Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 316 753
  • 66 778

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Emäntä lähdössä yövuoroon --> tuli vapaa!

Jos vaikka ottais bissen tai kakstoista ja alkuun hakkais vaikka vähän änäriä ja kuuntelis rokkia!

Tällä lähetään liikkeelle Heaven Shall Burn - Endzeit ja samalla genrellä mennään loppuilta/yö.

Hyvää kalsaria kaikille!

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Kiitos arvon #77. Jatkan rehellisellä linjalla ja totean, että jos tästä naisesta ei tule minun vaimoa, niin....ei sitten tule. Sittenpähän ryyppäilisin senkin ajan, kun kuuntelisin sen nalkutusta.

Oli joskus vähän säätöä yhden tytön kanssa, joka oli aika paljon Laura Lepistön näköinen. Didn't work out. Vituttaa vähäsen vieläkin.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oli joskus vähän säätöä yhden tytön kanssa, joka oli aika paljon Laura Lepistön näköinen. Didn't work out. Vituttaa vähäsen vieläkin.

No mut...nyt oot oikeessa paikassa siihen tarkotukseen. istu alas ja ota kalja tai mitä ikinä otatkaan omalla kustannuksellas omista varastoistas, talo tarjoaa masennuksen ja alennustilan.

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Tinakenkätyttö toimii kyllä aina!

Mutta aivan asiasta poiketen,tarjoaako teille muille sivuston alalaita samanlaista mainostusta :
*
Aasian kauneimmat naiset Aasian kauneimmat naiset löytyvät täältä. Selaa ja liity ilmaiseksi!
www.AsianDating.com
*
Miesinfo Asiaa erektiohäiriöstä, miehen terveydestä ja parisuhteesta. Lue!
www.miesinfo.fi

Google-mainokset

Yrittääkö google nyt jotain kertoa minulle?

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Mutta aivan asiasta poiketen,tarjoaako teille muille sivuston alalaita samanlaista mainostusta :

Yrittääkö google nyt jotain kertoa minulle?

Se olet vain sinä. Mulla:

*Ilmainen t-paita netistä Painata oma kuvasi tai logosi Maksa vain käsittely-&toimituskulut
www.vistaprint.fi
*Jääkiekko Jääkiekkokauden kuumin liittymä - puhelut nyt max. 1 € / päivä!
tele.fi/tarjous
*Aitio Hartwall Areenalta Vuokraa koko edustusaitio. Myös yksittäisiä lippuja VIP-aitioon!
www.petrasol.fi

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy