Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 316 740
  • 66 778

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olut se vasta on poikaa ja tällä hetkellä soi Rammstein, hyvää musiikkia. Pitäisi lähteä kaupungille hakemaan jotakin tiettyä tarviketta tuossa joskus hieman ennen kello 16, mutta ennen sitä voisi vaikka katsoa Simpsonit-elokuvan. Ja juoda pari kaljaa. Kokeilin jopa pelata Battlefieldia(?) mutta ei oikein ole minun hommaani. Enemmän pasianssi ja hertta miehiä. Jos oikein tekee mieli räiskiä sotapelejä, otan pari kipakkaa miinaharavaa.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olikohan tuo sitten sunnuntaina kun höpötin olevani tämän viikon kiltisti. No vitut olen. Kaikkea muuta, jotain hippejä tuli tänne asti ja nyt vasta pääsin eroon, jotta voi rauhassa keskittyä olennaiseen.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kai nyt pari kehtaat ottaa? Niin minäkin teen. Oikeasti vain pari. Se riittää siihen, että tänne saa ilmoittautua ja samalla yrittää miettiä, miksi minunkin nainen teki mitä teki. Ei sitä voi järjellä käsittää. Kieroa, saatana.

Eiköhän se nyt kuitenkin ole sillä lailla että a) jos otat, ota kunnolla ja b) jos et ota, niin mieti vielä uudestaan. Mietin siis vielä.

Tuollainen parin ottaminen on akkojen hommaa ja akkojen mielenjuoksua taas on ihan turhaa alkaa pohtimaan, sitä vain ei voi ymmärtää.

Edit. Missäs muuten pahan ruumiillistuma luuraa, vieraillut palstalla viimeksi 16.8. eli lähes sata vuotta sitten...

Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Paha väijyy, mutta minä en. No saatana, jos kirosanoja käytän heti alkuun. Taidanpa vallan ranttaliksi pistää ja juoda tänään oikein vanhan ajan hengellä kunnon kalsarikännit. Tarttis vaan vähän lisää olutta. Ja sitähän saa kun hakee.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Paha väijyy, mutta minä en. No saatana, jos kirosanoja käytän heti alkuun. Taidanpa vallan ranttaliksi pistää ja juoda tänään oikein vanhan ajan hengellä kunnon kalsarikännit. Tarttis vaan vähän lisää olutta. Ja sitähän saa kun hakee.

Sano myyjälle terveisiä! Paitsi jos se on mies, ni sano että kampaa naamas...

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Itse olin suunnitellut että juon taas pari tänään ja katson itsekseni pari leffaa. Kaveri kuitenkin soitti ja ehdotti jotakin tekemistä, aiotaan nyt katsoa sitten kahestaan ainakin yks leffa ja vähän tissutella. Kaveri meinas käydä kaupassa ostamassa kaljaa, sanoin että mulla on pari, johon kaveri että "ei riitä". Ehdotti ostavansa meille lavan puokkiin, mutta pyysin että tois mulle vaan vaikka 5 lisää, mistä kaveri tuntui melkein vetävän herneen nenään. En vain itse oikein innostu isompia kännejä vetämään itsekseni tai edes kahdestaan, kyllä siihen pitää olla vähintään kolme. Tai no, riippuu vähän tyypistä, jonkun kanssa ehkä olis kiva juoda enemmän kahdestaankin.

Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen tässä juonut litran verran punaista viintä. Viidellä kulauksella ollut onnellinen lopussa. Tampereella on ihanaa, ei näy Oulun angstia, ei hapanta naamaa. Juoppoja kaduilla näkyi vaan niitähän on kaikkialla. Tämä pitäjä on sinut itsensä ja maailmansa kanssa.

Otetaan Tampereelle.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Teretulemas Tampereelle, vaan varo menemästä Blue J:n kulmille Hervantaan, koska siellä saattaa saada puukosta ja sitten voikin olla ylimääräinen reikä perseessä

Vaan minun jäljiltä niin ei pääse käymään. Ei se kieltämättä mikään nukkumalähiö ole, mutta nyt isännöin Espoossa. Tervetuloa käymään, sauna lämpiää.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mun puolesta saa olla miten huvittaa, mutta huomasin tuossa että puukiuas ei lämpene jos sinne ei muista pistää puuta, joten projekti jatkuu.

