Kalsarikänniketju

  • 5 230 062
  • 66 666

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nonni, nyt rävähtää! Tämä on kyllä helvetin hieno bändi, ja hieno biisi, ja hieno veto. Toimii ainakin minulle paremmin kuin tuo anatsun linkittämä biisi...
Laitetaan sitten myös 2000-luvun tuotannon komein helmi samalta keikalta. 80-luvun levythän on yhtä helmeä täynnään.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Vittu, köyhän miehen Zeppelin Saksasta. Kas kun joku tämänkin muistaa. Just myin niiden kaksi ekaa levyä huutonetissä.

Heh. Sitä tulee kaikki kuunneltua laidasta laitaan, vuosikymmenestä vuosikymmeneen. Kiitos velipojan joka yrittää yhä hevitaivaalle nousta. Tuota vanhaa KC:ta jouluna tykitettiin.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Stadin kundi rollaa voittoon markkinoiden uusimmalla menopelillä, jossa on 5" aluvanteet sekä patinoidusta messingistä tehty ostoskori.

Ja ilokaasut tekareissa.

Vähiin käy ennen ku loppuu. Vielä yksz.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ai jumalauta, back to the Sonisphere 2009 @ Pori. Wall Of Deathissa paukahti reisiluu ulos.

Eka kerta LoGin keikalla, eka Wall of Death. Jossain haukkuivat laimeaksi, itse ajattelin että hyvä kun ei niskat taittunut kun lihaa puski takaa päin päälle. Kyllä, olen jossain määrin itsesuojeluun taipuvainen.

Se oli omalla laillaan viime Sonispheren kliimaksi, Metallican aikana meikäläinen pilkki kuin pieni lapsi. Häpeällistä. Onneksi jotain piirtyi verkkokalvoille siltäkin keikalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös