HYVIN PALJON helpommin sanottu kuin tehty tällä hetkellä. Mutta kiitos vinkistä.
Siis pöh sanoivat ja ryhmy ja romppainenkin aikanaan, en muista kumpi oli kumpi mutta pane sitä.
HYVIN PALJON helpommin sanottu kuin tehty tällä hetkellä. Mutta kiitos vinkistä.
Miksi minä olen taas täällä?
Siitä en tiedä, mutta on eka kerta kun mä olen täällä. Tulee sen verran harvakseltaan juotua ettei tartte paljon juomaa niin saa pienen hiprakan. Asiallista!
Trueblue, senhän pitäis olla mun nimimerkkini. Tänne vaan sekaan, auot niin paljon päätäsi kuin huvittaa kännissä tai kerrot euforiasta, tämä on paikka siihen.
Miksi minä olen taas täällä?
Täällä on hyvä olla, huomaat sen myöhemmin itsekin, tervetullut olet jatkossakin. Asiallista.. ööh.. harvemmin.
Oululaisen jutuista ei sitten ota muutkaan selvää, eli älä välitä.
ilmeisesti minua tarkoitit?
Miksei se ole? Itse olen käyttänyt nimimerkkinä tuota J:n lausuttua muotoa eli Jay:ta. Oleks sä kännis? Huudaks sä?
Kun sä nussit mun nimimerkkini ja tällä menen hamaan loppuun asti. Mitäs siitä. Kenenkään ei pidä muuten tulla kysymään Bluelta, että olenko kännissä.
Kun sä nussit mun nimimerkkini ja tällä menen hamaan loppuun asti. Mitäs siitä. Kenenkään ei pidä muuten tulla kysymään Bluelta, että olenko kännissä.
J rauhotu. Pistä biisiä.
Hei, jos tarkkoi ollaan ni sä oot valinnut nimimerkkis vuoden aikasemmin ku mä ;D
Siis Blue on kännissä, hyvä etten ole ainut sininen humalassa
J ei rauhoitu, koska olen tämmöinen : http://www.youtube.com/watch?v=p5Rj2Y0rFUo
Kappas, huomasit ironian.
Tää menee jo vaikeaksi. Pettää muisti sen verran, että en tiedä luenko True Bluen vai Blue J:n viestejä. Mikä ois ratkasu? No vähän lisää salmaria tietenkin!
Sinkkuus on kyllä aika jees, kun tähän on päässyt sisään. Saan tehä ihan mitä haluan eikä kukaan vine.
Kuinka kauna olit sinkuttomana? (onko tommosta ees?) Alkaa olla samoja ajatukisa itellä...
No sinkuttomana olin semmoiset about vuoden ja 6-7 kuukautta. Noin kolme kuukautta avoliittoa takana. Erottiin tuossa heinäkuun puolen välin jälkeen. Olihan tuo alkuun ihan karmeeta ja on se edelleenkin välillä, mutta pikku hiljaa on päässyt jaloilleen. Ei enää tuo exä niin paljon harmita.