Ka perkele. Suattaapi olla. :)

Täällä kuitenkin kaikki on vähän vanhemman polven edustajia(anteeksi vain :)), niin pistetään "nuoriso-musiikkia"

3Oh!3 ft. Katy Perry - Starstrukk

E. Täytyy kyllä myöntää, että on tuo Katy kaunis.

Viimeksi muokattu:

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Uusi prätkä pöllittiin joten ei tarvitse miettiä että onko huomenna ajokelejä, pitääkö olla ajokunnossa. Esitän hiljaisen protestini varkaille juomalla kaljaa ja viskiä.

lommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New England Patriots
Uusi prätkä pöllittiin joten ei tarvitse miettiä että onko huomenna ajokelejä, pitääkö olla ajokunnossa. Esitän hiljaisen protestini varkaille juomalla kaljaa ja viskiä.

Ai saatana. Kaverille kävi samoin toissa yönä, kun pyörä vietiin suoraan autotallista, eli otetaan vaikka sille..

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jaa, että hiirikin tuli näköjään apajille, tuosta varpaiden ohi temmelsi mennen. Melkoinen rotankolo tämä porukoiden asunto tänä päivänä. Jotain juoppoja pyörii paikalla ja hiiret hyppivät pöydillä.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jaa, että hiirikin tuli näköjään apajille, tuosta varpaiden ohi temmelsi mennen. Melkoinen rotankolo tämä porukoiden asunto tänä päivänä. Jotain juoppoja pyörii paikalla ja hiiret hyppivät pöydillä.

Yritä juottaa sille viinaa niin näet, onko se mies vai hiiri.

Täällä juopot hyppivät pöydillä.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pistäydyin äsken rohkeana poikana tämän porukoideni tönön kellarin syvimpiin uumeniin ja hämähäkinseittien seasta löysin n. 20 pulloa jotain, mikä ilmeisesti oli aikanaan ruusunmarjaviiniä. Tuoksusta päätellen ainakin. Hemmetti, taidan ottaa ja pistää nuo tekeleet myyntiin, en tiedä miten vanhoja ovat mutta eiköhän niistä hinnan saa kun myyn vuosikertaviininä joillekin viiniasiantuntijoille. Sen tiedän, että eivät ole faijan tekemiä, joten melkoista. Tuo kellarihan on kuin kauhuleffasta...

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Pistäydyin äsken rohkeana poikana tämän porukoideni tönön kellarin syvimpiin uumeniin ja hämähäkinseittien seasta löysin n. 20 pulloa jotain, mikä ilmeisesti oli aikanaan ruusunmarjaviiniä. Tuoksusta päätellen ainakin. Hemmetti, taidan ottaa ja pistää nuo tekeleet myyntiin, en tiedä miten vanhoja ovat mutta eiköhän niistä hinnan saa kun myyn vuosikertaviininä joillekin viiniasiantuntijoille. Sen tiedän, että eivät ole faijan tekemiä, joten melkoista. Tuo kellarihan on kuin kauhuleffasta...

Vielä korkeamman hinnan kohta taidat saada, kun myyt teineille pimeänä viinana. Väh. 25€ per pullo hinnaksi ja prosenteiksi vähintään 43. Joko hiirten pesä on löytynyt?

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vielä korkeamman hinnan kohta taidat saada, kun myyt teineille pimeänä viinana. Väh. 25€ per pullo hinnaksi ja prosenteiksi vähintään 43. Joko hiirten pesä on löytynyt?

Ainakin tiedän jo mistä se hiirulainen sisään pukkasi. Mutta on tuossa vielä matkaa niihin käsittämättömyyksiin, jolloin faija säilytti autotallissa mm. kokonaista pizzauunia. "Jos sitä vaikka tarvitsisi vielä johonkin"... Tulee kuitenkin olemaan aikanaan erittäin mielenkiintoinen työsarka purkaa sieltä suurimmat outoudet pois...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy