitään, olet suomalainen vaikka sattuisitkin asumaan Turussa.

Turkussa en asu, kerran eläissäni olen siellä käynyt, silloinkin humalassa. Siitä tämä häröily varmaan johtuukin, kun lähelläkään ei ole liigajengiä niin piti aikanaan muilla syillä oma tiimi valita. No katotaan kauden mittaan miten käy. Jatketaan juomista, Janssoni avaa sen kirkaan ja soittaa yöllä pomolle, että se on tuplapalkka tai otat potkut.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Joo yleensä tuun koputtelemaan kalloa siinä aamuyön tunteina "dingdooooooooooong tumtumtum...herätyyyyyyyys"

Nyt aattelin poiketa rutiinista ja tulla jo illasta mökäämään.

Olenpa kerran todistanut kun kaveri aamulla krapuloissaan ja päänsä lyötyään teikäläisiä koitti matolta ottaa kiinni patjalla maaten.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Otanpa minäkin, viidennen. Kuuden jälkeen ajattelin avata joko kirkkaan tai juoda pois Smirnoff ice-hommelin, jonka kaverini jätti kaappiini. Koko päivä tullut kuunneltua Rammsteinia, kuunnelkaa tekin vähän.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kävinpäs tuossa välillä härkimässä, siispä nyt taas janottaa niin että suu vain napsaa. Vastoin aiempia pirunperimiä puheitani joku oli kaatanut pitkään mukiini leijonaa ja jahvaa. Poishan se on juotava vaikka helvetin tulessa palamisen uhalla. Sipaisenpas sellaisella musiikilla että oksat pois: Eddie Murphy - Party all the time!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
joku oli kaatanut pitkään mukiini leijonaa ja jahvaa.

Hemmetti, mullekin kelpais tuollainen joku, joka lasin täyttäisi pienestä ajatuksesta. Nyt on oma raskas ruho raahattava hakemaan juomat. Milloinkas muuten se kultanumero tulee ostettavaksi? Perkele kun mitä lähemmäs kauden alku tulee, sen vaikeammalle tuntuu odottaa. Helmikuun kiekkoähky tuntuu kovin kummalliselta tunteelta tässä vaiheessa.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole, ainahan sitä vähän vierasta mieli tekee! Vaikka se oma rakas olisi kuinka rakas ja ei voisi kuvitellakaan siitä luopuvansa, on alitajunta siitä viheliäinen vempele että se halajaa jotakin uutta ja ennenkokematonta.

Niin ja kun sitä vierasta tekee mieli, onhan se ihan luonnollista, että halujen kohteena on se kaunein kaikista. Tervetuloa vaan Jeepeli Suomen hienoimman seuran joukkoihin, erittäin hyvin valittu.

Punkkua ja kaljaa löytyis kaapista. Tarkoitus olisi kalsaroida ensimmäistä kertaa ainakin puoleen vuoteen ja pelata ehkä vähän pokeria. Tuli vedettyä hyvä pyörälenkkikin, joten nyt voi hyvällä omallatunnolla jokusen ottaa!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ovat yleensä kokeneet äkkilihomisen, eivätkä suostu eroon vaikka miten änkyröis. Mutta tottelevat koska se paistinpannu ei otsaa vasten tunnu edes lämpöiseltä.

Jostain syystä paukahti tuosta mieleen sellainen juttu, että kun heinäkuun alussa muutin yksikseen asumaan, on mun kkk-jutut lisääntyneet huomattavasti. Näyttää, että 50 viestiä tänne olen raapustellut ja luulen, että niistä se reilut 40 on varmaan parin viime kuun ajalta. Sitä en tiedä onko se hyvä vai huono asia, että alkoholia on tullut kaadettua kurkkuun aika vitusti enemmän kuin avioliitossa mutta mitäpä muutakaan sitä tälläinen pirun komea vkl-faija osaa voi tehdä kuin vetää lärvejä ja kuletella epämääräisiä naisia kämpille?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös