Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 316 784
  • 66 778

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Aikamoisen paketin on Hjallis kyllä keränny.Mitäköhän mahtaa maksaa kyseinen aitio?

Varmaan sinun täytyy kysyä sitä tältä Diili-Antilta, kun eikös hänkin vaikuta palstalla? Jokerien uusi brändi: Huora hallis, huonompi ku mallis, joukkue kallis, tuumas Hjallis, kun otti suuhun... omenan.

lommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New England Patriots
Nope. Täällä vasta alotellaan :)

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Hain lisää Koffia (HIFK:n mies kun olen) ja totean että 5 min tämän naisen kanssa voisi saada miettimään avioliittoani uudelleen

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Toronto is expected to announce a trade with Tampa Bay in a few min. Prospect Alex Berry is part of a possible bigger deal leaving Toronto

Holy moly!

lommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New England Patriots

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Siis,vaikeeksi tuntuu jo menevän näköjään.Sormia joutuu syyttämään.

Mitä tarkoitin siis oli :
Glenlivet 18 single malt toimii aika hyvin. Kannattaa tutustua.

Tota ei ole vielä tullut maistettua.

Ja tämä toimii itsellänikin paraikaa:

Kato, täällä on muilla jotain kallista kuraa, mulla vaan Balvenie 12yo.

Hieno sattuma :)

Viimeksi muokattu:

M10

Jäsen
Ei saatana, de la Rocha on ollut aika maaninen kaveri (jo) nuorena.

Zach ja RATM ovat todellakin kovia. Tai ainakin ne pari ekaa levyä on ihan omissa sfääreissään. Muutkin hyviä, mutta ei niin maagisia kuten Evil Empire (saman tuottajan kuin Mastodonin Crack The Skye!). Ja se Jon Theodoren kanssa tehty soolo-projektikin oli myös ihan mukiinmenevä. One Day As A Lion.

Sain joskus aikoja sitten kaverilta Inside Outin alkup. t-paidan lahjaksi. Harvaa lahjaa olen niin paljon arvostanut. Täytyykin mennä varmistamaan että se on vielä tallessa eikä minään lämsän huivina

Mun piti tänään lähtee muutamalle mutta kaveri nukahti. Nyt sitten ollaan tässä kun sopraanotkin loppui. Taidanpa hakea lissää punaviiniä.

Trivia: Kuka seuraavista on Kerhon ex-pelaaja

A. Faster
B. Harder
C. Scooter

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Let's kalsarikännit!

Tulen kapakanraikkaana karkeloihin mukaan. Yritän hakea joukon hyväksyntää tällä Absoluuttisen nollapisteen kappaleella (nykyään löytyvät myös Spotifysta, jee jee!). Kannattaa mainittu Spotify omistaa, jos tuosta linkistä mielii jotain saada irti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy