Kalsarikänniketju

  • 5 290 554
  • 66 740

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kaikista parastahan tässä mitticitti asumisessa on, että kuulee vessan ilmastointikanavan hormeista, kun naikkoset kikattaa ulkona...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Heh.. No voinhan sen tilanteen noinkin kääntää. :)

No mitä olisi pitänyt tehdä - vetää turpaan? :) Se oli tuolla Hervannan mestassa, joka on yhtä friikkisirkusta muutenkin. Se paikka on kyllä opettanut ihmisen avarakatseiseksi, mutta toki myös perseilyä pahalla katsovaksi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ja BlueJ:lle, että itse ainakin olisin sen verran hämmentynyt, etten varmaan ihan kaljoille olisi siltä istumalta alkanut, mutta enivei, hyvä ettei "ota turhaa stressiä" vai kuinka ne sanoo? :)

No siinähän se jo muutenkin jökötti, enkä sitä halunnut suudella, joten samapa tuo kun sitten vielä mies oli. Ok tyyppi kuitenkin. Muutenkin on kaikennäköistä taiteilijaa kaveriporukassa, joten ihan vähästä en hämmenny.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mitticity on keskellä paikkakuntaa olevaa paikka.

OK. Arvelinkin sen olevan jotain tuollaista, mutta parempi katsoa kuin foldata. Näin pokeritermein ilmaistuna. Ja paffin tili meni jäihin kun en muistanut turvakysymykseen oikeaa vastausta. Se siitä helposta rahanmenetyksestä.

Paska jakso, en tykkää.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tässä lämmittelen takkaa. Ensimmäistä kertaa tänä syksynä. Onkin oikein mukavaa puuhaa. laatujuomia on myös kumottu, puoli pulloa halpaa viskiä ja kymmenkunta olutta, nekin halpaa. Halpahallissa muuten koffin tölkit 0.75€/kpl, tuo on jo aika irstaan halpa hinta irtotölkistä!
 

scholl

Jäsen
Näin toista olutta aloittaessani minulle avautui se, että nyt on allekirjoittaneella kyllä aika hyvä kroppa. Kävin tuossa peilin edessä muutaman kerran ihailemassa. Tuli nimittäin mieleen, että Mehmet Scholl sanoi aikoinaan: "Wenn ich in den Spiegel schaue, sehe ich 67 kg geballte Erotik". Kuinkas sattuikaan niin olen itsekin tällä hetkellä 67kg. Toki aion hakea varmaan tuossa ensi vuonna jotain 63-65kg kilpailupainoa, mutta kyllä jo kuusseiskassa voi sanoa, että läskiä on aika vähän eli erotiikka on korvannut läskin. On toki läskiäkin, kun oikein itseään nipistelee, mutta olen tyytyväinen kyllä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Josko sitä lähtisi sitten jatkamaan matkaa... Kiitoksia etko-seurasta! :)

I think I should know how
To make love to something innocent
Without leaving my fingerprints out, now
L-O-V-E's just another word
I'll never learn to pronounce
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Näin toista olutta aloittaessani minulle avautui se, että nyt on allekirjoittaneella kyllä aika hyvä kroppa.

Mitä olutta juot?

Minulla on vähän samaa vikaa, kroppa on jatkuvasti aivan saatanan komea, tein tai söin mitä tahansa. Vielä kun saisi hiukan lihasta olkapäihin niin olisi melkolailla 100% täydellinen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En tiedä onko schollin toteamuksen jälkeen kellään enää mitään sanottavaa, mutta kun retale olen, niin pöyhkeästi heti perään totean että kyllähän olut hyvää on. Taidanpa ottaa viskiä.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
En tiedä onko schollin toteamuksen jälkeen kellään enää mitään sanottavaa, mutta kun retale olen, niin pöyhkeästi heti perään totean että kyllähän olut hyvää on. Taidanpa ottaa viskiä.

Jumaliste. Molemmat keskustelu.jatkoaika.comin esikuvani, Käyttäjänimetön ja scholl, ovat osallistuneet lyhyen ajan sisään KK-ketjuun. Mieletöntä. Minulla riittäisi enemmän sanottavaa kuin kysyttävää, mutta silti

Mitä viskiä juot?
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näin toista olutta aloittaessani minulle avautui se, että nyt on allekirjoittaneella kyllä aika hyvä kroppa. Kävin tuossa peilin edessä muutaman kerran ihailemassa. Tuli nimittäin mieleen, että Mehmet Scholl sanoi aikoinaan: "Wenn ich in den Spiegel schaue, sehe ich 67 kg geballte Erotik". Kuinkas sattuikaan niin olen itsekin tällä hetkellä 67kg. Toki aion hakea varmaan tuossa ensi vuonna jotain 63-65kg kilpailupainoa, mutta kyllä jo kuusseiskassa voi sanoa, että läskiä on aika vähän eli erotiikka on korvannut läskin. On toki läskiäkin, kun oikein itseään nipistelee, mutta olen tyytyväinen kyllä.

Jos miehen paino alkaa kutosella niin ollaan saatanan pahasti metsässä. Itsellä se on miehekäs kasialkuinen, vaikkakin vielä miehekkäämpään ysiin kurkoitellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös