Kalsarikänniketju

  • 5 290 495
  • 66 740

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Siitä en tiedä, mutta on eka kerta kun mä olen täällä. Tulee sen verran harvakseltaan juotua ettei tartte paljon juomaa niin saa pienen hiprakan. Asiallista!

Täällä on hyvä olla, huomaat sen myöhemmin itsekin, tervetullut olet jatkossakin. Asiallista.. ööh.. harvemmin.

Oululaisen jutuista ei sitten ota muutkaan selvää, eli älä välitä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Trueblue, senhän pitäis olla mun nimimerkkini. Tänne vaan sekaan, auot niin paljon päätäsi kuin huvittaa kännissä tai kerrot euforiasta, tämä on paikka siihen.
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Trueblue, senhän pitäis olla mun nimimerkkini. Tänne vaan sekaan, auot niin paljon päätäsi kuin huvittaa kännissä tai kerrot euforiasta, tämä on paikka siihen.

Miksei se ole? Itse olen käyttänyt nimimerkkinä tuota J:n lausuttua muotoa eli Jay:ta. Oleks sä kännis? Huudaks sä?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Miksi minä olen taas täällä?

Samaa olen kysynyt itseltäni. Olen tullut omalta osaltani siihen tulokseen, että olen luuseri masentunut ja sairas. Joskus myös eksyn tänne huvinvuoksi kun irrottelen. Ja ei, en viittaa tällä mitenkään sinuun tai kehenkään. Vain itseeni.

Kohtahan tuo alkaisi NHL-kausi ja julkaistaan NHL 11. Nimim. kohti parempaa huomista.
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Niinkuin tonne toiseen ketjuun kirjoitin, olin tänään töissä. Lisään nyt tähän ketjuun että sinne pitäisi mennä myös nyt sunnuntaina, eli tänään, eli 5h 40min päästä.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
JIMillä näköjään pyörii Murhanhimoiset naiset (itse kuulokkeet päässä spotify&jatkoaika). Ja satunnaisesti minuun kohdistuva katse on murhanhimoinen. Alkaa vähän pelottaa.
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Kun sä nussit mun nimimerkkini ja tällä menen hamaan loppuun asti. Mitäs siitä. Kenenkään ei pidä muuten tulla kysymään Bluelta, että olenko kännissä.

Hei, jos tarkkoi ollaan ni sä oot valinnut nimimerkkis vuoden aikasemmin ku mä ;D
Siis Blue on kännissä, hyvä etten ole ainut sininen humalassa
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tää menee jo vaikeaksi. Pettää muisti sen verran, että en tiedä luenko True Bluen vai Blue J:n viestejä. Mikä ois ratkasu? No vähän lisää salmaria tietenkin!

Sinkkuus on kyllä aika jees, kun tähän on päässyt sisään. Saan tehä ihan mitä haluan eikä kukaan vine.
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Tää menee jo vaikeaksi. Pettää muisti sen verran, että en tiedä luenko True Bluen vai Blue J:n viestejä. Mikä ois ratkasu? No vähän lisää salmaria tietenkin!

Sinkkuus on kyllä aika jees, kun tähän on päässyt sisään. Saan tehä ihan mitä haluan eikä kukaan vine.

Kuinka kauna olit sinkuttomana? (onko tommosta ees?) Alkaa olla samoja ajatukisa itellä...
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kuinka kauna olit sinkuttomana? (onko tommosta ees?) Alkaa olla samoja ajatukisa itellä...

No sinkuttomana olin semmoiset about vuoden ja 6-7 kuukautta. Noin kolme kuukautta avoliittoa takana. Erottiin tuossa heinäkuun puolen välin jälkeen. Olihan tuo alkuun ihan karmeeta ja on se edelleenkin välillä, mutta pikku hiljaa on päässyt jaloilleen. Ei enää tuo exä niin paljon harmita.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Nosturista tässä kotiinpäin körötellään,hieno keikka takana,emäntä ratissa ja itsellä bisse edessä & promille veressä sekä iipuhelin kädessä. Jatkoaika Rocks! :)
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
No sinkuttomana olin semmoiset about vuoden ja 6-7 kuukautta. Noin kolme kuukautta avoliittoa takana. Erottiin tuossa heinäkuun puolen välin jälkeen. Olihan tuo alkuun ihan karmeeta ja on se edelleenkin välillä, mutta pikku hiljaa on päässyt jaloilleen. Ei enää tuo exä niin paljon harmita.

Itellä 5v takana ja alkaa tökkiä.... Tykkää, mutta voisko joku olla parempi. Tiiä häntä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös