Kalsarikänniketju

  • 5 290 423
  • 66 740

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tullaan sitten jatkoillekin tänne. :)

Sanokaapa minkälainen naistyyppi se sellainen on, joka selvinpäin juttelee meikäläisen kanssa minkä kerkiää, mutta jos tämä nainen on humalassa, niin juttua ei tule melkein ollenkaan? Enkä nyt puhu naisasiat-ketjun viimeisestä tapauksesta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tullaan sitten jatkoillekin tänne. :)

Sanokaapa minkälainen naistyyppi se sellainen on, joka selvinpäin juttelee meikäläisen kanssa minkä kerkiää, mutta jos tämä nainen on humalassa, niin juttua ei tule melkein ollenkaan? Enkä nyt puhu naisasiat-ketjun viimeisestä tapauksesta.

Olen muuten tuollaisenkin tavannut. Selvinpäin helevetinmoinen lässyttäjä ja kännissä ei puhunut mitään. Anatsu, eti joku normaali nainen.
 

CaptainSäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Kärpät+ kaikki juopporemmit
Tullaan sitten jatkoillekin tänne. :)

Sanokaapa minkälainen naistyyppi se sellainen on, joka selvinpäin juttelee meikäläisen kanssa minkä kerkiää, mutta jos tämä nainen on humalassa, niin juttua ei tule melkein ollenkaan? Enkä nyt puhu naisasiat-ketjun viimeisestä tapauksesta.

<mä tiedän! Se on sellainen jota ei kannata kuunnella. Myrkyn lykkäävät stanan pirulaiset...
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Olen muuten tuollaisenkin tavannut. Selvinpäin helevetinmoinen lässyttäjä ja kännissä ei puhunut mitään. Anatsu, eti joku normaali nainen.

Joo näin pitää. Voin sanoa, etten ole enää tippaakaan kiinnostunut tästä tapauksesta, jos joskus olen ollut. :).. Eiköhän se "oikea" löydy joskus...
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itellä 5v takana ja alkaa tökkiä.... Tykkää, mutta voisko joku olla parempi. Tiiä häntä...

Tähän en osaa sanoa suuremmin mitään, kun sulla noin paljon pitempi taival. Mutta sen verran voin kertoa, että oli mulla suhteen aikana pieniä ihastuksia kerran pari, mutten niiden mukaan lähtenyt. Lopputuloksen nähtyäni tästä voisi tietysti spekuloida, mutta ei kuulu tapoihin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ehheheehe! Mitä äijät, mikä boogie? nyt vasta pääsin kahleista irti. Mikä onpi meininki? Viskiä, olutta ja viinaa on tullut juotua, ja tuskin ennen aamua loppuu.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Öriöri senkin rutjakkeet! Kotiuduin juuri kaverin häistä ja tällähetkellä täysin umpitunnelissa. Koitan pysyä hereillä ainakin sen verran, että katson tuon UFC118 livenä mutta saa nähdä mitä vittua siitäkin tulee. Muutama yksinäinen olunenkin vielä löytyi jääkaapin perukoilta oloani piristämään ja oikeaoppisesti riisuinkin itseni jo kalsareilleni, joten Achtung toverit! Fiilistelen nyt todellisen mestariteoksen tahdissa eli Summoning - Let mortal heroes sing your fame levy raikaa kuulokkeissa.

Summoning - Farewell :Mahtavuutta toverit!
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Canal+Hitsillä juuri nyt:

Tasty:


Mistä kiihotut eniten? Katsomisesta vai maistamisesta? Nyt tapaamme naisen, jolla on erikoislaatuinen kyky maistaa. Jessica Drake rakastaa kaikenlaisia makuja. Ekstaattinen makuelämys saattaa kiihottaa hänet huippuunsa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei vaan tässä vaiheessa vedän taas kirjakieltä ja totean että Bukoswki oli melkoinen tekijä. Nuoremmille tiedoksi: hän pani ja nussi ja välillä kirjoitti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös